Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Mi-au dispărut minutele și nu pot suna, după 7 zile de la activare oferta

Mi-au dezactivat opțiunea după 7 zile de la activare ....a mai pățit cineva asta ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nu merge din cauza unor probleme tehnice. Au fost deschise mai multe subiecte pe aceasta tema, poti da cautare in Comunitate. Se incearca remedierea intr-un timp cat mai scurt.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ar fi fost util sa si raspunda cineva pe chat sau la telefon.. robotul nu se pune.
Problema e generala.

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

Utilizatorii sunt multi, operatorii limitati ca numar. Vor primi toti cei afectati raspuns, cu siguranta. Doar ca nu instant.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@oana Haideți să fim cu toții înțelegători. Îți dai seama câți clienți apelează serviciul de Relații cu clienții? Oricum operatorul care preia apelul nu are cum să rezolve mai repede.
Important este că se știe de situație și că se lucrează la remedierea ei.
Cei de la Orange sunt destul de operativi și sunt sigură că vor rezolva favorabil.

De la 7:30 la 11:55 nu prea se numeste 'instant', chiar deloc. Si nici nu am aflat de la Orange ca exista o problema tehnica, ci din alte surse... nici asta nu se numeste asistenta clienti.

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

@Oana, confirmăm și pe acest topic că în acest moment o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni și aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

se poate intampla oricui corect..ce e trist e ca nu am primit nici macar un sms in care sa ni se spuna ca sunt probleme tehnice..in conditiile in care suntem afectati destul de multi

Și eu cred că ar fi fost util să dea un SMS clienților, chiar dacă poate nu au fost afectați toți utilizatorii de prepay. Ar fi putut să găsească o formulare astfel încât să nu îi fi alertat pe cei care nu au fost afectați de această eroare. Cred că ar fi redus considerabil numărul de apeluri/mesaje primite de Serviciul de Relații cu clienții, iar utilizatorii ar fi fost mai liniștiți

Hadeti sa privim lucrurile dincolo de gard, astfel incat sa putem vedea si elefantul din incapare.

Ieri, in urma cu cca 22 ore a fost deschis primul topic pe aceasta tema https://comunitate.orange.ro/questions/2388494-credit-disparut La momentul acesta cred ca sunt cca 10 topicuri (deschise in mai putin de 24 de ore) care semnaleaza fix aceeasi problema: CREDIT DISPARUT sau OPTIUNE DEZACTIVATA.

In tot acest timp Orange latra obsesiv, mecanic si stereotip la clientii sai "Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus"

Alo, @Orange Romania, au trecut aproape 24 de ore, timp in care "o parte din clienții PrePay" nu pot efectua apeluri, nu pot trimite SMS, nu pot accesa internetul si asta din cazura unui Dorel de la IT. Acu' se vede elefantul din incapere?

"o parte din clienții PrePay" sunt persoane varstnice, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat si pentru care telefonul mobil este vital. Cat inseamna " într-un timp cât mai redus" ca eu unul sunt satul de "timplul redus" al prestatorilor de servicii din Romania?

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Si eu voiam sa intreb ce inseamna pentru ei 'într-un timp cât mai redus'? Avand in vedere ca problema persista cel putin de la ora 6:30 si acum este ora 16:28, deci minim 10 ore in care nu pot folosi serviciul.. si nu numai eu.. mi se pare cam lung timpul lor redus.

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?

La mine nu, tot nu arata optiunea la apel Info credit (si-mi ia din credit pentru orice activitate inclusa in optiune...)

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

'Timpul cat mai redus' mai dureaza..pana maine, pana la sfarsitul lunii, pana la sfarsitul anului, oricare din cele 3?

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

Intr-o zi faina cu soare / Ruleta ORANGE s-a-nvartit / Si pe cativa la-ntamplare / Unde-i durea i-a nimerit. /// Si i-a lasat fara resurse / Subit, pe loc, neasteptat / Pe cand faceau planuri din burse / Intr-o vacanta sa fi plecat. /// Dar orice ar mai fi-ncercat / Situatia nu s-a remediat / Si-au asteptat precum la loterie / Norocul lor ca sa le vie. /// Intr-un tarziu, dupa indelunga asteptare / Agitatie, intrebari fara o rezolvare / Se-aude totusi si o ultima strigare / Spre cei ce-au stat ore cu ochii-n soare. /// Si la apel cu totii s-au pus pe incercat / Situatia defectului daca s-a remediat / Si-ngraba zvonul ca si-a revenit / Peste tot in Orange a fost raspandit. /// Nu luati adevar cele de mai sus / Daca pe incercat voi inca nu v-ati pus / Dar dac-aveti vreo veste indata s-o aflam / C-aici suntem cu totii sa comunicam.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@celor cu problema netemediata: Mai insistati si faceti-va auziti. Doar asa vi se va cunoaste problema.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Problema este cunoscuta, atat doar ca prefera sa faca ceea stiu-s-o ignore si sa nu furnizeze serviciul pentru care s-a platit!
@DanielaH-Este rusinos ca INCA mai exista problema, desi n-o recunoasteti!!!!! Este FURT!!!!!

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!