Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Din ce cauză dispare opțiunea din contul orange in a doua zi dupa activare?

Ieri am încărcat contul, azi optiunea a disparut, din ce cauza?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Vasea, situația a fost remediată. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Pentru că sunt mai multe topicuri deschise pe acest subiect, îl vom închide pe acesta, dar vom reveni în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat (https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-...).
Mulțumim pentru înțelegere.

@Vasea, situația a fost remediată. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!