Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
A mai patit cineva sa isi activeze optiunea de 6 euro ( nelimitat orange, 6GB internet, 2000 min nationale) si aceasta sa i se dezactiveze automat. Activata in 1 iulie, iar astazi 7 iulie nu mai am nimic. Totul e 0 in Cronos.
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
@Lucian: Poti prezenta capturile de ecran cu mesajul de incarcare si cel cu creditul actual? Vezi sa stergi numarul de telefon din mesaj.
Mulțumim pentru postare.
Vom verifica cu colegii de la departamentul tehnic și vom reveni cu detalii.
Si eu am patit ceva la fel.. doar ca mie imi apare activa optiunea si nu pot sa sun ca zice ca nu am suficient credit.. ma tem ca ceva hacker o bagat mana unde nu trebe.. astept de 28 de min pe relatii clienti si nu raspunde nimeni.. bataie de joc
Este o problema tehnica o sa se rezolve pana la ora 12 si o sa ne intre minutele si tot ce am avut inapoi.. deci colegi moderatori fiti mai activi cu oamenii pe aiceea sa le dati informatii cat mai rapide, zic si eu
La fel si mie, e bataie de joc.Daca aveam ceva important de facut de dimineata si avea nevoie de internet sau minute ?
Si eu am avut aceeasi problema. Ar fi trebuit sa am opriunea activa pana pe data de 16.07.2020
Dar mi-am incarcat azi din nou cartela.
Sper sa nu cumva sa imi dea optiunea veche si sa mi-o scoata pe asta noua...
Totusi am platit acu degeaba pentru o alta optiune
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
Da, cum spunea cineva mai sus, in caz de urgenta .... trist.
Eu am reincarcat si reactivat optiunea, nu imi permit sa astept pana la ora 12 cand va solutiona depart. tehnic situatia.
Voi cere intr-o sesizare returnarea creditului.
Cat despre varianta cu reincarcatul in conditiile in care nu ai o alta resursa (PC, prieten prin preajma) si mai trist ....
Poate Orange ar trebui sa caute o solutie prin care accesul in MyOrange sa fie valid/gratuit chiar daca nu ai date mobile pe telefonul.
Exact asta am pățit și eu azi
Am acceasi problema ,am fost si la sediul Orange unde mi s-a zis ca pana in 12 jumate problema e gata .Este ora 13 si nimic si chiar aveam nevoie urgenta sa dau cateva telefoane !!! Este inadmisibil lentoarea cu care se misca lucrurile !!!!
Acum 2 minute am sunat si mi s-a spus ca pana la ora 2 rezolva , ne cam duce cu zaharelul
Tocmai am pățit și eu același lucru, având in vedere ca mi-am reîncărcat numărul pe 1 Iulie cu 6€..azi ma trezesc ca nu mai pot apela..sper sa se rezolve cât mai curând!!!!!
Draga Orange esti sub orice critica ,nici dupa atatea ore nu ai remediat problema !!! Va urma o plangere al ANPC !!!
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?
@DanielaH Situația nu a fost remediata pentru toți utilizatorii.
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
PatriciaD a răspuns
DanielaH a răspuns
Adrian_34 a răspuns
Alexandraaaa a răspuns
b0gdan. a răspuns
Adrian_34 a răspuns
Axel_1 a răspuns
Lucian_19 a răspuns
DanielaH a răspuns
FPK_Ramon a răspuns
gerhgtrbg a răspuns
RaresRN1 a răspuns
RaresRN1 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Lucian_19 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.