Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Mi s-a dezactivat optiunea automat la 7 zile dupa activare

A mai patit cineva sa isi activeze optiunea de 6 euro ( nelimitat orange, 6GB internet, 2000 min nationale) si aceasta sa i se dezactiveze automat. Activata in 1 iulie, iar astazi 7 iulie nu mai am nimic. Totul e 0 in Cronos.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Lucian: Poti prezenta capturile de ecran cu mesajul de incarcare si cel cu creditul actual? Vezi sa stergi numarul de telefon din mesaj.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Si eu am patit ceva la fel.. doar ca mie imi apare activa optiunea si nu pot sa sun ca zice ca nu am suficient credit.. ma tem ca ceva hacker o bagat mana unde nu trebe.. astept de 28 de min pe relatii clienti si nu raspunde nimeni.. bataie de joc

Este o problema tehnica o sa se rezolve pana la ora 12 si o sa ne intre minutele si tot ce am avut inapoi.. deci colegi moderatori fiti mai activi cu oamenii pe aiceea sa le dati informatii cat mai rapide, zic si eu

Si eu am avut aceeasi problema. Ar fi trebuit sa am opriunea activa pana pe data de 16.07.2020
Dar mi-am incarcat azi din nou cartela.
Sper sa nu cumva sa imi dea optiunea veche si sa mi-o scoata pe asta noua...
Totusi am platit acu degeaba pentru o alta optiune

FPK_Ramon
FPK_Ramon

FPK_Ramon

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
FPK_Ramon

În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Da, cum spunea cineva mai sus, in caz de urgenta .... trist.
Eu am reincarcat si reactivat optiunea, nu imi permit sa astept pana la ora 12 cand va solutiona depart. tehnic situatia.
Voi cere intr-o sesizare returnarea creditului.
Cat despre varianta cu reincarcatul in conditiile in care nu ai o alta resursa (PC, prieten prin preajma) si mai trist ....
Poate Orange ar trebui sa caute o solutie prin care accesul in MyOrange sa fie valid/gratuit chiar daca nu ai date mobile pe telefonul.

Am acceasi problema ,am fost si la sediul Orange unde mi s-a zis ca pana in 12 jumate problema e gata .Este ora 13 si nimic si chiar aveam nevoie urgenta sa dau cateva telefoane !!! Este inadmisibil lentoarea cu care se misca lucrurile !!!!

Acum 2 minute am sunat si mi s-a spus ca pana la ora 2 rezolva , ne cam duce cu zaharelul

b0gdan.
b0gdan.

b0gdan.

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
b0gdan.

Tocmai am pățit și eu același lucru, având in vedere ca mi-am reîncărcat numărul pe 1 Iulie cu 6€..azi ma trezesc ca nu mai pot apela..sper sa se rezolve cât mai curând!!!!!

Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?

@Lucian, @RaresRN1, @gerhgtrbg, @FPK_Ramon, @Axel, @Adrian, @b0gdan, @Alexandraaaa - la voi s-a remediat problema? Puteți folosi opțiunea activă?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!