Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua,
Mi.am incarcat telefonul cu optiune de 5€ in data de 2 iulie 2020 si am avut minute pana azi, si acuma nu mai am. ce s-a intamplat ca eu am mesaj de confirmare ca mi s-a incarcat cartela cu optiune de 5€
Numar de telefon 0757xxxxxx
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
Si eu am patit lafel. Am incarcat pe 27 iunie 5 eur, iar azi sunt in perioada de gratie......
Bună ziua. Și eu am avut aceeași problemă de azi de dimineața. Dar acum câteva minute s-a rezolvat. I
SimonaMihalcea - Cum s-a rezolvat ?
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Am aceeasi problema
@Marius ghe, ne dai, te rog, mai multe detalii?
Înțeleg că ai făcut o reîncărcare și nu s-a procesat? Când ai reîncărcat și prin ce modalitate? Cu credit/ minute? Ai primit SMS de confirmare sau vreun mesaj de eroare?
DanielaH a răspuns
Marius ghe a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
gerhgtrbg a răspuns
SimonaMihalcea a răspuns
Andu a răspuns
FaraUnID a răspuns
gerhgtrbg a răspuns
Ionut_43 a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
RaresRN1 a răspuns
RaresRN1 a răspuns
DanielaH a răspuns
RaresRN1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Razvan a răspuns
FLo1 a răspuns
RaresRN1 a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
RaresRN1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.