Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu mai pot apela, nici măcar la 333 pentru a verifica opțiunea activa, am reîncărcat acum câteva zile cartela, reîncarc aproximativ de doua ori pe luna deoarece nu îmi ajunge internetul,și totuși îmi apare ca sunt în perioada de grație și nu înțeleg de ce.. Help!!
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Alte răspunsuri
Bun venit! Cel mai bine cred că este să iei legătura cu un consultant Orange de la Serviciul Clienți, prin intermediul numărului unic 300 sau Chat Djingo. Dar asta după ora 8.00. Ei te pot ajuta cel mai mult în cazuri din acestea. Succes!
Adi, mulțumim pentru sesizare.
Ne vom interesa și vom reveni cu detalii.
Este o problema tehnica o sa se rezolve pana la ora 12
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.