anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Urgent! Sunt în perioada de gratie dar am reîncărcat recent.

Adi_24
Începător
Nu mai pot apela, nici măcar la 333 pentru a verifica opțiunea activa, am reîncărcat acum câteva zile cartela, reîncarc aproximativ de doua ori pe luna deoarece nu îmi ajunge internetul,și totuși îmi apare ca sunt în perioada de grație și nu înțeleg de ce.. Help!!
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Bun venit! Cel mai bine cred că este să iei legătura cu un consultant Orange de la Serviciul Clienți, prin intermediul numărului unic 300 sau Chat Djingo. Dar asta după ora 8.00. Ei te pot ajuta cel mai mult în cazuri din acestea. Succes!

DanielaH
Moderator
Adi, mulțumim pentru sesizare. Ne vom interesa și vom reveni cu detalii.

RaresRN1
Junior
Este o problema tehnica o sa se rezolve pana la ora 12

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.