Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Urgent! Sunt în perioada de gratie dar am reîncărcat recent.

Nu mai pot apela, nici măcar la 333 pentru a verifica opțiunea activa, am reîncărcat acum câteva zile cartela, reîncarc aproximativ de doua ori pe luna deoarece nu îmi ajunge internetul,și totuși îmi apare ca sunt în perioada de grație și nu înțeleg de ce.. Help!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit! Cel mai bine cred că este să iei legătura cu un consultant Orange de la Serviciul Clienți, prin intermediul numărului unic 300 sau Chat Djingo. Dar asta după ora 8.00. Ei te pot ajuta cel mai mult în cazuri din acestea. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!