Întrebare cu răspuns(uri)

Problema Smart TV LG

Salut. Am si eu urmatoarea problema cu un smart tv LG din 2019. Am instalat cablul, am introdus cardul si am scanat programele. Totul functioneaza cum trebuie doar ca de fiecare data cand deschid tv-ul, imi apare pe ecran o alerta care zice "Do you want to start tuning by CAM?". Daca dau No, dispare, dar apare iar dupa ce deschid TV-ul. Daca dau Yes, nu mai apare dupa, dar raman doar cu postul TVR 1 in cazul asta si trebuie sa scanez din nou toate programele. A mai patit cineva problema asta?

Ionut_42
Ionut_42

Ionut_42

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Ionut_42
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am gasit rezolvarea dupa mai multe incercari. Mergeti in All Settings / Programmes / CI Information / Operator Profile / Mode Settings si alegeti optiunea Disable Updare / Install. Nu va mai aparea acea notificare. Am atasat si poze cu meniul.

husar
husar

husar

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
husar

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (10)

71%

10 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

71% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Pentru prima data, este necesar sa dai o revenire la setarile din fabrica. Dacă problema persistă, ar fi bine să cauți un update de soft. La un LG din 2012, ce-i drept nu era smart, mi se bloca din când în când cu Smartcard, îngheța imaginea și trebuia să-l scot din priză. Am rezolvat, cu un update. Succes.

Dacă nu funcționează cu o revenire la setările din fabrică, te sfătuiesc să ceri ajutorul la Orange și îl vei primi de la cei de la Serviciul Tehnic. Ceri la 300 să fii ajutat și spui problema respectivă. Succes!

Eu am problema asta tot pe un LG, de vreo 3 ani. Am încercat tot ce se putea sa o fac sa dispară, nu am reușit și m-am împăcat cu ideea. Când pornesc TVul ii dau "ok" sau "nu" și cam asta e.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Am incercat cu resetare din fabrica, update-ul softului la zi si tot nu merge. Inca imi apare pe ecran alerta respectiva.

Ionut_42
Ionut_42

Ionut_42

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Ionut_42

Atunci nu ai decât să apeși de fiecare dată pe yes sau no, în funcție de ce trebuie să fie. Nu știu dacă te poate ajuta cineva. Eventual, poți pune o întrebare și la LG suport: https://www.lg.com/ro/suport/telefon .

Succes!

Revin cu un raspuns final. Am sunat la LG si au zis ca problema ar fi de la Orange. Apoi am sunat la Orange, a venit astazi un baiat de la interventii si a zis ca nu are ce face si ca Orange lucreaza la ceva modificari de infrastructura care va face sa dispara alerta in viitor.

Ionut_42
Ionut_42

Ionut_42

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Ionut_42

Bine de știut. Poate scap și eu de alertă respectiva. Într-adevăr când eram abonat la UPC nu apărea.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Ai rezolvat problema ??????
Am și eu aceiași problemă voi ați rezolvat ceva?????

Dorutu
Dorutu

Dorutu

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Dorutu

Aceeasi problema o am si eu. Problema e ca, daca dau Yes, mi se reseteaza aranjarea programelor. Foarte deranjant. Orange, o solutie?

husar
husar

husar

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
husar

Am gasit rezolvarea dupa mai multe incercari. Mergeti in All Settings / Programmes / CI Information / Operator Profile / Mode Settings si alegeti optiunea Disable Updare / Install. Nu va mai aparea acea notificare. Am atasat si poze cu meniul.

husar
husar

husar

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
husar

Am revenit cu răspunsul colegilor noștri.

Problema este, într-adevăr, la modul cum gestioneaza LG modulele. La fiecare revenire din standby, rebootează modulul și afișează mesajul respectiv. Același lucru îl face și Samsung, dar fără să afișeze mesajul. Înțelegem că este destul de deranjant, însă nu putem interveni cu nimic în ceea ce privește modul de funcționare al CAM-ului, astfel încât televizioarele LG (unele, deoarece nu toate au acest comportament) să nu mai afișeze mesajul respectiv. CAM-urile Orange au fost dezvoltate ținând cont de standardele internaționale. Recomandarea noastră este să sesizați această problemă și la LG, sa aibă în vedere și acest aspect.

 

@husar, ne bucurăm că ai găsit o soluție optimă pentru modelul tău de LG. Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori. Mulțumim mult pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.

 

Pai si daca nu exista acea sectiune cu mode setting in operator profile unde o putem gasi ?

twisted
twisted

twisted

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
twisted

Confirm metoda de mai sus postata de husar. A funcționat pe LG Smart 2021.

stefan5262
stefan5262

stefan5262

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
stefan5262

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!