Întrebare cu răspuns(uri)

Problema Smart TV LG

Salut. Am si eu urmatoarea problema cu un smart tv LG din 2019. Am instalat cablul, am introdus cardul si am scanat programele. Totul functioneaza cum trebuie doar ca de fiecare data cand deschid tv-ul, imi apare pe ecran o alerta care zice "Do you want to start tuning by CAM?". Daca dau No, dispare, dar apare iar dupa ce deschid TV-ul. Daca dau Yes, nu mai apare dupa, dar raman doar cu postul TVR 1 in cazul asta si trebuie sa scanez din nou toate programele. A mai patit cineva problema asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am gasit rezolvarea dupa mai multe incercari. Mergeti in All Settings / Programmes / CI Information / Operator Profile / Mode Settings si alegeti optiunea Disable Updare / Install. Nu va mai aparea acea notificare. Am atasat si poze cu meniul.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pentru prima data, este necesar sa dai o revenire la setarile din fabrica. Dacă problema persistă, ar fi bine să cauți un update de soft. La un LG din 2012, ce-i drept nu era smart, mi se bloca din când în când cu Smartcard, îngheța imaginea și trebuia să-l scot din priză. Am rezolvat, cu un update. Succes.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Dacă nu funcționează cu o revenire la setările din fabrică, te sfătuiesc să ceri ajutorul la Orange și îl vei primi de la cei de la Serviciul Tehnic. Ceri la 300 să fii ajutat și spui problema respectivă. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Eu am problema asta tot pe un LG, de vreo 3 ani. Am încercat tot ce se putea sa o fac sa dispară, nu am reușit și m-am împăcat cu ideea. Când pornesc TVul ii dau "ok" sau "nu" și cam asta e.

Atunci nu ai decât să apeși de fiecare dată pe yes sau no, în funcție de ce trebuie să fie. Nu știu dacă te poate ajuta cineva. Eventual, poți pune o întrebare și la LG suport: https://www.lg.com/ro/suport/telefon .

Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Revin cu un raspuns final. Am sunat la LG si au zis ca problema ar fi de la Orange. Apoi am sunat la Orange, a venit astazi un baiat de la interventii si a zis ca nu are ce face si ca Orange lucreaza la ceva modificari de infrastructura care va face sa dispara alerta in viitor.

E bine că măcar știi de unde este problema. Succes și să ne ții la curent!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am gasit rezolvarea dupa mai multe incercari. Mergeti in All Settings / Programmes / CI Information / Operator Profile / Mode Settings si alegeti optiunea Disable Updare / Install. Nu va mai aparea acea notificare. Am atasat si poze cu meniul.

Am revenit cu răspunsul colegilor noștri.

Problema este, într-adevăr, la modul cum gestioneaza LG modulele. La fiecare revenire din standby, rebootează modulul și afișează mesajul respectiv. Același lucru îl face și Samsung, dar fără să afișeze mesajul. Înțelegem că este destul de deranjant, însă nu putem interveni cu nimic în ceea ce privește modul de funcționare al CAM-ului, astfel încât televizioarele LG (unele, deoarece nu toate au acest comportament) să nu mai afișeze mesajul respectiv. CAM-urile Orange au fost dezvoltate ținând cont de standardele internaționale. Recomandarea noastră este să sesizați această problemă și la LG, sa aibă în vedere și acest aspect.

 

@husar, ne bucurăm că ai găsit o soluție optimă pentru modelul tău de LG. Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori. Mulțumim mult pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.

 

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!