Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut. Am si eu urmatoarea problema cu un smart tv LG din 2019. Am instalat cablul, am introdus cardul si am scanat programele. Totul functioneaza cum trebuie doar ca de fiecare data cand deschid tv-ul, imi apare pe ecran o alerta care zice "Do you want to start tuning by CAM?". Daca dau No, dispare, dar apare iar dupa ce deschid TV-ul. Daca dau Yes, nu mai apare dupa, dar raman doar cu postul TVR 1 in cazul asta si trebuie sa scanez din nou toate programele. A mai patit cineva problema asta?
Răspunsuri
Pentru prima data, este necesar sa dai o revenire la setarile din fabrica. Dacă problema persistă, ar fi bine să cauți un update de soft. La un LG din 2012, ce-i drept nu era smart, mi se bloca din când în când cu Smartcard, îngheța imaginea și trebuia să-l scot din priză. Am rezolvat, cu un update. Succes.
Dacă nu funcționează cu o revenire la setările din fabrică, te sfătuiesc să ceri ajutorul la Orange și îl vei primi de la cei de la Serviciul Tehnic. Ceri la 300 să fii ajutat și spui problema respectivă. Succes!
Eu am problema asta tot pe un LG, de vreo 3 ani. Am încercat tot ce se putea sa o fac sa dispară, nu am reușit și m-am împăcat cu ideea. Când pornesc TVul ii dau "ok" sau "nu" și cam asta e.
Am incercat cu resetare din fabrica, update-ul softului la zi si tot nu merge. Inca imi apare pe ecran alerta respectiva.
Atunci nu ai decât să apeși de fiecare dată pe yes sau no, în funcție de ce trebuie să fie. Nu știu dacă te poate ajuta cineva. Eventual, poți pune o întrebare și la LG suport: https://www.lg.com/ro/suport/telefon .
Succes!
Revin cu un raspuns final. Am sunat la LG si au zis ca problema ar fi de la Orange. Apoi am sunat la Orange, a venit astazi un baiat de la interventii si a zis ca nu are ce face si ca Orange lucreaza la ceva modificari de infrastructura care va face sa dispara alerta in viitor.
Bine de știut. Poate scap și eu de alertă respectiva. Într-adevăr când eram abonat la UPC nu apărea.
E bine că măcar știi de unde este problema. Succes și să ne ții la curent!
Vio73 a răspuns
The Special List a răspuns
Ionut_42 a răspuns
Vio73 a răspuns
Ionut_42 a răspuns
The Special List a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Ionut_42 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.