Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
nu mai pot glisa pe ecran, functioneaza amprenta, dar atat, nu mai pot accesa ce e pe ecran.
Răspunsuri
Presupun ca inca este in garantie..
Cred ca ar trebui sa mergi cu el si factura, de unde l-ai luat..
Daca nu au ce sa-i faca si trebuie trimis in service, probabil vei pierde ce ai pe el..
Ai incercat sa transferi pe un laptop/pc informatiile?
Ai efectuat recent ceva update-uri? Nu de alta dar Samsung a cam dat-o de gard din punctul acesta de vedere.
Pana la service poti incerca un hard-reset, iar daca problema persista trimis telefonul in service.
Dacă e în garanție, nu ai de ce să-ți faci griji (doar dacă l-ai scăpat sau l-ai lovit).
Foarte posibil să nu mai functioneze touchscreen-ul.
Să ne spui cum ai rezolvat.
Succes!
Cred că service scrie pe el. Dacă nu mai poți accesa mai nimic, nu prea văd altă soluție. Succes!
@Cristi, s-a rezolvat problema cu telefonul? L-ai dus în service?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.