Întrebare fară răspuns

Abonament yoxo inactiv dar cu restanta de plata

De joi practic am ramas cu abonamentul suspendat pentru neplata. Am facut “portarea” de la prepay la yoxo. Am folosit abonamentul timp de 30 de zile si acum cand a venit momentul de plata a facturii practic nu am unde sa o platesc. In aplicatie imi apare “abonament in curs de activare” iar daca vreau sa intru in aplicatie sa configurez abonamentul, imi spune “numar eligibil”. Am facut diferite sesizari am fost plimbat de la un operator la altul. De sunat la numarul pentru clienti nu pot pentru ca este numarul suspendat, pe messenger ul yoxo “inca lucreaza la asta” acum practic singura varianta imi ramane sa ma portez in alta retea.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, i.ovidiu! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Am escaladat către colegi și voi reveni când primesc un răspuns.

Nu prea este în regulă ce se întâmplă, și acum 1 lună au fost aceleași probleme, nu se putea efectua plata abonamentului.

Da, problema este ca maine se face o saptamana de cand am primit doar scuze si regrete iar ei nu sunt in stare in tot departamentul tehnic sa imi ofere o modalitate de a platii abonamentul si sa il deblocheze. Sunt curios peste cat timp vor rezolva problema!

@i.ovidiu: Nu trebuia sa iti faci griji pentru "plata facturii". Cum am mai spus si in alt topic (YOXO Feedback), "Yoxo este intelept" si asemeni unor plati de rate bancare, se va servi "singur" de pe card cu valoarea aferenta urmatoarei perioade de 30 de zile. Tu ramane doar sa te asiguri ca ai suficient "cash" pe cardul inrolat in aplicatie. Daca nu, atunci poti schimba cu un alt card pe care sa ai suma respectiva.
Pentru mai multe detalii la perioada de plata /gratie /suspendare iti prezint mai jos o parte din conditii:
"In cazul in care plata esueaza, clientul beneficiaza de o perioada de gratie de 48 de ore.In perioada de gratie, Orange activeaza Clientului serviciile aferente ultimului sau abonament Yoxo valabil si le ofera timp de48 de ore. In acest timp Clientul are obligatia de a achita factura aferenta urmatoarei luni a abonamentului Yoxo.In cazul in care Clientul nu plateste factura in perioada de gratie, serviciile lui vor fi suspendate. Va putea primi apeluri si sms-uri, dar nu le va putea initia. Perioada de suspendare dureaza 28 de zile.Daca in perioada de suspendare clientul nu achita factura, in a 28-a zi, abonamentul Yoxo va fi inchis.Daca in perioada de suspendare clientul achita factura, din momentul platii se vor reactiva serviciile ramase disponibile inluna respectiva."
.
In speranta ca cele scrise iti vor fi de ajutor, revino cu un feedback (pozitiv sau negativ) in Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!