Întrebare fară răspuns

Abonament yoxo inactiv dar cu restanta de plata

De joi practic am ramas cu abonamentul suspendat pentru neplata. Am facut “portarea” de la prepay la yoxo. Am folosit abonamentul timp de 30 de zile si acum cand a venit momentul de plata a facturii practic nu am unde sa o platesc. In aplicatie imi apare “abonament in curs de activare” iar daca vreau sa intru in aplicatie sa configurez abonamentul, imi spune “numar eligibil”. Am facut diferite sesizari am fost plimbat de la un operator la altul. De sunat la numarul pentru clienti nu pot pentru ca este numarul suspendat, pe messenger ul yoxo “inca lucreaza la asta” acum practic singura varianta imi ramane sa ma portez in alta retea.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, i.ovidiu! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Am escaladat către colegi și voi reveni când primesc un răspuns.

Nu prea este în regulă ce se întâmplă, și acum 1 lună au fost aceleași probleme, nu se putea efectua plata abonamentului.

Da, problema este ca maine se face o saptamana de cand am primit doar scuze si regrete iar ei nu sunt in stare in tot departamentul tehnic sa imi ofere o modalitate de a platii abonamentul si sa il deblocheze. Sunt curios peste cat timp vor rezolva problema!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!