Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
doresc sa achizitionez un galaxy s41, fara rate, prin prelungire de abonament
la pasul 1 - detalii comanda , cand introduc voucherul, acesta se reflecta in pretul total
cand trec la pasul 2 - transport si plata, si selectez ridicare din magazin, acesta este scos automat si nu se mai regaseste in pretul total
Voucherul l-am primit aseara prin mail.
Ma poate ajuta cineva ? Consultantul orange cu care am vorbit pe chat a spus ca nu exista alta solutie decat sa mai tot incerc - deoarece doar online se poate face achizitia
Răspunsuri
Pagina 2 din 3
Update: am reușit să fac comanda. Îți recomand 2 variante. Prima, sa faci comanda fara sa te autentifici in contul tau (faci ca vizitator, și nu vei avea probleme la adăugarea voucherului). Sau a doua, așa cum am reușit eu, m-am conectat de pe un alt telefon, in cazul meu, Samsung S9 al soției mele, eu am Huawei Mate 10 Lite... Încearcă și tu să te conectezi de pe alt telefon cu datele contului tau.
Vedeti,tot Samsungu-i mai bun :))
@MihaelaC - poti sa detaliezi ce inseamna "in functie de profilul clientului" ? Nu as vrea sa ma pronunt fara sa primesc mai multe informatii despre asta :)
2 consultanti mi-au spus ferm ca din cauza GDPR nu se mai pot face comenzile telefonic - nici prin redirectionare catre un supeior .. Iar daca informatia de pe site este corecta si ce spui tu, este la fel de corect; atunci acea informatie este incompleta si derutanta.
@teacher_ - eu am vrut sa folosesc si punctele thank you si pt asta a trebuit sa fiu logat
Insa mersi de ajutor, am reusit sa plasez comanda de pe telefon, nu de pe laptop - insa mi-a luat 2 ore deoarece magazinul online este plin de bug-uri
@Orange
Mi se pare exagerata toata situatia
Cumpar des din magazinul online. Câteodată mai am si cate un voucher,dar in general aplic din punctele acumulate. Duminica am facut o comanda ptr un telefon. Azi dimineață era curierul la usa. Nu stiu cum de vi se intampla voua sa aveti probleme insa eu nu am ghinionul asta. Aleg produsul,aplic voucherul sau/si punctele,plasez comanda si asta-i totul. De regula in doua zile produsul e acasa. Doar de BF am avut mai mult de asteptat.
Si eu ma numar printre norocosi. La fiecare comanda pe care am plasat-o am avut si voucher si am folosit si puncte si n-am intampinat nicio problema. Si in 2 zile primeam si produsele prin curier.
@Ascary @Miha Z ma bucur pt voi dar asta nu ma ajuta in problema mea - incercati sa simulati acum o achizitie de telefon cu voucher; vedeti daca reusiti si va rog reveniti cu feedback ... anul trecut si eu stateam la plaja in Grecia - acum pot sa imi iau gandul
Daca imi dai un cod de voucher incerc simularea :)))
@Ascary am incercat sa il pun aici dar nu functioneaza .. adauga in telefon in cosul de cumparaturi si nu finaliza comanda .. inchide TABul fara sa te deloghezi din contul de orange si vei primi un voucher pe mail
Tocmai am testat din nou si eroarea persista
@gbuze, am șters codul voucherului pentru a nu putea fi utilizat de altcineva (în caz că era real :)).
Vom verifica noi cu colegii și vom reveni.
@DanielaH imi poti spune te rog cand veti reveni ? la fel mi s-a spus telefonic luni, de catre un operator, ca voi fi contactat in 24 de ore de ceva departament care se ocupa de magazinul orange - nu am fost contactat
la fel mi-a spus si MihaelaC mai sus cu 3 zile in urma ca veti reveni si apoi cu 2 zile in urma ca "s-a escaladat" :) nu am primit follow-up la acest raspuns
@MihaelaC - ai spuis mai sus " în funcție de profilul clientului se poate face transferul către departamentul de online pentru comandă "
astept in continuare o lamurire la ce inseamna mai exact asta? .. si de ce informatia de pe site nu este completa si nu specifica asa?
Au gresit ambii consultanti cand mi-au spus ca din motive de GDPR nu pot face comanda telefonic?
@gbuze Salut! Îți cer scuze pentru întârziere, s-au schimbat niște lucruri și voiam să mă asigur că revin cu informația completă și actualizată.
Acum mesajul din site este reformulat deoarece colegii de la 300 te pot ghida pentru plasarea comenzii.
Profilul clienților este diferit în funcție de perioada contractuală rămasă, dacă doresc prelungire de abonament sau nu, achiziție cu telefon sau fără etc. În funcție de aceste criterii, clienții pot fi transferați direct către un departament dedicat sau pot fi contactați ulterior de către colegii noștri și pot fi ajutați și cu efectuarea comenzii telefonice.
Fiind vorba și de verificarea contului ți-am trimis și un mesaj în privat, pe e-mail.
Si totusi, (sa mai reinviem un topic), vis-a-vis de "utilizare vouchere:
Salut @flo_1
@rafa.helper: Ma bucur ca nu sunt singurul cu acest "simt" al observarii si mi s-au confirmat niste concluzii de "novice" ale achizitorului in magazinul online. Relativ la ultima remarca, vreau sa spun ca nu mi se pare ok sa poti folosi puntele TY doar selectand un anumit numar de telefon mobil. Caz concret: Daca ai 10 abonamente, fiecare cu numarul lor de puncte TY, inseamna ca nu vei putea folosi decat numarul de puncte TY aferente abonamentului selectat? O mare prostie. Punctele le foloseste administratorul abonamentelor asa cum doreste, iar alocarea lor, desi se face lunar individual, ar trebui ca balanta fianala sa depinda de CONT, nu de abonamentul selectat.
@FLo_1
Pe contul meu am 3 numere, dar daca folosesc contul de admin pot folosi toate punctele acumulate pe numarul selectat. Daca nu iti sunt afisate corect punctele de pe contul de admin iti recomand sa contactezi orange prin email din sectiunea contact.
rafa.helper a răspuns
Ascary a răspuns
FLo1 a răspuns
Ascary a răspuns
FLo1 a răspuns
Ascary a răspuns
FLo1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
FLo1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
FLo1 a răspuns
MihaelaC a răspuns
gbuze a răspuns
DanielaH a răspuns
gbuze a răspuns
Ascary a răspuns
gbuze a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
gbuze a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
teacher_ a răspuns
MihaelaC a răspuns
gbuze a răspuns
gbuze a răspuns
Vio73 a răspuns
gbuze a răspuns
rafa.helper a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.