Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema utilizare voucher in Magazin Online Orange

doresc sa achizitionez un galaxy s41, fara rate, prin prelungire de abonament
la pasul 1 - detalii comanda , cand introduc voucherul, acesta se reflecta in pretul total
cand trec la pasul 2 - transport si plata, si selectez ridicare din magazin, acesta este scos automat si nu se mai regaseste in pretul total
Voucherul l-am primit aseara prin mail.
Ma poate ajuta cineva ? Consultantul orange cu care am vorbit pe chat a spus ca nu exista alta solutie decat sa mai tot incerc - deoarece doar online se poate face achizitia

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Update: am reușit să fac comanda. Îți recomand 2 variante. Prima, sa faci comanda fara sa te autentifici in contul tau (faci ca vizitator, și nu vei avea probleme la adăugarea voucherului). Sau a doua, așa cum am reușit eu, m-am conectat de pe un alt telefon, in cazul meu, Samsung S9 al soției mele, eu am Huawei Mate 10 Lite... Încearcă și tu să te conectezi de pe alt telefon cu datele contului tau.

@MihaelaC - poti sa detaliezi ce inseamna "in functie de profilul clientului" ? Nu as vrea sa ma pronunt fara sa primesc mai multe informatii despre asta :)
2 consultanti mi-au spus ferm ca din cauza GDPR nu se mai pot face comenzile telefonic - nici prin redirectionare catre un supeior .. Iar daca informatia de pe site este corecta si ce spui tu, este la fel de corect; atunci acea informatie este incompleta si derutanta.

@teacher_ - eu am vrut sa folosesc si punctele thank you si pt asta a trebuit sa fiu logat
Insa mersi de ajutor, am reusit sa plasez comanda de pe telefon, nu de pe laptop - insa mi-a luat 2 ore deoarece magazinul online este plin de bug-uri

@Orange

  • vi se pare normal ca de vineri incerc intr-una sa plasez o comanda atat de simpla ? .. a durat 5 zile, 2 apeluri telefonice catre consultanti, discutii cu consultanti pe chatbox si postari aici pe forum si problema tot nu e rezolvata ?
  • in urma sesizarii catre magazinul online, nu am fost contactat in termenul de 24 de ore asa cum mi s-a spus

Mi se pare exagerata toata situatia

Cumpar des din magazinul online. Câteodată mai am si cate un voucher,dar in general aplic din punctele acumulate. Duminica am facut o comanda ptr un telefon. Azi dimineață era curierul la usa. Nu stiu cum de vi se intampla voua sa aveti probleme insa eu nu am ghinionul asta. Aleg produsul,aplic voucherul sau/si punctele,plasez comanda si asta-i totul. De regula in doua zile produsul e acasa. Doar de BF am avut mai mult de asteptat.

Si eu ma numar printre norocosi. La fiecare comanda pe care am plasat-o am avut si voucher si am folosit si puncte si n-am intampinat nicio problema. Si in 2 zile primeam si produsele prin curier.

@Ascary @Miha Z ma bucur pt voi dar asta nu ma ajuta in problema mea - incercati sa simulati acum o achizitie de telefon cu voucher; vedeti daca reusiti si va rog reveniti cu feedback ... anul trecut si eu stateam la plaja in Grecia - acum pot sa imi iau gandul

@Ascary am incercat sa il pun aici dar nu functioneaza .. adauga in telefon in cosul de cumparaturi si nu finaliza comanda .. inchide TABul fara sa te deloghezi din contul de orange si vei primi un voucher pe mail
Tocmai am testat din nou si eroarea persista

@gbuze, am șters codul voucherului pentru a nu putea fi utilizat de altcineva (în caz că era real :)).
Vom verifica noi cu colegii și vom reveni.

@DanielaH imi poti spune te rog cand veti reveni ? la fel mi s-a spus telefonic luni, de catre un operator, ca voi fi contactat in 24 de ore de ceva departament care se ocupa de magazinul orange - nu am fost contactat
la fel mi-a spus si MihaelaC mai sus cu 3 zile in urma ca veti reveni si apoi cu 2 zile in urma ca "s-a escaladat" :) nu am primit follow-up la acest raspuns
@MihaelaC - ai spuis mai sus " în funcție de profilul clientului se poate face transferul către departamentul de online pentru comandă "
astept in continuare o lamurire la ce inseamna mai exact asta? .. si de ce informatia de pe site nu este completa si nu specifica asa?
Au gresit ambii consultanti cand mi-au spus ca din motive de GDPR nu pot face comanda telefonic?

@gbuze Salut! Îți cer scuze pentru întârziere, s-au schimbat niște lucruri și voiam să mă asigur că revin cu informația completă și actualizată.
Acum mesajul din site este reformulat deoarece colegii de la 300 te pot ghida pentru plasarea comenzii.
Profilul clienților este diferit în funcție de perioada contractuală rămasă, dacă doresc prelungire de abonament sau nu, achiziție cu telefon sau fără etc. În funcție de aceste criterii, clienții pot fi transferați direct către un departament dedicat sau pot fi contactați ulterior de către colegii noștri și pot fi ajutați și cu efectuarea comenzii telefonice.
Fiind vorba și de verificarea contului ți-am trimis și un mesaj în privat, pe e-mail.

Si totusi, (sa mai reinviem un topic), vis-a-vis de "utilizare vouchere:

  • de ce nu se pot utiliza 2 vouchere? Sau daca un voucher nu ar mai fi valabil, de ce este luat in considerare intr-o prima etapa (de selectie)?
  • de ce nu este valabil a utiliza un voucher si a ridica produsul din magazinul fizic? Sau este mai "ieftina" coletaria individuala decat cea globala?
  • de ce punctele TY nu sunt aferente contului creat si sunt individuale (aferent unui anume abonament)? Pai daca acumulezi puncte datorita OM, trebuie sa ai obligatoriu un abonament declarat unde sa "colectionezi" punctele TY? (asta o sa-i placa lui @Ascary :) )
  • platforma magazinului ar functiona mult mai usor fara aceste "bug-uri" de achizitie. Tocmai pentru ca nestiind in ce categorie (statut) de utilizator Orange esti, magazinul online te trateaza ca unul "fara bilete rezervate la spectacol", adica la pretul cel mai mare cu reduceri zero.
  • Mai analizez si revin cu noutati din experienta "magazin online".

Salut @flo_1
‏‏‎ ‎

  • Nu stiu de ce nu se pot utiliza doua sau mai multe vouchere, probabil nu a fost luata in considerare aceasta optiune la dezvoltarea magazinului.
  • In mod normal ar trebui sa poti folosi voucher pentru comenzile cu ridicare din magazin, in noiembrie a putut face o comanda astfel. Acum, se pare ca nu functioneaza.
  • Daca ai mai multe numere pe cont punctele TY sunt vazute la comun doar pe contul de admin, acel cont care are drepturi pentru a accesa toate informatiile disponibile la nivel de cont.
  • ‏‏‎ ‎
    Per total magazinul online are multe neajunsuri si comparand cosul de cumparaturi cu cel de la eMag (pentru ca eMag a devenit un standard) lipsesc multe functionalitati.

@rafa.helper: Ma bucur ca nu sunt singurul cu acest "simt" al observarii si mi s-au confirmat niste concluzii de "novice" ale achizitorului in magazinul online. Relativ la ultima remarca, vreau sa spun ca nu mi se pare ok sa poti folosi puntele TY doar selectand un anumit numar de telefon mobil. Caz concret: Daca ai 10 abonamente, fiecare cu numarul lor de puncte TY, inseamna ca nu vei putea folosi decat numarul de puncte TY aferente abonamentului selectat? O mare prostie. Punctele le foloseste administratorul abonamentelor asa cum doreste, iar alocarea lor, desi se face lunar individual, ar trebui ca balanta fianala sa depinda de CONT, nu de abonamentul selectat.

@FLo_1
Pe contul meu am 3 numere, dar daca folosesc contul de admin pot folosi toate punctele acumulate pe numarul selectat. Daca nu iti sunt afisate corect punctele de pe contul de admin iti recomand sa contactezi orange prin email din sectiunea contact.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!