Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema utilizare voucher in Magazin Online Orange

doresc sa achizitionez un galaxy s41, fara rate, prin prelungire de abonament
la pasul 1 - detalii comanda , cand introduc voucherul, acesta se reflecta in pretul total
cand trec la pasul 2 - transport si plata, si selectez ridicare din magazin, acesta este scos automat si nu se mai regaseste in pretul total
Voucherul l-am primit aseara prin mail.
Ma poate ajuta cineva ? Consultantul orange cu care am vorbit pe chat a spus ca nu exista alta solutie decat sa mai tot incerc - deoarece doar online se poate face achizitia

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Salut! Am pățit și eu exact același lucru, acum o săptămână și ceva..
Voucherul poate fi folosit doar online..
Erau probleme cu magazinul online..
Am încercat peste zi de mai muite ori si, abia seara am reușit până la urma.. exact cum spui, cand bifam adresa dispărea voucherul..
Indiferent de ce alegi la livrare, se întâmplă același lucru.. Asta am facut si eu de multe ori, am încercat.. dupa 2-3 încercari, deja știam codul voucherului pe dinafara..
Cand am vazut ca aleg adresa si voucherul e tot acolo am trimis imediat comanda..
Poate se rezolva și poti trimite comanda mai pe seara.. Succes!
Probabil sunt ceva probleme cu magazinul online..
A fost înregistrată o sesizare, se știe ca este o problema cu magazinul si se lucreaza la remediere? Ti-a spus consultantul ceva despre asta?..

Depinde de tipul de voucher si modalitate de utilizare. In principiu acele vouchere au regim de functionare diferit de la caz la caz si depind de scopul pentru care au fost generate.

  • unele sunt valabine doar in magazinul online
  • unele sunt valabile doar in magazinul fizic
  • unele merg si in online si in magazin fizic
  • unele sunt valabile doar pentru acesorii
  • unele sunt valabile doar pentru telefoane si doar la prelungire pe 24 de luni

Depinde unde se incadreaza voucher-ul tau.

@jay da..a fost inregistrata o sesizare si sper sa fiu anuntat cand se remediaza, pt a putea folosi acest voucher
Consultantul a spus ca se lucreaza la remediere si sa mai tot incerc .. insa am nevoie urgent de telefon si e frustrant sa tot incerc din 30 in 30 minute
@FaraUnID Voucherul l-am primit pentru magazinul online pt achizitia de telefon

La finalizare, să pui cu livrare acasă, este posibil să apară probleme la livrarea în magazin, deoarece sunt 2 entități comerciale diferite si de aici, stocuri diferite, si voucherul poate fi utilizat exclusiv online. Vezi daca mai intâmpini probleme cu ridicare direct de la curier.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Asa am vrut initial sa fie .. cu livrare acasa .. si atunci am dat peste problema
Nu merge nici cu livrare nici cu ridicare .. mi-l scoate din pretul total

Si iarasi aducem in discutie nivelul de pregatire al consultantilor.

Daca acel voucher este unul personalizat pentru tine, acesta ar trebui sa se regasesca fie pe contul tau, daca nu in baza de date Orange este sigur. Un consultant profesionist ar fi stiut acest aspect si putea sa te ajute plasand el comanda si aplicand acea reducere, in numele si cu acordul tau.

Eventual, acelasi consultant, daca se simtea depasit de situatie, are posibilitatea sa te transfere catre superiorul direct care in mod sigur ar fi avut posibilitatea sa te ajute in plasarea comenzii.

tocmai am testat plasarea comenzii si situatia este aceeasi .. foarte frustrant
pai cum vine asta ? :( chiar l-am intrebat pe acel consultant daca nu am alta optiune pt plasarea comenzii .. raspunsul lui a fost ferm - "daca ar fi existat v-as fi expus o alta varianta" .. si ca el nu poate face comanda in numele meu .. se poate asa ceva ? voucher vax + asistenta incompetenta din partea consultantilor

Salut @gbuze,

Poti sa ne dai mai multe detalii despre acest voucher?
Este unul care are o suma fixa sau are un procent de reducere?
Esti sigur ca nu este aplicat la cosul de cumparaturi, au existat cazuri in comunitate cand utilizatorii erau indusi in eroare de pretul in euro si cel in lei?
Ne poti pune o captura de ecran cu preturile asa cum le vezi tu in pasul 1 si dupa in pasul 2?

Dacă ai depus sesizare, nu ai decât să aștepți răspunsul. Mai sunt probabil ceva probleme prin sistemele lor!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

inca intampin aceeasi problema
am vorbit din nou telefonic cu un alt consultant care la fel mi-a spus ca nu poate plasa comanda in numele meu .. se putea in trecut, dar acum din cauza GDPR nu se mai poate
a depus o sesizare catre magazinul online sa ma contacteze si sa imi ofere suport

@FaraUnID avea dreptate .. poti comanda telefonic .. asa scrie si pe site
insa consultantul mi-a spus ca el poate doar sa notifice departamentul de ofertare
pai ori e gresit ce scrie pe site ori nu stie consultantul

@gbuze am escaladat și noi situația ta și vei fi contactat de un coleg.
Informația de pe site este corectă, în funcție de profilul clientului se poate face transferul către departamentul de online pentru comandă sau către ofertare.
Te așteptăm apoi în comunitate ca să ne spui dacă s-a rezolvat și ai reușit să achiziționezi telefonul :)

Și eu sunt in exact aceeași situație... Am incercat sa schimb de pe Chrome, am intrat pe Mozilla și apoi pe Internet Explorer, m-am conectat de pe fiecare la contul meu, și e aceeași problema, dispare valoarea voucherului in momentul in care bifez modalitatea de transport. Am înregistrat o sesizare și deocamdată aștept. Problema e alta.. daca produsul nu va mai fi in stoc până se rezolva..? Eu chiar am așteptat foarte mult sa pot face achiziția asta și mi se pare puțin dezamăgitor ce se întâmplă. Sper doar ca până mâine să se rezolve situația.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!