Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
doresc sa achizitionez un galaxy s41, fara rate, prin prelungire de abonament
la pasul 1 - detalii comanda , cand introduc voucherul, acesta se reflecta in pretul total
cand trec la pasul 2 - transport si plata, si selectez ridicare din magazin, acesta este scos automat si nu se mai regaseste in pretul total
Voucherul l-am primit aseara prin mail.
Ma poate ajuta cineva ? Consultantul orange cu care am vorbit pe chat a spus ca nu exista alta solutie decat sa mai tot incerc - deoarece doar online se poate face achizitia
Răspunsuri
Salut! Am pățit și eu exact același lucru, acum o săptămână și ceva..
Voucherul poate fi folosit doar online..
Erau probleme cu magazinul online..
Am încercat peste zi de mai muite ori si, abia seara am reușit până la urma.. exact cum spui, cand bifam adresa dispărea voucherul..
Indiferent de ce alegi la livrare, se întâmplă același lucru.. Asta am facut si eu de multe ori, am încercat.. dupa 2-3 încercari, deja știam codul voucherului pe dinafara..
Cand am vazut ca aleg adresa si voucherul e tot acolo am trimis imediat comanda..
Poate se rezolva și poti trimite comanda mai pe seara.. Succes!
Probabil sunt ceva probleme cu magazinul online..
A fost înregistrată o sesizare, se știe ca este o problema cu magazinul si se lucreaza la remediere? Ti-a spus consultantul ceva despre asta?..
Depinde de tipul de voucher si modalitate de utilizare. In principiu acele vouchere au regim de functionare diferit de la caz la caz si depind de scopul pentru care au fost generate.
Depinde unde se incadreaza voucher-ul tau.
@jay da..a fost inregistrata o sesizare si sper sa fiu anuntat cand se remediaza, pt a putea folosi acest voucher
Consultantul a spus ca se lucreaza la remediere si sa mai tot incerc .. insa am nevoie urgent de telefon si e frustrant sa tot incerc din 30 in 30 minute
@FaraUnID Voucherul l-am primit pentru magazinul online pt achizitia de telefon
La finalizare, să pui cu livrare acasă, este posibil să apară probleme la livrarea în magazin, deoarece sunt 2 entități comerciale diferite si de aici, stocuri diferite, si voucherul poate fi utilizat exclusiv online. Vezi daca mai intâmpini probleme cu ridicare direct de la curier.
Asa am vrut initial sa fie .. cu livrare acasa .. si atunci am dat peste problema
Nu merge nici cu livrare nici cu ridicare .. mi-l scoate din pretul total
Si iarasi aducem in discutie nivelul de pregatire al consultantilor.
Daca acel voucher este unul personalizat pentru tine, acesta ar trebui sa se regasesca fie pe contul tau, daca nu in baza de date Orange este sigur. Un consultant profesionist ar fi stiut acest aspect si putea sa te ajute plasand el comanda si aplicand acea reducere, in numele si cu acordul tau.
Eventual, acelasi consultant, daca se simtea depasit de situatie, are posibilitatea sa te transfere catre superiorul direct care in mod sigur ar fi avut posibilitatea sa te ajute in plasarea comenzii.
tocmai am testat plasarea comenzii si situatia este aceeasi .. foarte frustrant
pai cum vine asta ? :( chiar l-am intrebat pe acel consultant daca nu am alta optiune pt plasarea comenzii .. raspunsul lui a fost ferm - "daca ar fi existat v-as fi expus o alta varianta" .. si ca el nu poate face comanda in numele meu .. se poate asa ceva ? voucher vax + asistenta incompetenta din partea consultantilor
Salut, gbuze! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Vom verifica și noi ce se întâmplă și revenim.
Salut @gbuze,
Poti sa ne dai mai multe detalii despre acest voucher?
Este unul care are o suma fixa sau are un procent de reducere?
Esti sigur ca nu este aplicat la cosul de cumparaturi, au existat cazuri in comunitate cand utilizatorii erau indusi in eroare de pretul in euro si cel in lei?
Ne poti pune o captura de ecran cu preturile asa cum le vezi tu in pasul 1 si dupa in pasul 2?
voucherul are valoare fixa
Dacă ai depus sesizare, nu ai decât să aștepți răspunsul. Mai sunt probabil ceva probleme prin sistemele lor!
inca intampin aceeasi problema
am vorbit din nou telefonic cu un alt consultant care la fel mi-a spus ca nu poate plasa comanda in numele meu .. se putea in trecut, dar acum din cauza GDPR nu se mai poate
a depus o sesizare catre magazinul online sa ma contacteze si sa imi ofere suport
@gbuze am escaladat și noi situația ta și vei fi contactat de un coleg.
Informația de pe site este corectă, în funcție de profilul clientului se poate face transferul către departamentul de online pentru comandă sau către ofertare.
Te așteptăm apoi în comunitate ca să ne spui dacă s-a rezolvat și ai reușit să achiziționezi telefonul :)
Și eu sunt in exact aceeași situație... Am incercat sa schimb de pe Chrome, am intrat pe Mozilla și apoi pe Internet Explorer, m-am conectat de pe fiecare la contul meu, și e aceeași problema, dispare valoarea voucherului in momentul in care bifez modalitatea de transport. Am înregistrat o sesizare și deocamdată aștept. Problema e alta.. daca produsul nu va mai fi in stoc până se rezolva..? Eu chiar am așteptat foarte mult sa pot face achiziția asta și mi se pare puțin dezamăgitor ce se întâmplă. Sper doar ca până mâine să se rezolve situația.
Update: am reușit să fac comanda. Îți recomand 2 variante. Prima, sa faci comanda fara sa te autentifici in contul tau (faci ca vizitator, și nu vei avea probleme la adăugarea voucherului). Sau a doua, așa cum am reușit eu, m-am conectat de pe un alt telefon, in cazul meu, Samsung S9 al soției mele, eu am Huawei Mate 10 Lite... Încearcă și tu să te conectezi de pe alt telefon cu datele contului tau.
Vedeti,tot Samsungu-i mai bun :))
@MihaelaC - poti sa detaliezi ce inseamna "in functie de profilul clientului" ? Nu as vrea sa ma pronunt fara sa primesc mai multe informatii despre asta :)
2 consultanti mi-au spus ferm ca din cauza GDPR nu se mai pot face comenzile telefonic - nici prin redirectionare catre un supeior .. Iar daca informatia de pe site este corecta si ce spui tu, este la fel de corect; atunci acea informatie este incompleta si derutanta.
@teacher_ - eu am vrut sa folosesc si punctele thank you si pt asta a trebuit sa fiu logat
Insa mersi de ajutor, am reusit sa plasez comanda de pe telefon, nu de pe laptop - insa mi-a luat 2 ore deoarece magazinul online este plin de bug-uri
@Orange
Mi se pare exagerata toata situatia
Cumpar des din magazinul online. Câteodată mai am si cate un voucher,dar in general aplic din punctele acumulate. Duminica am facut o comanda ptr un telefon. Azi dimineață era curierul la usa. Nu stiu cum de vi se intampla voua sa aveti probleme insa eu nu am ghinionul asta. Aleg produsul,aplic voucherul sau/si punctele,plasez comanda si asta-i totul. De regula in doua zile produsul e acasa. Doar de BF am avut mai mult de asteptat.
Si eu ma numar printre norocosi. La fiecare comanda pe care am plasat-o am avut si voucher si am folosit si puncte si n-am intampinat nicio problema. Si in 2 zile primeam si produsele prin curier.
@Ascary @Miha Z ma bucur pt voi dar asta nu ma ajuta in problema mea - incercati sa simulati acum o achizitie de telefon cu voucher; vedeti daca reusiti si va rog reveniti cu feedback ... anul trecut si eu stateam la plaja in Grecia - acum pot sa imi iau gandul
Daca imi dai un cod de voucher incerc simularea :)))
@Ascary am incercat sa il pun aici dar nu functioneaza .. adauga in telefon in cosul de cumparaturi si nu finaliza comanda .. inchide TABul fara sa te deloghezi din contul de orange si vei primi un voucher pe mail
Tocmai am testat din nou si eroarea persista
@gbuze, am șters codul voucherului pentru a nu putea fi utilizat de altcineva (în caz că era real :)).
Vom verifica noi cu colegii și vom reveni.
@DanielaH imi poti spune te rog cand veti reveni ? la fel mi s-a spus telefonic luni, de catre un operator, ca voi fi contactat in 24 de ore de ceva departament care se ocupa de magazinul orange - nu am fost contactat
la fel mi-a spus si MihaelaC mai sus cu 3 zile in urma ca veti reveni si apoi cu 2 zile in urma ca "s-a escaladat" :) nu am primit follow-up la acest raspuns
@MihaelaC - ai spuis mai sus " în funcție de profilul clientului se poate face transferul către departamentul de online pentru comandă "
astept in continuare o lamurire la ce inseamna mai exact asta? .. si de ce informatia de pe site nu este completa si nu specifica asa?
Au gresit ambii consultanti cand mi-au spus ca din motive de GDPR nu pot face comanda telefonic?
@gbuze Salut! Îți cer scuze pentru întârziere, s-au schimbat niște lucruri și voiam să mă asigur că revin cu informația completă și actualizată.
Acum mesajul din site este reformulat deoarece colegii de la 300 te pot ghida pentru plasarea comenzii.
Profilul clienților este diferit în funcție de perioada contractuală rămasă, dacă doresc prelungire de abonament sau nu, achiziție cu telefon sau fără etc. În funcție de aceste criterii, clienții pot fi transferați direct către un departament dedicat sau pot fi contactați ulterior de către colegii noștri și pot fi ajutați și cu efectuarea comenzii telefonice.
Fiind vorba și de verificarea contului ți-am trimis și un mesaj în privat, pe e-mail.
Si totusi, (sa mai reinviem un topic), vis-a-vis de "utilizare vouchere:
Salut @flo_1
@rafa.helper: Ma bucur ca nu sunt singurul cu acest "simt" al observarii si mi s-au confirmat niste concluzii de "novice" ale achizitorului in magazinul online. Relativ la ultima remarca, vreau sa spun ca nu mi se pare ok sa poti folosi puntele TY doar selectand un anumit numar de telefon mobil. Caz concret: Daca ai 10 abonamente, fiecare cu numarul lor de puncte TY, inseamna ca nu vei putea folosi decat numarul de puncte TY aferente abonamentului selectat? O mare prostie. Punctele le foloseste administratorul abonamentelor asa cum doreste, iar alocarea lor, desi se face lunar individual, ar trebui ca balanta fianala sa depinda de CONT, nu de abonamentul selectat.
@FLo_1
Pe contul meu am 3 numere, dar daca folosesc contul de admin pot folosi toate punctele acumulate pe numarul selectat. Daca nu iti sunt afisate corect punctele de pe contul de admin iti recomand sa contactezi orange prin email din sectiunea contact.
rafa.helper a răspuns
Ascary a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
FLo_1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
FLo_1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
FLo_1 a răspuns
MihaelaC a răspuns
gbuze a răspuns
DanielaH a răspuns
gbuze a răspuns
Ascary a răspuns
gbuze a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
gbuze a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
teacher_ a răspuns
MihaelaC a răspuns
gbuze a răspuns
gbuze a răspuns
Vio73 a răspuns
gbuze a răspuns
rafa.helper a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.