Întrebare fară răspuns

Lipsa simulare rate telefon

Salutare! De aproximativ 5 zile nu imi este afișată posibilitatea de simulare rate telefon pe site. Am înțeles că este o problemă tehnică. Pe alt cont am posibilitatea de a face simulare la rate. Acolo nu intampin probleme.
Voi întâmpinați eroarea asta? Chiar atat de mult sa dureze o asemenea rezolvare?

PS. Stiu si de posibilitatea de simulare direct in magazin dar prefer prima etapă online.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu am încercat acum câteva zile și a mers.. dar, nu mai arata informații despre Early Upgrade, am aflat între timp ca nu mai este valabil acest serviciu, cel puțin online.. Probabil se fac încă modificări.. sau, pe numarul pe care încerci sa faci simulare si nu poti ai luat teleton in ultimele 18 luni..
Eu am 4 abonamente pe acelasi cont și, pe numărul pe care am luat telefon nu m-a lăsat sa simulez nimic.. cand am apăsat totusi pe el, imi spunea ca pot sa iau un telefon in august 2021.. adică în ultimele 6 luni de contract.. Daca ai mai mult de 6 luni pana expira contractul pe acel număr, as zice ca din acest motiv nu poti face simulare pe el online..

Merci de raspuns! Nu am luat telefon in ultimele 18 luni, nici restanță nu am avut. Contractul a trecut de cele 24luni obligatorii.

Atunci, probabil inca se lucrează la site și, presupun ca numerele pe care faci simulare, nu au același status?!.. Posibil sa conteze și asta..
Ar mai fi o chestie pe care am văzut-o, uitându-mă la noile abonamente.. era o rubrică unde scria pentru rate pe factura sa mergi intr-un Orange Shop.. am vazut ceva asemănător si la e-mag, oferă o reducere doar dacă mergi intr-un showroom..
Ma gândesc ca, după atâtea luni de pauza, vor sa animeze putin și magazinele..
E adevărat ca e mai simplu și mai rapid sa faci o simulare online.. dar, daca sunt in stadiul de modificari oferte, condiții, etc..
Eu am avut o problema dimineața, o eroare la conectare.. s-a rezolvat dupa cateva minute, dar, cred ca ținea de tehnic.. deci, e posibil, sa fie si cazul tău, in privința erorii, adică sa dureze, daca se fac mai multe modificări acum..

Din punctul meu de vedere...durează cam mult aceste modificări. Adică totuși nu vorbim de o companie cu 20 de angajați la IT.

Eventual, poți să pui și întrebare la Serviciul Clienți, pentru că pot fi și scăpări, care dacă le scoți în evidență, pot fi remediate. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Exact asta a fost primul lucru pe care l-am făcut...acum 5 zile. Am vorbit pe live chat cu un operator care mi-a zis ca se lucreaza la remedierea problemei. Dar...vroiam sa vad daca pana la urma sunt singurul cu problema asta.

Faci o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, pentru că astfel se urgentează. Altceva, nu prea văd ce poți face! La mine merge acest serviciu. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pana la urma am intrat iar cu un operator orange care inițial mi-a dat o informație eronată...cum ca nu mai este disponibil serviciul de rate pe factură. Intr-un final am primit nr de sesizare 127450230.

PS. Unde pot vedea conversatia avută cu operatorul orange? Stiu ca acum ceva timp înainte de începerea conversației era o căsuță pe care o bifai daca dorești o copie dupa discuție. Acum nu mai este...

Te sfătuiesc sa nu te duci in shop.
Exact in asta constă șmecheria, in online punctele thank you valorează mai mult de vreo trei ori decât in magazine.

@ICSvision,
Dacă nu ți-a apărut de la început s-o bifezi, nu cred că ai unde s-o mai găsești.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Bineînțeles că răspuns la sesizare nu am primit...nici răspuns la mail la serviciu clienți.
Problema persistă...oare Orange nu știe cum să rămână fără abonații cu vechime în rețea?

Astăzi m-am oprit într-un shop totuși și am înțeles că acum există un plafon de 650€ la achiziția unui telefon cu opțiunea de rate pe factură. Am zis bun..atunci hai sa plătesc avans o sumă mai mare ca diferența sa nu depășească acest plafon....guess what? Nu se poate.

Oare e asa greu ca genul ăsta de informații să fie afișate si pe site sau in contul orange??
Păcat ca abonații cu vechime chiar nu primesc oferte avantajoase.

@iCSvision, am trimis situația ta colegilor mei de la magazinul online. Revin imediat ce am un răspuns. Mulțumesc.

Mulțumesc! Am si sesizare făcută...degeaba.

Ieri am intrat pe live chat cu un operator care mi-a zis ca problema este încă una generală...nerezolvată.

@iCSvision, colegii mei au deschis un ticket către departamentul tehnic. Din păcate, încă nu avem un răspuns, dar te asigur că voi reveni la tine când vom rezolva. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!