Întrebare fară răspuns

Instagram Shopping permite creatorilor de conținut să vândă direct din aplicație

Începând cu luna iulie, Instagram va permite creatorilor de conținut să-și vândă produsele direct din aplicație, postând la noua secțiune Instagram Shopping.

 

Administratorii rețelei de socializare tocmai ce au publicat un set actualizat de criterii pentru eligibilitate, care extinde accesul la secțiunea Instagram Shopping către mai multe categorii de business-uri și creatori de conținut artizanal.

 

Prezentată ca un ajutor menit să ușureze vânzarea produselor sub restricțiile de carantină împotriva COVID-19, deschiderea aplicației Instagram pentru micii întreprinzători și potențialii cumpărători care nu mai vizitează atât de des magazinele fizice i-ar putea ajuta pe cei dintâi să treacă mai ușor peste actuala perioadă de criză.

 

Cerințele actualizate intră în vigoare începând cu data de 9 iulie și se aplică în toate țările în care secțiunea Instagram Shopping este deja disponibilă.

 

Conturile creatorilor vor trebui să demonstreze încredere și să fie susținute de o prezență autentică, consacrată, care „poate include, de asemenea, menținerea unei baze urmăritori suficientă”. Instagram nu a specificat ce număr de urmăritori trebuie să aibă fiecare creator pentru a-și putea vinde creațiile pe Instagram.

 

Creatorii vor trebui, de asemenea, să eticheteze produsele oferite pe Instagram folosind link-uri ce duc spre un singur site web pe care îl dețin, ca și platformă de tip magazin online.

 

Lansată începând cu anul 2016, secțiunea Instagram Shopping a fost până acum un privilegiu rezervat celebrităților și influenceri de mare calibru, micii creatori neputând participa la experiența de shopping. – YouTube permite creatorilor să-și vândă produsele încă din 2018, cu condiția să aibă domiciliul în SUA. Este oarecum logic ca Instagram să ofere acest „privilegiu” creatorilor fin ograda proprie, mai devreme sau mai târziu.

 

Sursa - https://www.go4it.ro/content/componente-pc/instagram-shop...

 

Ideea este buna si utila pentru cei care nu dispun de resurse finaciare si nici cunostintele necesare pentru a investi intr-un eShop veritabil. Problema este ca la noi Instagram-ul a prins si nu prea.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Asa e, a prins si nu prea..
Eu am instalat recent aplicatia, doar m-am uitat prin ea.. si, nu ma atrage deloc.. imi da senzatia ca esti si mai descoperit decat pe facebook..
Cum de cateva luni s-au mutat foarte multe lucruri online, sa aiba si ei un fel de market, le face bine.. in masura in care oamenii au incredere in astfel de variante..
M-am uitat de cateva ori pe facebook, mai mult de curiozitate, dar, nu prea am incredere nici in cei care vand pe acolo..

E util si un astfel de shop pentru artizani sau micii producatori, e un canal de promovare care trebuie exploatat. Doar ca nu e chiar asa simplu si acel "e-shop veritabil" mentionat la sfarsit e totusi necesar in continuare din cate reiese din text, adica trebuie "link-uri ce duc spre un singur site web pe care il detin, ca si platforma de tip magazin online". Si pe Facebook este varianta de shop pe pagina (a nu se confunda cu Marketplace) si in ultimul timp au aparut mai multe modificari privind aceasta sectiune, mai ales de cand cu pandemia si era de asteptat sa se intample acelasi lucru si pe Instagram.

Si, desi la o prima vedere Facebook a prins mult mai tare decat Instagram in Romania, acesta din urma a crescut destul de mult in ultimul timp si are alt public, asa ca nu poate fi ignorat ca si canal de promovare.

In alta ordine de idei, era si pana acum ceva varianta de shop pe instagram, dar nu asa ca si sectiune distincta. In urma cu ceva timp, vazand la altii produse care apareau evidentiate cu pret in postari m-am interesat si eu si ultima data cand am analizat acest subiect, puteai face legatura cu un magazin web sau shop-ul de pe Facebook, dar doar daca acesta finaliza comenzile prin plasarea lor pe un site web, nu si daca se facea prin mesaj privat. O sa reiau totusi sa vad ce noutati sunt acum, dupa ce va aparea actualizarea :)

Pe Romania impactul va fi zero sau aproape de zero, din simplu fapt ca numarul de conturi Instargram Roamania este extrem de redus comparativ cu SUA.

Practic, persoanle care detin un magazin online pot vinde produse si prin intermediul Instagram. Sau mai bine spus o integrare a unui produs disponibil in magazinului online deja existent in contul de Instagram, cu toate ca nu este cea mai corecta formulare.

In aceasta ideea probabil se vor dezvolta si ceva plugin-uri pentru platformele e-commerce dedicate pentru a face mai usoara integrarea magazinului in Instagram.

Eu rama la ideea mea, aceea ca pentru Romania, miscarea asta este usor inutila.

Informatii noi legate de posibilitatea shopping-ului pe platforma Instagram.

 

Potrivit descrierii oficiale, Instagram Shop este un loc unde poți răsfoi prin colecția de produse a brandurilor și creatorilor preferați, precum și colecții curate publicate pe contul @shop, administrat de Instagram în mod direct. În tab-ul Shop găsești filtre pentru categorii de produse, precum beauty și home, de exemplu.

 

Instagram Shop va fi accesibila accesibilă direct din lista Explore, folosită în mod normal pentru a descoperi noi utilizatori și imagini interesante, pre-selectate de algoritmi rețelei de socializare pe baza preferințelor de conținut exprimate până la momentul respectiv.

 

Funcționând pe același principiu, Instagram Shop va promova utilizatorilor Instagram produse care corespund intereselor lor, inclusiv din lista Explore. Plata produselor selectate se va face prin Facebook Pay, sistemul de plăți electronice promovat de Facebook. Desigur, doar în țările unde acesta este disponibil oficial.

 

Potrivit anunțului inițial de lansare, secțiunea trebuia să fie lansată înainte ca interfața aplicației să fie modificată, schimbând ordinea tab-urilor Activity și Shop. Cei care nu găsesc încă în interfața Instagram tab-ul Shop, probabil că pot îl pot accesa de la secțiunea Explore. Principala diferență este că icon-ul Shop înlocuiește simbolul „inimă” în lista meniul principal de navigație Instagram.

 

În timp ce pentru utilizatorii de rând, noua secțiune este doar o tentație opțională, pentru micii întreprinzători și companii interesate să-și promoveze produsele, intrarea este condiționată de plata unei mici taxe, dedusă din prețul fiecărui produs vândut cu succes.

 

Noua experiență Instagram ar putea debuta oficial în a doua parte a acestui an, însă administratorul Facebook nu comunică un terme oficial. Pentru început, testele se fac cu utilizatori din Statele Unite, putând dura mai mut timp până ce produsele puse în vânzare să poată fi comandate și din alte regiuni ale lumii.

 

Sursa - https://www.go4it.ro/content/internet/cum-arata-noua-vers...

 

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!