Întrebare fară răspuns

De ce nu primesc puncte Thank You la achitarea facturii?

Bună ziua,
Astăzi am constatat că din 2018 nu am mai primit puncte Thank You la achitarea facturii, deși nu am avut niciodată restanță la plată. Plata facturii se face prin direct debit dintr-un cont deschis la o bancă.
Vă rog să îmi recalculați punctele corespunzătoare plății la timp a facturii.
Mulțumesc anticipat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! depinde de valoarea facturii.. de cativa ani, se dau puncte thank you doar daca factura are o valoare de minim 5.64 euro fara tva.. deci abonament de aproximativ 7 euro..

"Dacă ai un abonament individual de voce sau internet de minim 5.64 € (fără TVA),la fiecare plată a facturii primești puncte însumând 10% din valoarea acesteia, încă din prima lună."

https://www.orange.ro/orange-thank-you/

Serghei, bine ai venit în Comunitate!
Acumulezi puncte Thank You la plata facturii, exclusiv pentru serviciile Orange, la fiecare abonament de voce, internet sau TV de minimum 7 euro.
Unde ai verificat situația punctelor OTY? Ar trebui să le vezi în contul tău My Orange sau chiar pe factură.
Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!