Întrebare fară răspuns

Știați că în comunitate este folosită adresa de e-mail asociată contului My Orange?

Adresa de e-mail preluată automat în comunitate este adresa de autentificare în contul vostru My Orange.

Pe această adresă primiți toate notificările automate din comunitate (când s-a răspuns la întrebarea voastră sau la o întrebare pe care o urmăriți, când a fost marcat ca soluție unul dintre răspunsuri etc.).

 

Dacă nu vreți să mai primiți notificări pe o anumită întrebare puteți fie să debifați când adăugați răspunsul, fie ulterior să intrați pe pagina întrebării și să accesați butonul "Nu mai urmări" aflat lângă cel de răspuns.

 

Tot pe această adresă de e-mail putem comunica cu voi, dacă v-ați abonat la newsletter-ul comunității (vă putem anunța despre diverse modificări, noutăți, cele mai vizualizate topicuri, concursuri, etc.).

 

În cazul în care adresa de e-mail nu mai este de actualitate, nu o mai folosiți sau ați uitat-o, vă recomandăm să o schimbati cu una actuală pe care să o puteți verifica periodic.

 

Puteți face acest lucru din contul My Orange accesat pe PC:

  1. Intri pe opțiunea Setări cont> date personale -> date de contact si newsletter -> modifica adresa e-mail.
  2. Introduci parola contului tău My Orange și noua adresă de e-mail.
  3. Nu uita să confirmi adresa nouă.
  4. Te autentifici din nou în comunitate pentru a se actualiza adresa nouă de e-mail.

 

Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau aveți nevoie de ajutor suplimentar pentru schimbarea adresei suntem aici :)

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu pe aceea o folosesc.. n-as avea de ce sa folosesc alta, din moment ce, ma pot dezabona de la intrebari, sa nu mai primesc notificari..

Din momentul in care te autentifici in Comunitate cu datele contului MyOrange, este normal ca si adresa de email asociata sa fie aceiasi. Totusi detalierea si explicatiile sunt benefice celor care au nedumeriri pe aceasta tema.

Aceste lamuriri sunt bune pentru membrii noi, care abia se familiarizeaza cu aceasta Comunitate. Cei veterani le-au invatat cu timpul. :))

Apropos de emailuri, cred că sunt singurul care are încă o adresă hotmail.com (vechime de aproximativ 20 ani, dacă nu mai mult) :)))

Trebuie sa recunosc ca mie mi se mai intampla sa ma incurc in adrese. Si yahoo si gmail (la hotmail am renuntat) si adresa de serviciu... Au fost persoane pe care le-am capiat trimitand ba de pe una, ba de pe alta, de nu stiau ce le-a lovit. Am cum sa „inregistrez” doua adrese de e-mail diferite? Sunt locuri care permit asta (gen rezerva, sau recovery..). As scapa de o grija.

@imch: Nu, si nici nu cred ca va fi posibil. Recuperare de cont se va face prin mesaj pe numarul atasat contului, nu printr-o adresa de email suplimentara.

Am doar doua adrese de mail mari și late, din care una e mai mult pentru serviciu. Obiceiul meu este oricum sa nu am nici un mesaj necitit, așa că în fiecare zi intru de câteva ori și șterg tot ce e nedorit, inclusiv unde sunt multe răspunsuri la aceeași întrebare...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!