anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Știați că în comunitate este folosită adresa de e-mail asociată contului My Orange?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Adresa de e-mail preluată automat în comunitate este adresa de autentificare în contul vostru My Orange.

Pe această adresă primiți toate notificările automate din comunitate (când s-a răspuns la întrebarea voastră sau la o întrebare pe care o urmăriți, când a fost marcat ca soluție unul dintre răspunsuri etc.).

 

Dacă nu vreți să mai primiți notificări pe o anumită întrebare puteți fie să debifați când adăugați răspunsul, fie ulterior să intrați pe pagina întrebării și să accesați butonul "Nu mai urmări" aflat lângă cel de răspuns.

 

Tot pe această adresă de e-mail putem comunica cu voi, dacă v-ați abonat la newsletter-ul comunității (vă putem anunța despre diverse modificări, noutăți, cele mai vizualizate topicuri, concursuri, etc.).

 

În cazul în care adresa de e-mail nu mai este de actualitate, nu o mai folosiți sau ați uitat-o, vă recomandăm să o schimbati cu una actuală pe care să o puteți verifica periodic.

 

Puteți face acest lucru din contul My Orange accesat pe PC:

  1. Intri pe opțiunea Setări cont> date personale -> date de contact si newsletter -> modifica adresa e-mail.
  2. Introduci parola contului tău My Orange și noua adresă de e-mail.
  3. Nu uita să confirmi adresa nouă.
  4. Te autentifici din nou în comunitate pentru a se actualiza adresa nouă de e-mail.

 

Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau aveți nevoie de ajutor suplimentar pentru schimbarea adresei suntem aici 🙂

11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Eu pe aceea o folosesc.. n-as avea de ce sa folosesc alta, din moment ce, ma pot dezabona de la intrebari, sa nu mai primesc notificari..

Vio73
#StarMember
Știam, dar este bine să știe și cei care intră acum în Comunitate! Mulțumim!

FLo1
#StarMember
Din momentul in care te autentifici in Comunitate cu datele contului MyOrange, este normal ca si adresa de email asociata sa fie aceiasi. Totusi detalierea si explicatiile sunt benefice celor care au nedumeriri pe aceasta tema.

Miha_Z
#StarMember
Aceste lamuriri sunt bune pentru membrii noi, care abia se familiarizeaza cu aceasta Comunitate. Cei veterani le-au invatat cu timpul. :))

Anonim
Neaplicabil
Apropos de emailuri, cred că sunt singurul care are încă o adresă hotmail.com (vechime de aproximativ 20 ani, dacă nu mai mult) :)))

imch
Cunoscător certificat
Trebuie sa recunosc ca mie mi se mai intampla sa ma incurc in adrese. Si yahoo si gmail (la hotmail am renuntat) si adresa de serviciu... Au fost persoane pe care le-am capiat trimitand ba de pe una, ba de pe alta, de nu stiau ce le-a lovit. Am cum sa „inregistrez” doua adrese de e-mail diferite? Sunt locuri care permit asta (gen rezerva, sau recovery..). As scapa de o grija.

FLo1
#StarMember
@imch: Nu, si nici nu cred ca va fi posibil. Recuperare de cont se va face prin mesaj pe numarul atasat contului, nu printr-o adresa de email suplimentara.

Ascary
Campion certificat
Multumim de info MihaelaC 🙂

RafaHelper
#StarMember
Stiam si acest lucru. :) Postare numai buna de trimis automat la cei care se înscriu în comunitate

delfinas
#StarMember
De asta e bine sa nu avem prea multe adrese de email, ca ne incurcam. 🙂

teacher_
#StarMember
Am doar doua adrese de mail mari și late, din care una e mai mult pentru serviciu. Obiceiul meu este oricum sa nu am nici un mesaj necitit, așa că în fiecare zi intru de câteva ori și șterg tot ce e nedorit, inclusiv unde sunt multe răspunsuri la aceeași întrebare...