Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu merge internetul fix 4G

Salutare,
Am un router Huawei cu internet fix 4G.
De fiecare data cand incerc sa ma conectez la internet, browser-ul este redirectat spre urmatoarea adresa:
http://m.orange.ro/netfixerror?status=5
si apoi esueaza cu eroarea "Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete."

Lucru interesant, la un moment dat a mers ptr fix 4 zile si apoi a revenit la eroarea de mai sus.

Am fost la shop la orange, mi-au schimbat cartela dar imi da aceeasi eroare si cu noua cartela.

A mai patit cineva asa ceva ? Ceva idei cum se poate rezolva ?
Multumesc.

Bogdan_31
Bogdan_31

Bogdan_31

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan_31
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Bogdan, am expus situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic.
Eroarea “netfixerror” apare atunci când routerul este scos din zona setată. Dacă ai un abonament de tip Home Net 4G, acestea sunt destinate pentru a se folosi la o adresă fixă. Atunci când este pornit routerul prima oară și se conectează la rețea, el își setează o zonă cu o raza de aproximativ 100m și abonamentul poate fi folosit doar în respectiva zonă. În cazul în care se doreste folosirea unui abonament Home Net 4G în altă zonă, trebuie facută o resetare de zonă de catre titularul abonamentului prin apel la 300 – Serviciul Clienti, având la dispoziție o resetare gratuită/ lună, restul fiind tarifate cu 2.02 EUR fără TVA.

Abonamentele care nu au restricție geografică și care pot fi folosite oriunde, asemenea unui abonament de telefonie mobilă, sunt cele din gama Orange Net.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Exact! Nu are legătură cu simul, ci poate fi din setările ruterului. Ai încercat o resetare a acestuia? Are o găurică, unde se introduce un ac și se apasă câteva secunde, până se sting toate beculețele. Apoi îl scoți acul și vezi ce se întâmplă!
Succes!

Dupa resetarea zonei de utilizare internetul a inceput sa mearga din nou. Multumesc ptr ajutor !!
Pacat ca atat cei de la Serviciul Clienti cat si cei din Orange Shop nu au identificat corect problema, si au venit doar cu solutii generice care m-au pus pe piste gresite (nu merge ptr ca nu e in zona de acoperire, hai sa schimbam sim-ul, hai sa resetam router-ul, hai sa trimite router-ul in service).

Bogdan_31
Bogdan_31

Bogdan_31

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan_31

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!