Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Eroare de sistem Orange Yoxo

Nu pot sa imi adaug internet suplimentar.Mi se afiseaza mereu mesajul:"Eroare de sistem.Tranzactia a esuat.Te rugam sa incerci din nou."
Desi am reincercat de mai multe ori, tot nu functioneaza.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună, Madalina! Îmi pare rău, vom transmite colegilor noștri pentru verificare și revenim.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

YOXO este inca in testari. Pana la o validare finala mai are drum de parcurs. Sunt de apreciat "curajosii" dispusi sa-l incerce. Eroarea de reincarcare nu am intalnit-o printre "problemele" posibile si sesizate.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Cu mare plăcere, Madalina. Te așteptăm în continuare, în comunitate cu întrebări, sfaturi și răspunsuri pentru ceilalți membri.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!