Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu pot sa imi adaug internet suplimentar.Mi se afiseaza mereu mesajul:"Eroare de sistem.Tranzactia a esuat.Te rugam sa incerci din nou."
Desi am reincercat de mai multe ori, tot nu functioneaza.
@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?
Alte răspunsuri
Bună, Madalina! Îmi pare rău, vom transmite colegilor noștri pentru verificare și revenim.
YOXO este inca in testari. Pana la o validare finala mai are drum de parcurs. Sunt de apreciat "curajosii" dispusi sa-l incerce. Eroarea de reincarcare nu am intalnit-o printre "problemele" posibile si sesizate.
@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?
Iti mulţumesc @MihaelaC. Se pare ca am avut o problema cu cardul.L-am schimbat si acum functioneaza.
Cu mare plăcere, Madalina. Te așteptăm în continuare, în comunitate cu întrebări, sfaturi și răspunsuri pentru ceilalți membri.
MihaelaC a răspuns
Madalina22 a răspuns
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
FLo_1 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Madalina22 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.