Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Eroare de sistem Orange Yoxo

Nu pot sa imi adaug internet suplimentar.Mi se afiseaza mereu mesajul:"Eroare de sistem.Tranzactia a esuat.Te rugam sa incerci din nou."
Desi am reincercat de mai multe ori, tot nu functioneaza.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

YOXO este inca in testari. Pana la o validare finala mai are drum de parcurs. Sunt de apreciat "curajosii" dispusi sa-l incerce. Eroarea de reincarcare nu am intalnit-o printre "problemele" posibile si sesizate.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Madalina poți verifica, te rog, dacă ai fonduri suficiente pentru adăugarea opțiunii? Poți încerca și cu un alt card?

Cu mare plăcere, Madalina. Te așteptăm în continuare, în comunitate cu întrebări, sfaturi și răspunsuri pentru ceilalți membri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!