Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Am restricționate datele mobile pentru cost suplimentar. Ce pot să fac?

Buna Ziua! Am restrictionate datele mobile pentru depășire, cum pot sa le reactivez?

ssorinflorin
ssorinflorin

ssorinflorin

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
ssorinflorin
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ca sa stii valoarea facturii ar trebui sa fie emisă, nu poți plăti ceva ce nu știi.. si nu cred ca te ajuta..
De unde stii ca ești restricționat pentru depășire? Ai solicitat la Orange sa nu poti face consum suplimentar? Altfel nu cred ca restricționează Orange consumul... Nu poate fi o setare din telefon?...
Pe mine d exemplu ma anunta, dar nu ma restricționează..
Am pus poze sa verifici dacă nu este din telefon restricționarea..
Dacă nu este din telefon ci ai cost control atunci poți sa vorbești doar la Orange, sa vezi cum se poate rezolva, eventual poți întreba la ce abonament ai putea trece ca sa-ti ajungă netul..
In comunitate nu se fac verificări de conturi si nu se dau date personale, deci, daca doar prin accesarea contului tău se poate rezolva, trebuie sa vorbești cu un consultant..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna!
Informațiile oferite de tine nu sunt suficiente, pentru a-ti putea da cineva un răspuns care sa te ajute..
Dacă ai restricționate datele pentru cost suplimentar, folosește wi-fi sau plătește.. La ce ai spus asta este singurul răspuns pe care il poti primi..
Ești in tara, esti în roaming?
Ești pe abonament, esti pe prepapy?
De unde știi ca din acest motiv n-ai internet?
In roaming de exemplu exista o limita de consum, general valabila, nu poti folosi mai multe resurse in afara tarii decât in tara.. daca ai depășit-o va trebui sa plătești ca sa ai date..

Sunt în țară, am abonament,nu am wi-fi.Pot plăti înainte de primirea facturii?

ssorinflorin
ssorinflorin

ssorinflorin

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
ssorinflorin

Este telefonul tatălui meu . Am rezolvat. Mulțumesc.

ssorinflorin
ssorinflorin

ssorinflorin

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
ssorinflorin

Salut,
Desi nu as fi stiut sa te ajut direct, tin minte ca am patit de doua ori ceva similar cu un abonament la Vodafone: o data eram in Canada, alta data am patit-o in Serbia. Pur si simplu accesul la resursele din roaming a fost restrictionat complet si am primit mesaj ca am atins pragul de 50EUR cost suplimentar, iar daca vreau sa permit traficul pe mai departe sa sun la relatii cu clientii si sa solicit ridicarea acestui prag. Banuiesc ca ceva similar ar fi trebuit sa se intample si la tine - sa poti contacta Orange pentru a solicita ridicarea acestui prag (cu potentiala situatie in care ti s-ar cere plata unui avans).
Nasol a fost ca dupa ce am revenit intr-o tara SEE in care aveam teoretic resurse incluse, roamingul a ramas totusi nefunctional. Abia in tara am putut folosi iar acel SIM si abia la urmatorul ciclu de facturare am putut folosi iar resursele in roaming.
Eu am tot timpul un Orange si un Vodafone cu mine (uneori am mai multe telefoane si mai multe cartele), in special cand plec din tara, insa abonamentul Orange are beneficii mult inferioare in roaming si il tin doar de rezerva.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!