Întrebare cu răspuns(uri)

Roamingul se activează automat sau trebuie să il activez eu?

Roamingul se activează el automat sau trebuie să il activez eu? Dacă ajută, am un abonament de 11 euro

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Serviciul de roaming trebuie activat si, cand n-ai nevoie de el, trebuie sa stea dezactivat, sa nu se întâmple sa fii în țară prea aproape de vreo granița ca poate intra pe rețeaua celeilalte tari.

 

Modalitati activare:

  • Prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală și apoi continui conform instrucțiunilor..
  • Din contul tău My Orange
  • Chatbot Djingo
  • Prin apel la Serviciul Clienți, daca nu te descurci..

 

Eu prefer apel la *100# urmata de tastele 5 - 2 - 3 - 1.. Adica roaming, international si mesagerie vocala - roaming - activare/dezactivare roaming - confirma..

 

Găsești aici un alt topic despre ce ai întrebat..
https://comunitate.orange.ro/questions/1990852-activez-dezactivez-serviciul-roaming-abonamente
Găsești mai multe despre roaming aici..https://www.orange.ro/help/cauta?word=Roaming+

 

Atenție la consumul în afara tarii.. nu poate fi mai mare consumul in afara țării, decat in tara, pentru ca va fi contra-cost, găsești mai multe informații aici..https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Serviciul de roaming trebuie activat si, cand n-ai nevoie de el, trebuie sa stea dezactivat, sa nu se întâmple sa fii în țară prea aproape de vreo granița ca poate intra pe rețeaua celeilalte tari.

 

Modalitati activare:

  • Prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală și apoi continui conform instrucțiunilor..
  • Din contul tău My Orange
  • Chatbot Djingo
  • Prin apel la Serviciul Clienți, daca nu te descurci..

 

Eu prefer apel la *100# urmata de tastele 5 - 2 - 3 - 1.. Adica roaming, international si mesagerie vocala - roaming - activare/dezactivare roaming - confirma..

 

Găsești aici un alt topic despre ce ai întrebat..
https://comunitate.orange.ro/questions/1990852-activez-dezactivez-serviciul-roaming-abonamente
Găsești mai multe despre roaming aici..https://www.orange.ro/help/cauta?word=Roaming+

 

Atenție la consumul în afara tarii.. nu poate fi mai mare consumul in afara țării, decat in tara, pentru ca va fi contra-cost, găsești mai multe informații aici..https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see

@Ioan_2: Roamingul nu este activ implicit, iar asa cum spunea Jay, daca ai nevoie de el alegi activarea lui pe calea care iti convine. La un abonament de 11 euro nu ar fi problema activarea lui, adica fara costuri suplimentare si cred ca ai si resurse in SEE incluse.

Îl poți activa din My Orange, by default este Roaming SEE sau cu un apel la 300 să ți-l activeze pe cel din lumea întreaga. De asemenea mai poți apela la Orange, eu am apelat la Orange Helper și mi l-a schimbat din Roaming SEE în Roaming World.

Și dacă tot nu funcționează și ai ajuns într-o țară străină fără telefon ? Ce mai faci ? Djingo dă numai ”dude” la roaming si intră în bucle fără sfârșit ...
Sunt în Turcia pentru o problemă medicală .... NU am pățit așa ceva cu roamingul cu alți 3 operatori din RO ...

DEZAMĂGITOR ...

@dtomcat: te-ai asigurat la plecare ca ai roamingul activat? Nuuuu! Te-ai asigurat ca e valabil in Turcia, pt ca Turcia nu e in SEE? Cu siguranta ca nu! Si atunci cine e dezamagirea? Ideea e sa nu te limitezi doar la minim 10€ daca vrei roaming in Turcia. Mai pune ceva pe langa si se va activa automat.

@FLo_1 : nu mă ajută cu nimic răspunsul tău tendențios ( De unde știi ce probleme am eu? De unde știi ce m-am asigurat eu și ce nu ? De ce ești așa de sigur ? (Iți doresc sincer să nu ai pe jumătate problemele pe care le am eu ) ... Iar dacă stau și mă tot asigur cu telefonul și trebuie să pierd ore întregi pentru că nu funcționează (sau cel puțin atunci când am avut eu nevoie nu a funcționat) cu diverse ”metode” (Chat nefunctional, my Orange nefunctional, serviciu clienti indisponibil etc) - atunci de ce mai plătesc abonament ?
Pot să mă asigur și să am grijă atunci când sunt pe cartelă ... la abonament am plătit tot ce am consumat ... și facturi de 11 EUR, dar și facturi de 60 de EUR ...

Deci nu văd care e problema ta ... sau și aici contează doar cei care postează să se afle în treabă ...

Revenind .... nu mai văd rostul abonamentului , dacă eu nu am nici un mijloc eficient (că activarea in 3 ore nu cred că e eficientă , ore în care am stat numai pe problema asta) ... așa știam că am cartelă și nu mă bazez ... dar plăteam doar in luna/săptămâna în care aveam probleme ...

P.S: Sunt client Orange(Dialog in trecut) de multi ani si plătesc multe abonamente si cartele ... așa că mai bine fiecare vorbește în dreptul lui și nu pune răspunsuri din burtă cum ai pus ...
P.S. 2: Nu am făcut facultatea sau armata împreună să ne adresăm cu ”te-ai asigurat ” etc ... sunt sigur că nu ai plătit tu într-un an la Orange cât am plătit eu în anumite luni ... sau la servicii de telecom în general
P.S. 3 : Am rezolvat problema în dimineața aceasta, am sunat (evident de pe alt număr, de la alt operator ...) la 7:59 la Seviciul Clienti, si un agent a rezolvat, cerându-și scuze că platforma nu a fost funcțională ... Îi mulțumesc (nu dau numele aici) că și-a dat silința să rezolve (a durat aprox 15 minute)

@dtomcat, îmi pare rău pentru problema semnalată de tine și îți doresc sănătate multă.
Ai reușit până la urmă să activezi roamingul? Funcționează acum?

@dtomcat: Personal chiar nu am probleme cu nimeni. Dar ca sa inchei povestea inutila de pe topic, iti inteleg frustrarea. Printr-un episod similar am trecut si eu cand am ales Prepay in loc de abonament. Dar in ce priveste pe Orange, nu avea cu ce sa te "asiste personal cineva" pentru o activare automata conditionata de plata pentru activarea unei optiuni. Similar mi-am activat roamingul prin plata optiunii aferente si nu au fost probleme. Dar poate au altii asteptari mai mari.... ce stiu eu, un ins "care posteaza sa se afle in treaba".
PS: Pentru ca se poarta reeditarea: Multa bafta in abordarea aleasa. Mai multe nu se pot spune acolo unde altii acopera totul.

@FLo_1: repet ... contractul meu si roamingul nu depindea de nici o plată ... și nici de un ”asistent personal”.

La prepay, poti avea frustrari, dar acolo e alegerea ta si trebuie să ai grijă, ALEGEREA MEA NU A FOST PREPAY AICI.
Nu rezolvăm nimic dacă mergem pe presupuneri ...

A' propos, ca să adaug , am încercat si pe numărul cu plată 401, care teoretic e permanent disponibil teoretic ... nici acela nu a funcționat.
Rog cine știe, confirmare a numărului întreg 401 apelabil și din alte retele, de pe 0374 300300, alegerea spre ”401” ducea la un mesaj automat cu orele de functionare , si ca vom plăti dacă vrem non-stop, apoi se întrerupea apelul ...

Repet - Singurul moment în care am rezolvat efectiv a fost la 8:15 AM (peste vreo 6 ore) , când am ieșit din conversatie cu un consultant Orange, la 0374 300300, care a admis că au fost nefunctionalități

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!