Întrebare cu răspuns(uri)

Dacă abonamentul meu a expirat de pe 25 aprilie 2020 de ce plătesc in continuare?

Inca plătesc la abonament deși mi-a expirat din 25 aprilie 2020

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@traian, abonamentul se prelungește automat, cu acordul tău tacit, pe o perioadă de câte 30 de zile. Depune notificare de reziliere și la următoarea dată de facturare, nu mai puțin de 30 zile se va închide abonamentul și vei trece pe prepay. Dacă vrei să reziliezi mai repede, depui cerere de portare și în câteva zile treci la alt operator.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ce intelegi tu prin notiunea de "expirat" ?

In momentul in care un abonament iese din perioada minima, daca abonatul nu solicita in mod expres inchiderea acestuia, abonamentul se prelungeste in mod automat cu minimul perioadei de facturare, adica cate 30 zile.

@Traian, sa inteleg ca tu te asteptai ca dupa 24 de luni de la incheierea unui contract sa fie oprit automat? Pai, mai aveai cum sa vorbesti la telefon? Daca niciunul dintre contractanti nu face nimic, abonamentul merge inainte, asa cum este. Expira perioada minima contractuala, nu contractul..

@Traian, să înțelegem că dorești închiderea abonamentului? Ai facut vreo cerere de reziliere către Serviciul Clienți?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH
  • era interesant sa scrii despre asta in luna decembrie :)
  • e bine sa ne spui daca ai rupt simul pe 25 aprilie , pun pariu ca l-ai folosit si dupa :)
  • ai cerut reziliere si nu s-a facut ?
  • sigur orange este vinovat ca nu-ti citeste gandurile :)

@Traian: Ca sa "nu mai platesti in continuare", daca esti convins ca nu mai ai nevoie de acel numar, incepe prin a contacta Orange si a lasa o cerere de reziliere contract. In 30 de zile vei fi un om liber de abonament. Simplu. Orice pas neindeplinit va face abonamentul sa se deruleze in continuare.

Asa cum este prevazut și în contact, trebuie sa înaintezi o cerere de reziliere, pentru a demara procedura de închiderea abonamentului.

Abonamentul încetează numai cu acordul tău, lucru pe care îl găsești în contract. Poți să ceri o ofertă mai avantajoasă sau să renunți, iar dacă nu o faci, acesta continuă, conform prevederilor contractuale inițiale.

@Traian: Dupa formularea intrebarii ce ai fi vrut sa se intamplaa "25 aprilie 20202"? Inchiderea abonamentului si lasarea lui in aer sau e bine ca Orange a continuat si ti-a oferit resursele aferente planului tarifar care-l aveai? Dar ca raspuns mai scurt, platesti pentru ca beneficiezi in continuare de serviciile oferite de Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!