Întrebare fară răspuns

lipsa subtitrare android tv Philips

Vă salut! De curând am trecut pe Orange pentru internet și tv. Pe partea de tv mi s-a instalat un decodor cu cartelă pentru un tv mai vechi iar pentru unul mai nou cu tuner digital pe direct fără decodor. La o zi după instalare constatat că nu am subtitrare pe Animal Planet, Paprika, etc, aproximativ 30 % din programele străine pentru care la vechea firmă de cablu le aveam. Am sesizat Orange și mi s-a spus că se rezolvă. Am aflat apoi că de vină ar fi televizorul meu așa că am achiziționat un android tv Philips, dar nici la acesta nu am subtitrare. Ce mă sfătuiți să fac?

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Daca nu este o problema de setare limba / subtitrare din meniul decodorului, atunci este fie o problema de firmware a decodorului sau o problema tehnica de competenta personalului tehnic al Orange. Cred ca mai repede lamuresti cu ai aceasta problema, nefiind un caz izolat.

Bună ziua, Daniela! Mai pe înțelesul meu cu STB-ul astă. Nu stăpânesc termenii. Am spus ce andorid tv am, restul sunt necazuri pentru mine.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

C9110 Digital Hd CableTerrestrial Receiver, model VHB - ORO2600101. În urma sesizării mele către Orange va veni o echipă de tehnicieni la locuința mea pentru reglaje, verificări compatibilitate receptori tv. Mulțumesc frumos pentru răspunsuri. O zi frumoasă vă doresc în continuare!

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

@Costel, să ne ții la curent cu ce se întâmplă! Te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut comunitate,

Dețin și eu un tv Philips cu android și vin cu puțin ajutor dacă este util:

1) Pe telecomanda, în dreapta sus, al 3 lea buton este butonul pt toate setările.

2) Apeși butonul - Toate setările - Regiune și limba - Limbă (aici îți configurezi subtitrare text și subtitrare audio)

3) Dacă nici după setările acestea nu funcționează, reinstalează programele pe țara Ungaria sau o țară scandinavă gen Norvegia sau Austria. Unele tv-uri nu rulează optim pe România pt că înainte să apară în Românica noastră, le-au testat alții. ( Cei de la tehnic care vin pe teren știu "secretul" )

Să înțeleg că ai tv și net prin fibră optică și nu îți merg subtitrările la anumite canale? Dacă vine o echipă, sigur va rezolva problema. Mă gândesc că ai tv cu CI+!

Mulțumesc pentru răspunsuri. Vio 73 da, are CI+ dar trebuie un suport special pentru card. Să vedem când vine echipa tehnică și vă țin la curent cu rezolvarea. Am să încerc și ce a zis ”nimeni.întâmplător”.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

Am încercat cum a zis ”nimeni.întâmplător” și a rămas la fel, fără subtitrări. Echipa tehnică de la Orange a uitat să vină astăzi. Așteptăm, poate vine mâine când nu sunt acasă.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

Destul de neplăcut! Sper să vină mai repede și să rezolve problema!. Ciudat, că sunt destul de bune televizoarele astea. Am și eu Sony și TCL cu android, și nu sunt probleme.

Salut Costel. Modulul CAM pentru CI+ ti-l furnizează Orange dar trebuie să faci o cerere pentru asta. Ar fi pacat sa nu folosesti aceasta functie daca tot o are televizorul si este mai comod dar si mai economic pentru tine.

Ehei, am ajuns în 27.06.2020 și nici până acum echipa tehnică nu a ajuns la mine. Am mai făcut o sesizare la care mi-au răspuns că dintr-o eroare sesizarea mea nu a ajuns la echipa tehnică, dar acum sigur în 48 de ore se rezolvă. Au trecut aproape 96 de ore și tot nu am văzut vreun tehnician pe la mine pe acasă. Am promis că voi sesiza ANPC-ul și cred că mâine când am mai mult timp liber să redactez sesizarea.RUȘINE ORANGE!

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

@Costel_6 îmi pare rău pentru această situație, am transmis și noi colegilor pentru urgentare. Să ne ții la curent, te rog.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!