Întrebare fară răspuns

lipsa subtitrare android tv Philips

Vă salut! De curând am trecut pe Orange pentru internet și tv. Pe partea de tv mi s-a instalat un decodor cu cartelă pentru un tv mai vechi iar pentru unul mai nou cu tuner digital pe direct fără decodor. La o zi după instalare constatat că nu am subtitrare pe Animal Planet, Paprika, etc, aproximativ 30 % din programele străine pentru care la vechea firmă de cablu le aveam. Am sesizat Orange și mi s-a spus că se rezolvă. Am aflat apoi că de vină ar fi televizorul meu așa că am achiziționat un android tv Philips, dar nici la acesta nu am subtitrare. Ce mă sfătuiți să fac?

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Daca nu este o problema de setare limba / subtitrare din meniul decodorului, atunci este fie o problema de firmware a decodorului sau o problema tehnica de competenta personalului tehnic al Orange. Cred ca mai repede lamuresti cu ai aceasta problema, nefiind un caz izolat.

Bună ziua, Daniela! Mai pe înțelesul meu cu STB-ul astă. Nu stăpânesc termenii. Am spus ce andorid tv am, restul sunt necazuri pentru mine.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

C9110 Digital Hd CableTerrestrial Receiver, model VHB - ORO2600101. În urma sesizării mele către Orange va veni o echipă de tehnicieni la locuința mea pentru reglaje, verificări compatibilitate receptori tv. Mulțumesc frumos pentru răspunsuri. O zi frumoasă vă doresc în continuare!

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

@Costel, să ne ții la curent cu ce se întâmplă! Te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut comunitate,

Dețin și eu un tv Philips cu android și vin cu puțin ajutor dacă este util:

1) Pe telecomanda, în dreapta sus, al 3 lea buton este butonul pt toate setările.

2) Apeși butonul - Toate setările - Regiune și limba - Limbă (aici îți configurezi subtitrare text și subtitrare audio)

3) Dacă nici după setările acestea nu funcționează, reinstalează programele pe țara Ungaria sau o țară scandinavă gen Norvegia sau Austria. Unele tv-uri nu rulează optim pe România pt că înainte să apară în Românica noastră, le-au testat alții. ( Cei de la tehnic care vin pe teren știu "secretul" )

Să înțeleg că ai tv și net prin fibră optică și nu îți merg subtitrările la anumite canale? Dacă vine o echipă, sigur va rezolva problema. Mă gândesc că ai tv cu CI+!

Mulțumesc pentru răspunsuri. Vio 73 da, are CI+ dar trebuie un suport special pentru card. Să vedem când vine echipa tehnică și vă țin la curent cu rezolvarea. Am să încerc și ce a zis ”nimeni.întâmplător”.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

Am încercat cum a zis ”nimeni.întâmplător” și a rămas la fel, fără subtitrări. Echipa tehnică de la Orange a uitat să vină astăzi. Așteptăm, poate vine mâine când nu sunt acasă.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

Destul de neplăcut! Sper să vină mai repede și să rezolve problema!. Ciudat, că sunt destul de bune televizoarele astea. Am și eu Sony și TCL cu android, și nu sunt probleme.

Salut Costel. Modulul CAM pentru CI+ ti-l furnizează Orange dar trebuie să faci o cerere pentru asta. Ar fi pacat sa nu folosesti aceasta functie daca tot o are televizorul si este mai comod dar si mai economic pentru tine.

Ehei, am ajuns în 27.06.2020 și nici până acum echipa tehnică nu a ajuns la mine. Am mai făcut o sesizare la care mi-au răspuns că dintr-o eroare sesizarea mea nu a ajuns la echipa tehnică, dar acum sigur în 48 de ore se rezolvă. Au trecut aproape 96 de ore și tot nu am văzut vreun tehnician pe la mine pe acasă. Am promis că voi sesiza ANPC-ul și cred că mâine când am mai mult timp liber să redactez sesizarea.RUȘINE ORANGE!

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

@Costel_6 îmi pare rău pentru această situație, am transmis și noi colegilor pentru urgentare. Să ne ții la curent, te rog.

@Costel_6: Cand nimic nu te ajuta / Si gramada nu te-asculta / Atat a mai ramas, te-asigur / In lumea lui "Descurca-te singur!"

Din pacate Orange ii plateste foarte putin pe instalatori (vreo 25 de lei instalarea) si de aceea nu se grabesc sa mearga la client. Tot ce poti sa faci este sa mai dai un telefon la relatii cu clientii nr 300. Daca faci reclamatie la ANPC,tot nu rezolvi nimic,doar iti faci alti nervi. Te așteptăm cu vesti bune.

@Ascary indiferent cu cat sunt platiti tehnicienii trebuie sa-si faca meseria cat mai bine cu putinta. Nu pot amana un client 2 saptamani din cauza salariului. Nu mi se pare un motiv de luat in seama. Daca sunt nemultumiti de job-ul lor raportat sarcini- salariu, mai e si varianta de a schimba locul de munca.

Da caz rezolvat. După o ultimă discuție cu cei de la relații clienți, am fost planificat pentru astăzi. Situația s-a rezolvat rapid. Concluzia este că indiferent cât de nou este androidul tv. tot îți trebuie cartelă, Dacă cel care a făcut instalarea îmi explica așa, nu mai aveam bătaie de cap. Am comandat o a doua cartelă (1,5 euro)/lună și nu o să mai am probleme cu vizionarea tuturor canalelor din ofertă. Cu subtitrarea la unele canale documentare (Animal planet, etc) mai am de așteptat. În orice caz sunt mulțumit de tehnicianul care a venit astăzi care cu calm mi-a explicat totul. Mulțumesc de ajutor comunității orange.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

@Costel_6 ne bucurăm să auzim că situația s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri.

Costel esti tare man :)))
"Concluzia este că indiferent cât de nou este androidul tv. tot îți trebuie cartelă"...
Adica tu credeai ca ai putea viziona posturile Orange Tv fara smartcard?
Anyway,bine ca ai rezolvat :)

Ascary, nu eu credeam, așa mi-a spus deșteptul care mi-a făcut instalarea că dacă am tv modern nu mai trebuie cartelă. În acest context a doua zi după instalarea noului serviciu orange am achiziționat android tv-ul în condițiile în care aveam deja două televizoare în casă funcționale și destul de performante.

Costel_6
Costel_6

Costel_6

User level
Nivel
0
76 / 100
puncte
Custom field 2
Costel_6

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!