Întrebare cu răspuns(uri)

Cat timp pot amana plata unei facturi?

As dori sa platesc factura din luna aceasta pe 16 luna viitoare,cu tot cu cea de luna viitoare. Se poate?

Andreiu
Andreiu

Andreiu

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
Andreiu
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Conform informatiilor prezente pe site, este posibil, daca indeplinesti niste conditii.

 

"Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:
fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.
fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.


Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Important!
Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă"

 

Gasesti mai multe detalii in link-uri.. in comunitate sunt mai multe topicuri despre acest subiect..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
https://comunitate.orange.ro/questions/2178480-amanat-plata-abonamentului-orange-utilizez-serviciile-platesc
https://comunitate.orange.ro/questions/2311592-rezolvat-amanare-plata-30-zile-factura-iesit-scadenta
https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
https://comunitate.orange.ro/questions/2260897-amanare-plata-facturi-epidemiei-coronavirus

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Conform informatiilor prezente pe site, este posibil, daca indeplinesti niste conditii.

 

"Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:
fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.
fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.


Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Important!
Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă"

 

Gasesti mai multe detalii in link-uri.. in comunitate sunt mai multe topicuri despre acest subiect..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
https://comunitate.orange.ro/questions/2178480-amanat-plata-abonamentului-orange-utilizez-serviciile-platesc
https://comunitate.orange.ro/questions/2311592-rezolvat-amanare-plata-30-zile-factura-iesit-scadenta
https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
https://comunitate.orange.ro/questions/2260897-amanare-plata-facturi-epidemiei-coronavirus

As adauga si ca data pana la care "se aproba" amanarea platii poate sa difere. Eu a trebuit sa fac amanare de plata pentru contul meu si pentru contul sotului meu (vechimi diferite in retea, eu 3 ani, el 17-18 ani) si, in conditiile in care avem aceeasi zi de facturare (deci si de scadenta), el a primit o perioada de gratie mai mare decat mine. Bine, mie imi trebuiau doar 2-3 zile, deci a fost suficient, dar in cazul tau pare sa nu fie asa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!