Întrebare cu răspuns(uri)

Cat timp pot amana plata unei facturi?

As dori sa platesc factura din luna aceasta pe 16 luna viitoare,cu tot cu cea de luna viitoare. Se poate?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Conform informatiilor prezente pe site, este posibil, daca indeplinesti niste conditii.

 

"Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:
fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.
fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.


Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Important!
Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă"

 

Gasesti mai multe detalii in link-uri.. in comunitate sunt mai multe topicuri despre acest subiect..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
https://comunitate.orange.ro/questions/2178480-amanat-plata-abonamentului-orange-utilizez-serviciile-platesc
https://comunitate.orange.ro/questions/2311592-rezolvat-amanare-plata-30-zile-factura-iesit-scadenta
https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
https://comunitate.orange.ro/questions/2260897-amanare-plata-facturi-epidemiei-coronavirus

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Conform informatiilor prezente pe site, este posibil, daca indeplinesti niste conditii.

 

"Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:
fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.
fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.


Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Important!
Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni
  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă"

 

Gasesti mai multe detalii in link-uri.. in comunitate sunt mai multe topicuri despre acest subiect..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
https://comunitate.orange.ro/questions/2178480-amanat-plata-abonamentului-orange-utilizez-serviciile-platesc
https://comunitate.orange.ro/questions/2311592-rezolvat-amanare-plata-30-zile-factura-iesit-scadenta
https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
https://comunitate.orange.ro/questions/2260897-amanare-plata-facturi-epidemiei-coronavirus

As adauga si ca data pana la care "se aproba" amanarea platii poate sa difere. Eu a trebuit sa fac amanare de plata pentru contul meu si pentru contul sotului meu (vechimi diferite in retea, eu 3 ani, el 17-18 ani) si, in conditiile in care avem aceeasi zi de facturare (deci si de scadenta), el a primit o perioada de gratie mai mare decat mine. Bine, mie imi trebuiau doar 2-3 zile, deci a fost suficient, dar in cazul tau pare sa nu fie asa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!