Întrebare fară răspuns

4g+ indisponibil S10 lite

Tocmai mi am schimbat telefonul, am trecut de la s10 la s10 lite. Problema e ca nu mai am 4g+, sau doar asa pare. Pe s10 aveam 4g+, pe s10 lite sta doar pe 4g. Cu aceeasi cartela bineinteles.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare! Normal nu ar trebui să ai probleme! Uită-te prin setările telefonului să nu aibă ceva de bifat sau vreo opțiune de adăugat. Dacă e rețea 4g+ și telefonul l-ai luat din România (suportă benzile de la noi), nu ar trebui să ai probleme. Uită-te cu atenție pe la setări rețea și vezi să nu fie din el. Succes!

Poate nu face CA la tine în zonă sau telefon defect. Vezi, poate dimineața apare 4G+, deobicei, seara, dacă este rețeaua aglomerată, te scoate din 4G+. Ne poți spune și locația?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu e vorba de locatie. Nu am stat cu telefonul intr-o singura locatie. Cu varianta veche s10 normal aveam 4g+ in 90% din timp. Cu s10 lite nu am vazut niciodata 4g+.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8

Vio73, ce setari? Telefonul a fost resetat cand l-am cumparat...si da, a fost cumparat din RO.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8

Cam asa arata meniul din retele mobile. Daca imi amintesc bine, acolo unde scrie 4g/3g/2g, parca trebuia sa arate si ceva cu LTE sau 4g+.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8

E ciudat atunci! Mă gândesc la faptul că ar trebui să-i suni și să le explici acest aspect, pentru că, dacă ai rețea 4g+ în zona ta și folosești același sim, nu prea poate fi decât din telefon. Eventual, poți pune o întrebare și la suportul de la Samsung, la numărul 0800872678 și te poți documenta și pe aici:
https://www.samsung.com/ro/support/model/SM-G770FZKDROM/
Nu cred că se pune problema să nu vadă vreo bandă, mai ales că e luat de la Orange. Doar să nu fie ceva defect la el, iar acest lucru îl poți afla cu ajutorul lor.

Succes!

Nu. Acel "+" nu apare niciodata. E o problema ce tine mai de graba de telefon. Trebuie sa merg cu el la un service.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8

Asta cred și eu, pentru că e totuși un telefon bun. Mergi într-un Shop, să ceri o părere și să fii pregătit să-l lași la service! Succes!

Poate nu face CA, deși pe site scrie ca este disponibil și la acest model. De unde l-ai cumpărat, că poate nu este destinat pieței Europene.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Vio73, nu inteleg abrevierile "CA".

Am fost azi la samsung la service si baiatul mi-a spus ca e perfect normal la unele telefoane sa nu apara si acel+. E o chestie de sistem si tine doar de afisaj. Cu alte cuvinte, viteza nu este afectata. La fel cum am mentionat si eu, din ce am observat eu (cu teste de viteza), nu am vazut ceva care ar afecta viteza.

Robert_8
Robert_8

Robert_8

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
Robert_8

C. A. înseamnă Carrier Agregation, adică 4g+. 4g+ este format prin unirea a două sau mai multe benzi 4g, iar pe telefon îți apare sub această formă. În orașele mai mari, Orange folosește benzile 3 ( 1800 MHz) și 7 ( 2600 MHz), care împreună îți dau ție pe telefon 4g+. Dacă telefonul tău nu vede una dintre benzi, nu face CA și pe telefon îți apare doar 4g simplu. E ciudat totuși că nu îți vede una dintre benzi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!