Întrebare fară răspuns

MyOrange functioneaza aiurea

De ce nu se inregistreaza plata facturii in Myorange? Platesc factura in 23 a lunii in aplicatie si luna urmatoare imi apare tot in aplicatie, ca neachitata. Ce-i porcaria asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Bine ai venit în comunitate! Poate dura puțin până când se actualizează. Ai ultima variantă de aplicație instalată?

@Feritorok: Ai confirmarea platii pe email? Cu siguranta... DA. Restul sunt chestiuni de timp care necesita rabdarea ta. Dar te asigur ca e ok desi nu se intampla peste noapte.

Buna, si mie mi s-a intamplat sa imi apara ca neachitata la sumar. Daca intri la capitolul de facturi, o sa vezi ca apare achitata. Problema pare sa fie mai degraba prezenta in perioada facturarii. Nu stiu de ce, dar cred ca e un bug, ceva, al aplicatiei.
Nu am avut niciodata vreo problema, in sensul in care sa primesc mesaje cum ca nu am platit sau mai stiu eu ce. E doar un bug. Enervant, dar inofensiv.

@Feritorok, ai mai verificat în aplicația MyOrange? S-a reactualizat plata facturii?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!