Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut, am observat că exista aceasta campanie promoțională de ceva timp. În ultimele 3 luni am plătit mereu factura fie direct din aplicația Orange Money, fie din contul My Orange folosind cardul Orange Money, dar nu mi-a fost alocat niciodată niciun bonus de 50 de puncte thank you. Aveți idee care ar putea fi motivul? Valoarea abonamentului este de 10€
Salut, Daniel! Bine ai venit în comunitate.
Primesti 50 de puncte Orange Thank You, doar daca plata este efectuata prin aplicatia My Orange.
Alocarea bonusului se face o singură dată pe perioada campaniei, pe codul de abonat pentru care se face plata.
Poți citi mai multe informații și pe topic-urile existente:
https://comunitate.orange.ro/questions/2322974-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-lunar-online
https://comunitate.orange.ro/questions/2309566-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-factura-orange-money
După ce parcurgi și topic-urile de mai sus, să ne spui, te rog, dacă mai ai întrebări.
Alte răspunsuri
Salut, Daniel! Bine ai venit în comunitate.
Primesti 50 de puncte Orange Thank You, doar daca plata este efectuata prin aplicatia My Orange.
Alocarea bonusului se face o singură dată pe perioada campaniei, pe codul de abonat pentru care se face plata.
Poți citi mai multe informații și pe topic-urile existente:
https://comunitate.orange.ro/questions/2322974-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-lunar-online
https://comunitate.orange.ro/questions/2309566-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-factura-orange-money
După ce parcurgi și topic-urile de mai sus, să ne spui, te rog, dacă mai ai întrebări.
Mulțumesc frumos pentru răspuns, Mihaela. În perioada 6 aprilie - 9 iunie, am avut două facturi, pe care le-am plătit direct din aplicația Orange Money, nu din My Orange.
Cu mare plăcere! Am înțeles, dacă nu ai făcut plata din My Orange nu poți beneficia de această ofertă. Însă este și pe Orange Money ofertă - cea cu 10% înapoi dacă îndeplinești anumite condiții pe care le poți vedea aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1978250-10-valoarea-facturii-orange-money
Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri.
MihaelaC a răspuns
DanielComan00 a răspuns
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
DanielComan00 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.