Întrebare fară răspuns

Eroare plata in Google Play cu Orange

Ma confrunt cu o problema des intalnita in ultima vreme,in legatura cu plata aplicatiilor din google play folosind metoda orange ca plata. De fiecare data cand schimb device'ul si configurez pe altul nou serviciul de plata prin orange in google play devine inactiv. Asa am patit si acum,a venit telefonul din service si dupa ce l'am configurat am avut nefericita ocazie sa constat ca in momentul cand vreau sa platesc orice aplicatie si merg la plata imi arata ca Orange este indisponibil. Nu inteleg de ce. Am reinstalat din nou telefonul,poate poate isi revine ... nimic. Se pare ca nici Relatii cu Clientii nu ma pot ajuta. Si in google nu mai stiu ce sa fac,ce sa configurez.
Poate ma poate ajuta cineva,poate a mai intampinat cineva eroarea asta.
Voi adauga si 1-2 fisiere sa vedeti.
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Evident ca am urmarit pasii respectivi,folosesc metoda de plata prin orange de cand a fost lansat serviciul acesta. Dar cum am mentionat si mai sus de fiecare data cand schimb device'ul si este unul nou si configurez google play pe el ma lovesc de aceasta eroare. Si de fiecare data trebuie sa sun la Rel. Cl. sa le explic problema si ei cumva sa imi reseteze ceva la platile de pe contul meu. Problema este ca acum 2 zile au incercat Rel. Cl. Orange sa faca o resetare din nou pe contul meu dar...nu merge sa fac platile prin orange ....
Ma dispera acest lucru :(

Momentan, ORO întâmpină probleme tehnice de câteva zile și aproape orice operație pe contul tău de voce și date mobile se poate solda și cu alte probleme decât cele inițiale.

Sincer nu stiu,stau cu problema asta de 3-4 zile...
E foarte ciudat,detin 2 device'uri un Galaxy Note 10 + Huawei P30 și pe Huawei mrge în continuare plățile în Google Play prin Orange dar pe Samsung nu (sunt conectat pe ambele device'uri cu același cont) am zis ok atunci mă deconectez complet de pe un device și raman doar pe unul(poate merge)nici poveste. Doar asa merge platile cu orange sa platesc pe un device sa instalez si aplicatia si apoi sa instalez si pe device'ul al doilea aplicatia (deja cumparata de pe primul). Foarte ciudat.

Salut,

Te rugam sa verifici setarile contului din magazinul de aplicatii si inclusiv tara sa fie selectata corect.

O zi buna!

Setarile contului sunt cat se poate de corecte la fel si tara. Am ajuns sa iau legatura si cu cei de la Google sa verifice contul meu si sa imi comunice daca sunt anomalii pe cont,si nu sunt ... din punctul lor de vedere totul este ok.
Deci sincer nu stiu ce sa mai fac cu eroarea asta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!