Întrebare fară răspuns

Afisare consum net mobil din pachetul comun pentru toata familia

De ce nu imi mai apare in aplicatia My Orange cat internet mai am din cei 50GB din pachetul comun pentru toata familia?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

E posibil sa-l fi consumat? Sau sa fi trecut perioada pentru care a fost valabila oferta?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@Horatiu, ne bucurăm că ești alături de noi în Comunitate.
Ne poți face, te rog, un screenshot din aplicația My Orange (ascunzând numărul de telefon și alte date personale)?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Horațiu, până acum îți apărea acest beneficiu de 50GB în My Orange? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Horațiu, am trimis situația semnalată de tine către colegii mei de la My Orange.
Recomandarea mea este să folosești serviciul Cronos pentru această informație.
Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

apel la *115# sau apel sau SMS fără text la numărul 415

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!