Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme semnal fibra Orange ( TV si Internet )

Buna seara . Adaug la intrebarea mea : MERITA ??? Contract de servicii TV si Internet de la Orange ? si sesizarea mea facuta catre cei de la Orange : Buna seara . Din pacate nu s-a rezolvat NIMIC in privinta semnalului TV si a Internetului ,desi am primit de la colegii dvs. asigurarea ca in cursul zilei de astazi 4 iunie 2020 aceasta problema va fi rezolvata!? ( Problema este de mai bine de 48 de ore ! )
Am inteles ,ca si explicatie data de operatorii dvs ca este o problema cu FIBRA si cumva din IT s-au deconectat mai multi abonati !!?? ok am inteles si am asteptat dar nici dupa 48 de ore nu s-a rezolvat !? Nu mai pun la socoteala si posibilitatea de a zapacii televizorul din setari ,deoarece dupa un restart al routerului semnalul tv apare pt 4-5 secunde si dupa aceea dispare. Cred ca era decent sa fim informati ( apel/sms ) asupra unor probleme tehnice si sa nu zapacim aparatele. Nu credeti ?
Si nu ma incalzeste cu nimic scuze reparatorii de gen ca se poate activa pe mobil nu stiu ce GB de net pt hotspot. Am platit pentru canale tv pe televizor nu pe telefon ! Iar de internet ce sa zic ? Aceeasi situatie ( routerul este functional ,legatura din el cu aparatele este ok dar lipsa conectare internet. Deci ca si concluzie : am sperat ca sunt cumva mai bune serviciile dvs dar m-am inselat ,mai bine ramaneam conectat la vechea firma ( DIGI ) . In speranta sa se gaseasca o solutionare cat mai rapida ,va multumesc !?
Am primit un numar de inregistrare al sesizarii ( 4.06.2020 / ora 22.30 )
Sper ca in termenul de 48 de ore dat de catre cei de la Orange sa se rezolve problema. Daca nu ,ma vad in situatia de a denunta contractul de TV si Internet . Nu este normal sa nu fim anuntati de probleme tehnice si sa nu beneficiem de produsul platit. Scuzele reparatorii nu isi au rostul !!! Seara buna tuturor

Răspunsuri

Pagina 4 din 5

Revin cu o precizare : Sunt client Orange de cand era Dialog !( mai bine de 20 de ani) Asta nu inseamna ca apreciez in totalitate calitatea serviciilor oferite. Pur si simplu a fost un compromis / comoditate. Am pe numele meu 3 contracte de voce ,anul acesta m-au imbrobodit cu vorbe frumoase legate de servicii Tv si Internet. Am spus da in speranta unei singure facturi ,a unei oferte bune de pret. Dar ce sa faci cand calitatea serviciilor oferite ( respectiv Tv si Internet ) sunt total inadecvate contractului initial ?
Asa ca....nu mai presupuneti . Oricine are dreptul la opinie. Dar sa fie si cumva constructiva discutia ,nu de genul....**am eu un feeling ,dar poate ma insel **.
Raman la afirmatia de mai sus : Cititi mesajele inainte sa va dati cu parerea aiurea

@drakko, sunt 72 de ore lucrătoare, îmi dau seama că este frustrant, tind să cred că nu este o doar greșeală, repet, la câteva actualizări de date mobile au dat la pământ cu rețeaua națională în 2018/2019 și 2020. Acum probabil, defectul este mai grav, dar afectează doar o parte din clienții de servicii mobile și fixe. Ideal este să nu afecteze abonații, când se fac astfel de lucrări, până în prezent Vodafone a rămas cea mai stabilă rețea, fără avarii majore la o actualizare de soft.

Da Razvan ,ce sa mai zic? 72 de ore lucratoare /168 de ore ? Ce mai conteaza ,contractele sunt facute in avantajul Orange atunci cand este vorba de rezolvarea litigiilor. Iar noi ca si abonati putem doar sa stam si sa asteptam rezolvarea unei probleme dupa programul lor si orele lor lucratoare !!! Paragrafe din contract trebuie sa le citesti bine ca altfel ajungi la o concluzie gresita in prima faza. Dar problema se imparte in doua :
1. DECONECTAREA UNOR ABONATI DIN SISTEM FARA UN ANUNT IN PREALABIL ( Apel /SMS)
2. Raspunsurile evazive si penibile din centrala ( 300 ) care desi cunosc si iti recunosc problema, nu iti dau o solutionare concreta .
GRESEALA ESTE PE JUMATATE IERTATA ATUNCI CAND ESTE RECUNOSCUTA ! Dar ei nici nu prea recunosc acest lucru ,dau vina pe.....FIBRA,TEHNICIENI.....PANDEMIE si naiba mai stie :(
Multumesc pentru raspunsurile tale . Si pentru timpul acordat. Am vorbit inzecit mai mult aici cu cineva decat cu operatori Orange. Trebuie sa tragem un semnal de alarma asupra calitatii serviciilor ,a comunicarii cu abonatii si a continutului contractului Orange

Extras din contract Orange :
....** pentru serviciile TV, 72 ore de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului. În cazul în care remedierea Serviciilor TV nu este sub controlul exclusiv al Orange România (de exemplu: în cazul netransmiterii semnalului de către furnizorul de conținut audiovizual, defecțiuni ale satelitului, calitatea serviciilor de internet furnizate de terții contractați de client, etc.), Orange România va lua toate măsurile necesare pentru a remedia defecțiunile apărute, fără însă a putea garanta un termen limită de remediere. Pentru echipamentul DTH, termenul de remediere este de 7 zile (168 de ore) de la înregistrarea la Serviciul Clienți a unei reclamații din partea clientului, sub rezerva ca personalul Orange sau tehnicienii autorizați pot accesa locația în timp util și nestingherit.**
SUNT ORE simple nu este specificat LUCRATOARE !!!
Oricum multumesc pentru raspunsurile tale si pentru timpul acordat. O seara buna
Ps: TOT ZERO SEMNAL !!!

Serviciul la CC la Orange este în scădere evidentă pe parte de calitate și de soluții oferite de operatori, și din cauză că serviciul este externalizat și probabil prost plătiți de către firmele de recrutare. Resursa umană este cea mai scumpă, dacă faci rabat de calitate, în timp te costă.

@Ascary: te rugam citeste mai cu atentie ce s-a tot postat aici. Nu e vorba de nici o oferta mai buna. Eu am 3 abonamente de mobil, un Tv si un net, am si card Orange Money si mai platesc la ei pe factura si abonament Netflix. Cum a spus si @ddrakko mai sus, e vorba si de o oarecare comoditate - aveam tot pe o singura factura. Au mai avut probleme si in trecut, dar probleme ce au putut fi intelese. Dar cum au gestionat acum toata aceasta situatie este mizerabil. Nu mai repet si eu ca a explicat @ddrakko foarte bine mai sus. Pe factura din februarie scrie sus in dreapta ca nu se mai percep taxe. Ora 22:38 - 06.06.2020 tot fara servicii de Tv si Net nefunctionale - si nici nu m-a contactat nimeni de la vreun departament, ba mai mult cand am contactat eu departamentul tehnic am fost certata ca nu trebuie sa mai sun sa mai intreb, ca ma suna ei cand e se rezolva. M-au sunat de nu au mai putut. Trebuie sa ai nervii tari cu Orange Romania.

Dupa toata nebunia asta am ajuns la o concluzie : PROBLEMA ESTE DIN CENTRALA ( IT ) au cam recunoscut cu jumatate de gura la ultima convorbire avuta. Dar incearca sa arunce pisica moarta pe responsabilitatea unor tehnicieni
Contractele unor abonati au fost inchise dintr-o defectiune / eroare aparuta in sistemul IT. Astea au fost cuvintele unui operator din centrala acum 2 zile. Deci e clar ca este o problema tehnica ,dar nu de FIBRA , ci de IT . Nu au nici o defectiune aparatele abonatilor sau reteaua de fibra.
Deja m-am saturat . Mi-am consumat timp si nervi sa incerc sa explic tuturor operatorilor iar si iar problema si sa astept.....CE ? NEPASARE este solutia lor. Dar asa cum am zis #REZIST :)
Stiu ca nu se va face nimic inca cateva zile ,sunt acoperiti de contract. Dar sigur voi face ceva demersuri sa-mi expun mai concret situatia .
Seara buna AncaP . Odihna usoara si Keep Going !

Am avut si eu printre primele apeluri, un raspuns asemanator de la o operatoare - eroare la IT si ca nu se poate face nimic momentan si ca trebuie sa astept. Mersi. Seara buna si tie si nervi tari!

Eu am o bănuială, de unde li se trage, vedem în zilele următoare, dacă este așa sau nu. De câte ori au implementat ceva nou (activare Qam 256, mimo 2x2 sau CA pe 4G și 5G) au dat de pământ cu rețeaua, bușit câte ceva pe acolo. Și Telekom a dat cu rețeaua de pamant acum câțiva ani, câteva zile, când au schimbat facturarea din Grecia în România.

Buna dimineata ! MINUNEEEEE !!! Semnal Tv si Internet / PERFECT ! Deci ce spuneam aseara : PROBLEMA A FOST DIN IT si nu de la aparatele noastre sau reteaua de fibra. Sunt curios daca vor fi date si ceva explicatii ,de scuze sunt satul ! O nebunie pe nervii si timpul abonatilor.
Multumesc AncaP ,Vio73,Razvan si ceilalti pentru timpul acordat si pentru mesajele voastre.
Oricum voi face o vizita marti la sediul Orange sa aflu detaliile acestei defectiuni ( daca vor avea curajul sa-l spuna) si voi depune un memo legat de situatia prin care am trecut. Macar sa inteleaga ca un abonat are si drepturi nu numai obligatii ! Iar ce este cel mai important este o buna comunicare intre Orange si abonatii sai pentru orice problema aparuta in sistem .Va salut si va doresc o zi buna tuturor !

Foarte bine că s-a rezolvat! Mă bucur că ți s-a scurtat suferința și lucrurile au intrat pe făgașul normal. Să sperăm că nu vor mai fi incidente de niciun fel!

Salut . Da ,ce sa zic . Nu este vorba de suferinta ( se gasesc alternative / router wifi de la digi /chromecast de la telekom) este vorba de un deranj . Si este destul de jenant pt Orange sa aibe o asa atitudine ( au fost 5 zile fara servicii tv si internet pt unii abonati ) ,sa nu explice si sa recunoasca defectiunea aparuta
In fine ,invatam din asta ,ne luam un backup de rezerva si mergem inainte. Dar sigur voi face si o vizita maine la centrala Orange pt minime explicatii. O zi buna tuturor

ma regasesc si eu in aceeasi situatie, in care am realizat ca nu mai am servicii fixe (loss) iar sesizare nu pot face decat pe email la ora 24. este prima oara cand pica (in 3 luni de cand am serviciile), vazand experientele voastre, chiar sunt curios in cat timp se rezolva. la 0374300300 e un mesaj ca se face mentenanta sistemelor si ca nu sunt afectate serviciile. norocul meu e ca am luat o decizie inteleapta si am facut contract si cu RDS pentru internet, altfel as fi avut probleme si la serviciu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!