Întrebare fară răspuns

Semnal aproape zero la telefon

De ce am semnal aproape zero la cartela pe abonament?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Trebuie sa dai mai multe informatii.. Se intampla numai in anumite zone sau oriunde? Se intampla ce mult timp asta?

Pe ce tehnologie ai semnal aproape de zero? Ce telefon utilizezi și locația? Instalează aplicația Netmonitor și pune un screenshoot cu parametrii rețelei.

Pot fi mai multe cauze, printre care: probleme temporare cu rețeaua în zona ta, lucrări la rețea, probleme cu telefonul, setări incorecte ale telefonului, etc. Încearcă să setezi telefonul pe anumite tipuri de conexiune și vezi dacă e mai bine. Adică pune-l pe 2g/3g și vezi dacă se schimbă treaba. Apoi încearcă numai pe 3g, etc. Succes!

@Bogdan, bine ai venit în Comunitate!
Ca să te putem ajuta te rugăm să ne oferi mai multe informații. În ce zonă/ localitate te afli? De când ai probleme cu semnalul? Ce înseamnă semnal aproape zero? Te referi la semnalul indoor sau outdoor?
Orice informație suplimentară va fi foarte binevenită. Te așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!