Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Bonus 30gb nu poate fi folosit

Am primit 30gb bonus in urma incarcarii unui cont prepay cu o opțiune de 6 euro, dar nu pot sa ii folosesc.
Gb inclusi in abonamentul meu au fost consumați, in aplicația my orange apare acest bonus, dar nu pot accesa nicio aplicatie sau pagina de internet

CristinaB
CristinaB

CristinaB

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
CristinaB
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@CristinaB, resursele de internet au fost consumate înainte de primirea bonusului? Dacă optiunea de cost control a intrat în funcțiune înainte, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu poți folosi datele din bonus.
În acest caz te putem ajuta noi. Voi reveni către tine în mesaj privat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, Cristina! Bine ai venit în comunitate! Poți atașa, te rog, un printscreen din aplicație, secțiunea Consum? (doar să ștergi, te rog numărul de telefon, dacă apare în poză)

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Depinde de cât timp a trecut de când ai primit acel bonus. Ai verificat și la 415?

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu are legătură cu timpul reincarcarii. Am facut reincarcarea acum 2 zile.

CristinaB
CristinaB

CristinaB

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
CristinaB

Am atașat și Screenshot din aplicația myOrange

CristinaB
CristinaB

CristinaB

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
CristinaB

@Cristina din ce văd în screenshot ai 80GB din care ai consumat deja și mai ai 30GB, deci bonusul primit se consumă. Dacă apelezi 415 nu îți apare la fel și în sms?
Dacă activezi netul pe mobil îți apare consum suplimentar sau îți scade din cei 80GB?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Degeaba pornesc datele mobile, nu pot accesa nimic, si nici nu se cobsuma din cei 30gb ramasi. Am activata o optiune de cost control, nu am cum sa fac cost suplimentar, poate acesta este motivul pentru care nu pot sa folosesc acesti 30gb

CristinaB
CristinaB

CristinaB

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
CristinaB

@CristinaB, funcționează acum internetul? Ai oprit și repornit telefonul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da, funcționează acum, mulțumesc pentru ajutor!

CristinaB
CristinaB

CristinaB

User level
Nivel
0
41 / 100
puncte
Custom field 2
CristinaB

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!