Întrebare cu răspuns(uri)

Opțiune activată în roaming nefuncțională

Buna ziua ..Sunt foarte supărat deoarece în urma cu câteva zile mi-am activat din nou opțiunea in roaming și mi-au fost retrași aproximativ 35 de euro de pe cartela prepay și nu pot face absolut nimic nici sa sun și nici să fiu sunat plus nu îmi merge nici internetul ..Mi se trimite mesaje sa îmi reincarc contul după o zi de la activarea opțiunii de 12 e plus alta opțiune ce mi sa reactivat singura neavând nevoie de ea și nu pot suna după ce mi s-au luat acești bani.
Va dau in judecata dacă nu faceți ceva.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@daniel25, încarcă cartela prepay și folosește roaming la tarifele standard, fără să mai activezi nicio extraoptiune cu resurse în roaming SEE incluse. Din păcate, din cauza monitorizării pe 4 luni a consumului de resurse, conform politicii de utilizare roaming like at home, Orange este îndreptățit să îți taie accesul la resurse în roaming SEE, dacă constată că folosești resursele incluse, exclusiv în roaming mai multe zile decât în țară.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Cum spuneau și ceilalți membri ai Comunității mai sus, ca să poți folosi resursele naționale in Spatiul Economic European, este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!