Întrebare cu răspuns(uri)

Opțiune activată în roaming nefuncțională

Buna ziua ..Sunt foarte supărat deoarece în urma cu câteva zile mi-am activat din nou opțiunea in roaming și mi-au fost retrași aproximativ 35 de euro de pe cartela prepay și nu pot face absolut nimic nici sa sun și nici să fiu sunat plus nu îmi merge nici internetul ..Mi se trimite mesaje sa îmi reincarc contul după o zi de la activarea opțiunii de 12 e plus alta opțiune ce mi sa reactivat singura neavând nevoie de ea și nu pot suna după ce mi s-au luat acești bani.
Va dau in judecata dacă nu faceți ceva.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@daniel25, încarcă cartela prepay și folosește roaming la tarifele standard, fără să mai activezi nicio extraoptiune cu resurse în roaming SEE incluse. Din păcate, din cauza monitorizării pe 4 luni a consumului de resurse, conform politicii de utilizare roaming like at home, Orange este îndreptățit să îți taie accesul la resurse în roaming SEE, dacă constată că folosești resursele incluse, exclusiv în roaming mai multe zile decât în țară.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Daniel, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare!
Ne poți spune, te rog, de cât timp ești în roaming și în ce țară?
În ultimele 4 luni ai efectuat cumva în roaming un consum de minute și internet mai mare decât în România?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Sunt in Austria de prin 20 Ianuarie și da am folosit roamingul constant și drept urmare am avut și costuri mari cheltuind aprox 30 de euro în fiecare lună ..Dar vi se pare normal sa mi se retragă 35 de euro într-o singură zi pt doua opțiuni și după sa realizez că nu pot da un simplu tel sau sa fiu sunat ????? Și să mi se trimită mesaje ca să îmi reincarc contul că nu am suficienti bani ?!!!

@Daniel_25:
Dar ce titlu comunist: “va dau in judecata daca nu faceti ceva.” De serviciu clienti ai auzit? Sau de faptul ca poti trimite si email la Orange suport direct de pe site? Adica gratis ii poti contacta din orice tara.

La fel faci si cu alte servicii in Austria? Cand ai o problema tehnica acolo ii ameninti pe austrieci ca-i dai in judecata?

Amenintari tribale ca sa ai cumva prioritate.
Nu ne face tara de rusine, Daniel.

CristianP
CristianP

CristianP

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2
CristianP

În privința consumului în roaming, asta este politica generala, indiferent de compania de telecomunicații.. In privinta opțiunilor, tine de setările făcute de tine..
Ai încercat sa afli cât te-ar costa o cartela locala?..

Din păcate nu ești singurul care a pățit asa ceva, dar treaba asta se întâmplă pt ca nici tu, nici ceilalți nu citiți cu atenție modul de utilizare al unei cartele PrePay, mai ales în Roaming. Nu te poți aștepta să încarci și sa vorbești în neștire sau sa ai internet cu duiumul, pe o cartela romanesca folosita poate exclusiv mai mult de 4 luni în afara tarii. Dacă ar fi asa de convenabil, ar veni toată Europa sa își ia PrePay-uri din România. Exista o politica de utilizare rezonabila a resurselor în Roaming, ce implica în primul rand utilizarea acelui PrePay mai mult în tara și mai puțin în afara granițelor, din motive absolut evidente. Este o politica adoptata de toate companiile de telefonie mobila din toată lumea, de la care nici Orange nu face rabat.

După părerea mea, pentru că ai depășit cele 4 luni, nu te mai complica deloc și ia-ți un prepay local. Stai fără griji, fără palpitații și fără să te agiți deloc. Nu are rost să te strofoci, când toți operatorii fac așa!

Sunteți deplorabili cu tot cu sfaturile voastre trase la xerox. Eu unul am plătit 12€ pe o opțiune încă activă deși nefunctională şi vreau acești bani înapoi în contul meu. Punct. Am luat legatura cu un operator care mi-a zis ,, banii nu vă vom restitui deoarece v-am anunțat prin mesaj,, da mulțumesc ,printr-un mesaj neclar cu multe trimiteri pe care un om ocupat nu are timp să le citească. Și eu voi face toate demersurile pentru a-mi fi restituiți banii dacă nu pe cale amiabilă, atunci in instanță

Ai fost anunțat prin mesaj ca ce?? Ca ai consumat mai mult în roaming decat in tara? Nu este politica Orange, ci politica generala, asta privitoare la consumul rezonabil.. Consumul rezonabil spune ca TREBUIE sa consumi mai multe resurse in tara.
Este problema clientului ca nu citește și nu-l interesează..
Daca n-ai timp sa citești conditiile de folosire ale resurselor, cum vei avea timp sa mergi în instanță pentru 12 €?..
Daca esti mai mult plecat in afara tarii și nemulțumit de faptul ca operatorii romani de telefonie nu pot sa-ti ofere resurse nelimitate in afara tarii, ia-ti o cartela locala..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!