Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mie îmi arată această eroare de mai bine de 1 oră după ce mă loghez cu numărul și parolă.
Am și reinstalat aplicația, dar degeaba
Salut tuturor! Da, s-a remediat logarea in contul My Orange, implicit și în comunitate.
Alte răspunsuri
Am inteles ca este o problema la unii utilizatori si se incearca remedierea ei.
Salut! Da, este posibil să apară erori la logare pentru unii utilizatori. Situația este în atenția colegilor de la tehnic și lucrează la remedierea ei.
Aceeasi problema apare si la mine..
Am incercat sa ma loghez, am intrat si apoi a aparut la fel..
Din pacate, nici mie nu-mi merge. Nici pe telefon nici pe web
Desi pare initial ca s-a logat / Myorange pe loc s-a si decuplat / Ca nu a reusit sa isi actualizeze / Datele logarii sa le valideze.
Eu am crezut ca daca merge Comunitatea nu am probleme cu My Orange. Dar am incercat sa ma loghez si nici la mine nu merge. :(
Asa cum se discută si pe Softpedia, din nou my Orange e down .
Devine clar ca it istii Orange sunt buni de dus cu caprele pe dealuri la păscut .
Periodic aceștia mai strică ceva care și așa funcționează ca vai de lume .
M am putut loga doar acum. Am incercat sa intru in comunitate si nu a mers logarea.
După ce am reușit să public întrebarea, m-a deconectat din contul MyOrange, așa că nu am mai putut răspunde în comunitate.
Acum, se pare că și-a revenit la mine.
Yeah .Se pare că . Sa vedem cat timp .
Salut tuturor! Da, s-a remediat logarea in contul My Orange, implicit și în comunitate.
Da, dar mie tot nu îmi apare scrisul cu "costul suplimentar" în partea stânga...
În fine, văd că e ok. Ieri toată ziua nu a funcționat. Mulțumim!
Ieri de la 19:00 era functional. Oricum, nu aveam ieri ceva urgent de rezolvat cu aplicatia, deci e ok ca merge chiar si acum.
La mine nici acum nu este afișat costul suplimentar desi stiu ca am. Vreo veste oficială? Ce alt număr se poate apela pentru info resurse si cost suplimentar? In contul meu accesat pe web nu este afișat nimic suplimentar.
LE. Am aflat ca este *115#. Pe web imi afișează ca nu am cost suplimentar iar la nr menționat mai sus imi arata costul. Chiar nu se poate rezolva? Din punctul meu de vedere este o eroare gravă care trebuie remediată urgent.
@iCSvision: cu apel la *100# ai tot ce vrei la indemana si functional.
Merci....adaugasem ca am găsit. Sper sa se rezolve cat mai repede aceasta problemă.
Probabil că nu au reușit să rezolve problema la toți odată, ci o face pe rând.Sper să fie în regulă de astăzi!
La voi încă persista problema afișării costului suplimentar in aplicație si pe site?
@iCSvision
La mine doar in aplicatie...in browser, pe PC si la *115# totul este in regula. (oricum, nu am cost suplimentar,dar totusi...)
Până la remedierea situației, vă recomandăm verificarea cronosului la 415 sau la *133#.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
@iCSvision, poți acum verifica în My Orange costul suplimentar? E totul OK?
Da, e ok de câteva zile. Sper sa nu se mai întâmple...
iCSvision a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
tomaciprian a răspuns
iCSvision a răspuns
Vio73 a răspuns
iCSvision a răspuns
FLo_1 a răspuns
iCSvision a răspuns
FLo_1 a răspuns
Vio73 a răspuns
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
tomaciprian a răspuns
MihaelaC a răspuns
un anonim a răspuns
tomaciprian a răspuns
un anonim a răspuns
Szabolcs a răspuns
Miha Z a răspuns
FLo_1 a răspuns
a_d_y a răspuns
Jay a răspuns
MihaelaC a răspuns
Miha Z a răspuns
tomaciprian a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.