Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Vă puteți accesa MyOrange de pe telefon?

Mie îmi arată această eroare de mai bine de 1 oră după ce mă loghez cu numărul și parolă.
Am și reinstalat aplicația, dar degeaba

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Da, este posibil să apară erori la logare pentru unii utilizatori. Situația este în atenția colegilor de la tehnic și lucrează la remedierea ei.

Desi pare initial ca s-a logat / Myorange pe loc s-a si decuplat / Ca nu a reusit sa isi actualizeze / Datele logarii sa le valideze.

Eu am crezut ca daca merge Comunitatea nu am probleme cu My Orange. Dar am incercat sa ma loghez si nici la mine nu merge. :(

Asa cum se discută si pe Softpedia, din nou my Orange e down .
Devine clar ca it istii Orange sunt buni de dus cu caprele pe dealuri la păscut .
Periodic aceștia mai strică ceva care și așa funcționează ca vai de lume .

După ce am reușit să public întrebarea, m-a deconectat din contul MyOrange, așa că nu am mai putut răspunde în comunitate.
Acum, se pare că și-a revenit la mine.

Ieri de la 19:00 era functional. Oricum, nu aveam ieri ceva urgent de rezolvat cu aplicatia, deci e ok ca merge chiar si acum.

La mine nici acum nu este afișat costul suplimentar desi stiu ca am. Vreo veste oficială? Ce alt număr se poate apela pentru info resurse si cost suplimentar? In contul meu accesat pe web nu este afișat nimic suplimentar.

LE. Am aflat ca este *115#. Pe web imi afișează ca nu am cost suplimentar iar la nr menționat mai sus imi arata costul. Chiar nu se poate rezolva? Din punctul meu de vedere este o eroare gravă care trebuie remediată urgent.

@iCSvision
La mine doar in aplicatie...in browser, pe PC si la *115# totul este in regula. (oricum, nu am cost suplimentar,dar totusi...)

Până la remedierea situației, vă recomandăm verificarea cronosului la 415 sau la *133#.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!