anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Vă puteți accesa MyOrange de pe telefon?

tomaciprian
Cunoscător
Mie îmi arată această eroare de mai bine de 1 oră după ce mă loghez cu numărul și parolă.
Am și reinstalat aplicația, dar degeaba
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor! Da, s-a remediat logarea in contul My Orange, implicit și în comunitate.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Miha_Z
#StarMember
Am inteles ca este o problema la unii utilizatori si se incearca remedierea ei.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut! Da, este posibil să apară erori la logare pentru unii utilizatori. Situația este în atenția colegilor de la tehnic și lucrează la remedierea ei.

Jay
Campion certificat
Aceeasi problema apare si la mine.. Am incercat sa ma loghez, am intrat si apoi a aparut la fel..

a_d_y
Junior entuziast
Din pacate, nici mie nu-mi merge. Nici pe telefon nici pe web

FLo1
#StarMember
Desi pare initial ca s-a logat / Myorange pe loc s-a si decuplat / Ca nu a reusit sa isi actualizeze / Datele logarii sa le valideze.

Miha_Z
#StarMember
Eu am crezut ca daca merge Comunitatea nu am probleme cu My Orange. Dar am incercat sa ma loghez si nici la mine nu merge. 😞

Neaplicabil
Asa cum se discută si pe Softpedia, din nou my Orange e down . Devine clar ca it istii Orange sunt buni de dus cu caprele pe dealuri la păscut . Periodic aceștia mai strică ceva care și așa funcționează ca vai de lume .

Szabolcs
Explorator entuziast
M am putut loga doar acum. Am incercat sa intru in comunitate si nu a mers logarea.

tomaciprian
Cunoscător
După ce am reușit să public întrebarea, m-a deconectat din contul MyOrange, așa că nu am mai putut răspunde în comunitate. Acum, se pare că și-a revenit la mine.

Neaplicabil
Yeah .Se pare că . Sa vedem cat timp .

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor! Da, s-a remediat logarea in contul My Orange, implicit și în comunitate.

tomaciprian
Cunoscător
Da, dar mie tot nu îmi apare scrisul cu "costul suplimentar" în partea stânga...

Vio73
#StarMember
În fine, văd că e ok. Ieri toată ziua nu a funcționat. Mulțumim!

FLo1
#StarMember
Ieri de la 19:00 era functional. Oricum, nu aveam ieri ceva urgent de rezolvat cu aplicatia, deci e ok ca merge chiar si acum.