Întrebare fară răspuns

Yoxo Feedback

Felicitari pentru proiectul Yoxo!
Cine a venit cu aceasta idee si cei care au implementat-o intr-un soft in sfarsit matur, merita promovati! Adaug feedback de viitor:

  • va rog nu abandonati aceasta idee si aplicatie mobila. My Orange a fost o idee buna, dar dupa mai bine de 2 ani arata aproape “abandonware”, cu un minim (si rar) sir de update-uri mici si cu o interfata care nu e nativa;
  • felicitari pentru optiunea WiFi Calling pe Yoxo;
  • sugerez cu mare incredere sa fie folosit codul sursa al acestei aplicatii si pentru My Orange, pentru a maturiza aplicatie;
  • ideal, Yoxo si My Orange vor deveni o singura aplicatie de unde se poate controla tot. Momentan sunt prea fragmentate;
  • Yoxo are nevoie de FaceID si Fingerprint reader, mai ales pe iOS, tinand cont ca exista acces la cardul bancar din aplicatie;
  • optiunea de eSIM este cruciala si sper sa fie disponibila in viitor. Mai mult, ar fi ideal ca eSIM sa fie configurat direct din aplicatie, extrem de util pentru cei care isi cumpara telefon nou sau cei care nu sunt in tara, evitand astfel limitarea de a merge la Orange Shop pentru activare eSIM;
  • aplicatie pe iOS necesita functia de swipe right (echivalentul butonului Back) pentru a merge la meniul anterior;
  • suport pentru Apple Pay este necesar;
  • varianta nativa pentru iPad (desi nu urgent, ar fi extraordinar);
  • optiune de adaugare poza profil;
  • imperativ necesar functie de adaugare de conturi multiple. As muta intreaga familie pe Yoxo daca aceste optiuni ar deveni disponibile;
  • adaugarea platii abonamentului Netflix prin Yoxo, cu un buton vizibil de la Netflix;
  • o noua sugestie ar fi ideea de modul bilingv in aplicatia Yoxo pentru Romana si Engleza. Sunt multi straini in Romania care pot beneficia de serviciile Orange in limba Engleza.
  • nu stiu inca cum functionaeza soldul ramas de la netul nefolosit, poate merge folosit ca sold negativ, sa apara in aplicatie Balanta: -17RON (ca exemplu), din care sa se ia pentru urmatoarea factura;
  • poate sa fie adaugat si un panou informativ cu abonamentele active la TV si Internet;
  • adaugare a abonamentelor mobile existente, chiar daca sunt inca in perioada de contract. Se poate impune o taxa de transfer, dar sigur multi s-ar muta, daca oferta ar fi buna si totul s-ar face din aplicatie;
  • posibilitatea de editare a adresei (locatie) si adresa de email;
  • optiunile de Internnet national si Roaming SEE trebuie un pic imbunatatite, la pret si durata activa. La fel si pentru Roaming global. Haideti, ca se poate!
  • nu inteleg motivul pierderilor punctelor Orange acumulate din facturi;
  • optiune cu discount pentru family (echivalent Orange Love);
  • superba adaugarea optiunilor de Live Messenger, trafic in timp real (Cronos) si Protectia Datelor cu caracter personal;
  • pana si designul facturii e optimizat, bravo!
  • nu pot sa subliniez cat de important este pentru utilizatori sa avem o aplicatie nativa, curata, eficienta, usor de folosit si cu libertate mare de configurare optiuni si cont, astfel devine o placere sa ne alegem singuri optiunile, de oriunde am fi in lume si la orice ora. Este, evident, foarte bun si pentru Orange business. Cheia sta in ideea de “killer app”. Yoxo mai are pana acolo, dar este deja pe drumul cel bun.
  • Felicitari echipei Orange!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Salut,

Multumim pentru interesul aratat. Tinem cont de mentiunile voastre, cei care doriti sa testati.

La urmatoarea runda de testare o sa va notificam. 

Foarte draguta ilustratia, happy. Am dat-o mai departe :)

 

Zi faina!

Buna ziua. Trebuia un abonament de mijloc între cel de 20 și cel de 60 GB.diferenta f mare și cei 20 GB sunt foarte puțini și la preț destul de mare..30 ron.la pre pay am opțiunea 5eur și am in fiecare luna la încărcare 50 GB bonus.deci ce mă face să trec la ab yoxo...nimic...

Nu pot trece la yoxo pana nu se rezolva esim si roamingul non eu. Roamingul non eu e prohibitiv - pt un sms/apel inte-in aeroport pt a primi o parola de wifi platesti 100+ ron. Pt o zi in Moldova daca vrei sa poti fi contactat in caz de e o urgenta, la fel. Un produs excelent pe care mi-as dori sa il testez dar acele featureuri sunt deal breaker momentan.

Razvan_12
Razvan_12

Razvan_12

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Razvan_12

Poate fi despre YOXO, dar si Orange in general: Inotam intr-un ocean de feedback... Cand cerem oamenilor sa prezinte cele mai mici detalii, feedbackul apare intotdeauna… Ei descriu cat de greu este sa dai un feedback onest, chiar atunci cand stiu ca este extrem de necesar… Unii observa si ca primirea feedbackului nu este adeseori usoara…
Altceva este interesant: Cand dam feedback, observam ca cel care-l primeste nu e bun la primit. Cand primim feedback, observam ca cel care-l da nu e bun la dat… Ne-am dat seama curand ca persoana cheie nu este cea care da feedback, ci cea care-l primeste. Cu perseverenta, ar putea ambele parti sa fie mai castigate.
https://okian.ro/thanks-for-the-feedback-9780670922635.ht...

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Primirea feedback-ului e doar un proces. Conteaza daca este si pus in practica si daca apar rezultate vizibile in aplicatie. Cred ca asta e cel mai important, ca oamenii sa vada ca parerea lor conteaza catusi de putin. Nu orice feedback se va aplica, dar macar cele de baza sa fie luate in seama si puse in practica.

Cu siguranță vor fi schimbări, mai ales că ni s-a spus cu subiect și predicat că acest produs este într-o continuă transformare.

Yoxo ar putea fi produsul pe care il caut de ceva timp, daca s-ar adauga cateva imbunatatiri. Lucrez o parte din timp in strainatate si am nevoie sa primesc pe numarul de Romania apeluri (de la clienti) si sms (de la banca pt autentificarea unor tranzactii). In unele locuri nu am roaming, doar conexiune wifi. Problema am rezolvat-o cu aplicatia Telos care mi-a alocat numar de telefon de Belgia si pe care pot primi apeluri/mesaje, dar am rezolvat doar partial pentru ca unii clienti ma suna in continuare pe numarul de Romania, iar pentru banci a trebuit sa imi deschid cont in Belgia pt tranzactii. Asadar daca Yoxo imi da voie sa primesc apeluri si mesaje cand sunt conectata doar la Internet, sunt dispusa chiar sa platesc o optiune pt asta, pe langa abonament. Cu asta ati castiga probabil si un numar mare de clienti care locuiesc/lucreaza in strainatate si au nevoie de un numar de telefon de Ro care sa functioneze indiferent de locatie. A doua chestiune importanta pentru mine ar fi optiunea de roaming global. Mult succes in continuare!

@Quant: Bine ai venit in Comunitate. Propuneri pertinente, insa Orange nu cred ca va merge in directia dorita de tine. De ce? Pentru ca Yoxo nu este pentru roaming exclusiv, ci in primul rand pentru un plan tarifar national. Mai citeste impresiile si parerile altor mermbrii din Comunitate si revino cu concluzii asupra a ceea ce este Yoxo. Oricum Yoxo are si acum plan tarifar pentru roaming. Deci daca pretul nu e o problema, ramane decizia sa o iei.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut Flo_1! Orange are datele ref la utilizatori si piață, cu siguranță că își vor orienta produsul spre maxim de profit. Dar ceea ce spun eu este că există un grup semnificativ de utilizatori cu nevoi specifice care ar fi atrași spre produs prin asiguarea accesibilității în zone unde roamingul nu functioneaza mereu și ai doar acces la internet prin wifi. Fiind un grup de clienți cu venituri mai mari, vor achizitiona si optiuni de roaming sau alte servicii premium întrucât nu sunt foarte sensibili la diferențele de preț și nici nu au disponibilitatea/timpul de a face comparații permanente cu prepay. Unique selling proposition pentru acest posibil grup de clienti ar fi reliability: inițiezi/primești apeluri/sms de oriunde din lume unde ai acces internet. Întrucât văd că echipa de dezvoltatori aplică principii de lean enterpreneurship le-am dat o idee de pivotare.

@Quant: Corect si ce spui si ceea ce vrei. O singura remarca: stiu, cunosc si se poate ceea ce doresti, dar nu la persoane fizice. Pe partea de clienti bussiness DA. Gamă de numere alocate, IPuri fixe dedicate, dar pe echipamente de routare proprii, deloc ieftine. Astea pe langa abonament....

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

YOXO a venit in lumea Orange cu termeni noi, sau cu definitii noi unor anumiti termeni. Nu stiati sunt sigur, pentru ca acest aspect inca nu a fost discutat nici aici si nici la alt topic.
1. <Perioada minima contractuala = 30 zile.> Comment: Perfect as spune. Dar cum ramane cu februarie? Si mai ales cum ramane cu lunile de 31 zile? Pe scurt, YOXO nu va avea o zi fixata (ca la abonament) ci multiplu de 30. Deci nu va fi nici abonament lunar (in ideea unei incarcari continue, care poate fi valabila astfel si pe Prepay)
2. <Perioada de gratie>: Comment: Nu este asemeni Prepay-ului cum v-ati astepta, ci este o perioada de doar 48 de ore (2 zile, da) in care serviciile titlului tarifar ales anterior nu se schimba, dar ai "ragazul" oferit pentru asigurarea urmatoarei transe de 30 de zile.
3. <Perioda de suspendare>: Comment: Urmeaza perioadei de gratie (adica dupa 48 de ore) si are o durata de 28 de zile. In aceasta perioada "clientul" are obligatia de a achita factura aferenta urmatoarei luni (care implicit are 30 de zile, nici mai mult si nici mai putin) a abonamentului Yoxo.In cazul in care clientul nu plateste factura in perioada de gratie, serviciile lui vor fi suspendate. Va putea primi apeluri si sms-uri, dar nu le va putea initia. OBSERVATIE: Daca in perioada de suspendare clientul nu achita factura, in a 28-a zi, abonamentul Yoxo va fi inchis. Daca in perioada de suspendare clientul achita factura, din momentul platii se vor reactiva serviciile ramase disponibile inluna respectiva. OBS2: Astfel YOXO se apropie de politica serviciilor de utilitati (doar ca acolo este la 60 de zile): apa / gaze / energie electrica :))
....va urma.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Stati departe de acest produs daca nu vreti sa vi se suspende numarul de telefon din cauza erorilor de sistem. De 4 zile am semnalat problema la departamentul tehnic, ieri mi-a fost suspendat numarul, nu se face nimic pentru remedierea problemei.
.
Mai multe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2548483-eroare-sistem-plata-facturii-yoxo

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!