Întrebare fară răspuns

Yoxo Feedback

Felicitari pentru proiectul Yoxo!
Cine a venit cu aceasta idee si cei care au implementat-o intr-un soft in sfarsit matur, merita promovati! Adaug feedback de viitor:

  • va rog nu abandonati aceasta idee si aplicatie mobila. My Orange a fost o idee buna, dar dupa mai bine de 2 ani arata aproape “abandonware”, cu un minim (si rar) sir de update-uri mici si cu o interfata care nu e nativa;
  • felicitari pentru optiunea WiFi Calling pe Yoxo;
  • sugerez cu mare incredere sa fie folosit codul sursa al acestei aplicatii si pentru My Orange, pentru a maturiza aplicatie;
  • ideal, Yoxo si My Orange vor deveni o singura aplicatie de unde se poate controla tot. Momentan sunt prea fragmentate;
  • Yoxo are nevoie de FaceID si Fingerprint reader, mai ales pe iOS, tinand cont ca exista acces la cardul bancar din aplicatie;
  • optiunea de eSIM este cruciala si sper sa fie disponibila in viitor. Mai mult, ar fi ideal ca eSIM sa fie configurat direct din aplicatie, extrem de util pentru cei care isi cumpara telefon nou sau cei care nu sunt in tara, evitand astfel limitarea de a merge la Orange Shop pentru activare eSIM;
  • aplicatie pe iOS necesita functia de swipe right (echivalentul butonului Back) pentru a merge la meniul anterior;
  • suport pentru Apple Pay este necesar;
  • varianta nativa pentru iPad (desi nu urgent, ar fi extraordinar);
  • optiune de adaugare poza profil;
  • imperativ necesar functie de adaugare de conturi multiple. As muta intreaga familie pe Yoxo daca aceste optiuni ar deveni disponibile;
  • adaugarea platii abonamentului Netflix prin Yoxo, cu un buton vizibil de la Netflix;
  • o noua sugestie ar fi ideea de modul bilingv in aplicatia Yoxo pentru Romana si Engleza. Sunt multi straini in Romania care pot beneficia de serviciile Orange in limba Engleza.
  • nu stiu inca cum functionaeza soldul ramas de la netul nefolosit, poate merge folosit ca sold negativ, sa apara in aplicatie Balanta: -17RON (ca exemplu), din care sa se ia pentru urmatoarea factura;
  • poate sa fie adaugat si un panou informativ cu abonamentele active la TV si Internet;
  • adaugare a abonamentelor mobile existente, chiar daca sunt inca in perioada de contract. Se poate impune o taxa de transfer, dar sigur multi s-ar muta, daca oferta ar fi buna si totul s-ar face din aplicatie;
  • posibilitatea de editare a adresei (locatie) si adresa de email;
  • optiunile de Internnet national si Roaming SEE trebuie un pic imbunatatite, la pret si durata activa. La fel si pentru Roaming global. Haideti, ca se poate!
  • nu inteleg motivul pierderilor punctelor Orange acumulate din facturi;
  • optiune cu discount pentru family (echivalent Orange Love);
  • superba adaugarea optiunilor de Live Messenger, trafic in timp real (Cronos) si Protectia Datelor cu caracter personal;
  • pana si designul facturii e optimizat, bravo!
  • nu pot sa subliniez cat de important este pentru utilizatori sa avem o aplicatie nativa, curata, eficienta, usor de folosit si cu libertate mare de configurare optiuni si cont, astfel devine o placere sa ne alegem singuri optiunile, de oriunde am fi in lume si la orice ora. Este, evident, foarte bun si pentru Orange business. Cheia sta in ideea de “killer app”. Yoxo mai are pana acolo, dar este deja pe drumul cel bun.
  • Felicitari echipei Orange!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in comunitate!

Un review foarte reusit! Felicitari! Foarte multe sfaturi de imbunatatire a aplicatiei, pe care cu siguranta Orange le va lua in seama.

Am observat ca ai deschis 2 topicuri referitoare la yoxo, si sugestia mea, e sa adaugi si propunerea de a avea yoxo in limba engleza aici, tocmai pt a avea totul intr-un singur loc.

Bun venit în Comunitate! Și eu am spus că este ceva nou, cu plusuri și minusuri. Face parte din diversitate și este foarte bine că există! Mulțumim pentru impresiile tale!
Din păcate, nu mai poți adăuga nimic, pentru că există deja răspunsuri!

Salut! Acum, poti adauga si mesajul acelui subiect ca si răspuns aici, la acesta.. Modificarea unui subiect se poate face, doar dacă nu ai niciun răspuns deja.. de aceea nu-l mai poți modifica.. pentru ca exista răspunsuri..
O alta varianta ar fi sa mergi pe acel subiect și sa apeși pe "raportate", iar în mesajul raportării sa scrii ca dorești ca si acea sugestie sa fie adăugată aici.. si sa pui link-ul acestui subiect.. iar, un moderator va modifica acest subiect, adăugând si cele câteva rânduri scrise separat..

@Cristian bine ai venit în comunitate! Mulțumim foarte mult pentru sugestiile de îmbunătățire, le vom trimite colegilor noștri.

Feedback-ul venit din partea voastră este foarte apreciat și împreună putem crește și îmbunătăți noul abonament Yoxo.

 

Referitor la a2-a întrebare, am adăugat aici și sugestia cu limba engleză și am șters întrebarea respectivă.

@Jay mulțumim mult pentru indicațiile oferite.

Interesant punctul tau de vedere si ma bucura faptul ca in sfarsit sunt si clienti multumiti de acest abonament. Fiind la inceput de drum, o parte din abonati au intampinat si dificultati in folosirea lui. Sper sa se implementeze si recomandarile oferite de tine.

Oh, wow, ce review clar, constructiv si frumos structurat. Multumim mult, Cristian!

Toata echipa Yoxo a citit acest mesaj, ne-ai facut foarte fericiti, sa stii :). Si cu laudele, si cu toate sugestiile facute.

 

La unele dintre ele lucram deja sau le avem clar definite pe planul de lansari. Pentru ca am scris tot proiectul de la 0, sunt foarte foarte multe lucruri de facut. Pe care ni le-am fi dorit de la inceput, dar ar fi intarziat foarte mult lansarea.

Si aici multumim foarte tare tuturor clientilor care au facut pasul si sunt "early adopters". Cu ajutorul lor depistam scaparile si rafinam functionalitatile constant. Suntem foarte in "priza" la ce ne scrieti, in formularul de feedback din app, in Messenger din app sau in Comunitate. 

 

Sa raspund la cateva dintre observatiile tale:

  • Am lansat un MVP, minimum viable product, pe baza caruia o sa construim. eSIM, integrari cu alte servicii si oferte Orange si beneficiile care vin impreuna cu ele, sunt pe lista noastra. Acum suntem in teste cu unele dintre ele. O parte din ele le-am reprioritizat si adus in fata dupa ce ne-ati spus voi ca unele sunt mai importante decat altele. Avem un tabel frumos in care numaram "voturile" voastre pentru diferite functionalitati :)
  • Soldul ramas - se foloseste pentru urmatoarea ta factura de abonament
  • Modul bilingv - ce simpatic ca l-ai mentionat. Codul este gandit sa accepte traducerea aplicatiei. Cand deschidem comercial abonamentul si pentru clienti straini, o sa fie relativ usoara traducerea

 

Stiti cum se zice, "perfect is the enemy of done". Asa ca, mai repede decat sa lansam noi ceva care credem ca este "perfect" si voua nu va place, mai bine lansam cat mai repede functionalitati si lucram cu voi sa le modelam cat sa va fie utile.

 

Prin urmare, extind aici o invitatie. Daca vreti sa fiti testeri pentru functionalitatile noastre viitoare (care intra intr-o faza de testare inainte de lansare), va rog sa ne spuneti. Echipa din Comunitate o sa ne inainteze intentia voastra si va putem adauga unui grup special pentru asta.

 

Feedbackul dat de @Cristian / E chiar complex, nu-i aerian / Cu informatii pertinente / Pentru persoane competente. /// Ca tester, cobai si curios / Dar si sa nu decid pe dos / Eu ma ofer ca voluntar / Pe YOXO de-l primesc in dar. /// Asa cum @IoanaA a propus / De bun augur si un concurs / Ar fi pe-acesta tema data / Sa n-o lasam abandonata. /// Dar draga Orange nu ma pune / La al meu numar "de renume" / Sa-l bag in joc, sa faca spume / Si-nchinuri sa se zbuciume. /// Deci sper un numar sa primesc / Cu care teste sa pornesc / Pe care sa-l pot butona / Si o parere a-mi forma.

@MihaelaC - multumesc pentru integrarea continutului cu feedback pentru limba engleza.

@IoanaA - multumesc pentru timpul acordat cu acest raspuns detaliat. Abea ieri am descoperit Orange Yoxo, l-am testat toata ziua si este un sentiment foarte placut sa vad o reflexie a feedback-ului initial, venita de la angajati Orange si mai ales de la cineva care lucreaza in mod direct cu Yoxo.

  • Pe langa servicii bune, orice corporatie poate castiga masiv prin implicare directa si activa cu cei care o sustin - noi, utilizatorii.
  • Este foarte buna comparatia cu “perfect is the enemy of done”, un principiu cu care eu ma confrunt adesea. Sau “before doing something perfect, do something perfectible”.
  • Cel mai important mesaj pe care sunt placut surprins sa il vad aici este ca exista, in spatele unei companii mari, oameni ca noi, care se implica pasional in a imbunatati produsele existente, amplificand astfel entuziasmul de a continua testele si a ramane activ in comunitate.
  • Singura frica pe care o am, in afara de vorbit in public, este ca si acest produs ar putea sa fie ignorat (vezi “Orange film“ si “Orange TV Go”) ceea ce ar induce dezamagire si lipsa de entuziasm din perspectiva de utilizator, dar se pare ca lucrurile vor merge in directie pozitiva.
  • Un produs/serviciu bine pus la punct, nu doar ca va aduce beneficii clientilor, dar si compania va castiga, aducand un standard nou pe piata, incurajand astfel si alte companii de a tinti mai sus pentru a tine pasul.
  • Foarte buna decizia de a scrie aplicatia Yoxo de la inceput, uneori este mai bine decat sa se lucreze la imbunatatirea unei platforme pe model vechi.
  • Este incurajant sa aflu ca exista echipa activa si ca aveti multe imbunatatiri pe lista. Inteleg ca este un proces de durata si voi astepta rabdator (numarand secundele) pana la implimentarea de functii noi.
  • Categoric doresc sa fac parte din beta testing, am TestFlight instalat si testez si alte aplicatii, dar Yoxo ar deveni un proiect autohton prioritar.
  • Emit, astfel, cererea si confirmarea oficiala pentru a fi inclus in programul de testare al aplicatiei Yoxo pe iOS.
  • Multumesc si felicitari pentru tot ceea ce faceti.

@IoanaA: in descrierea "consum în timp real" a aplicatiei din Magazinplay, se mentioneaza ca "vei stii mereu cate minute sau cati GB de net mai ai la dispozitie". Deci SMSuri nu este cazul? Daca sunt minute UNLIMITED, are rost sa discutam despre cat am consumat??Poate ceva ca un contor, dar nu in gen avertizor, ca doar e nelimitat.
Alte impresii in curand.

@IoanaA
Și eu sunt interesat de invitația lansată pentru participarea la testarea viitoarelor funcționalități nelansate pentru Yoxo.
Când va fi cazul,te rugăm, să revii cu detalii în legătură cu criteriile pe baza cărora se vor face listele de înscriere pentru testare.

Salut tuturor! Vă vom ține la curent cu acest program și o să vă anunțăm când avem mai multe detalii. Probabil la momentul respectiv vom face un topic dedicat unde vor fi toate informațiile și mecanismul de înscriere și selecție :) Stay tuned!

Felicitări YoXo Team, zâmbete!

happy
happy

happy

User level
Nivel
1
248 / 750
puncte
Custom field 2
happy

Salut,

Multumim pentru interesul aratat. Tinem cont de mentiunile voastre, cei care doriti sa testati.

La urmatoarea runda de testare o sa va notificam. 

Foarte draguta ilustratia, happy. Am dat-o mai departe :)

 

Zi faina!

Buna ziua. Trebuia un abonament de mijloc între cel de 20 și cel de 60 GB.diferenta f mare și cei 20 GB sunt foarte puțini și la preț destul de mare..30 ron.la pre pay am opțiunea 5eur și am in fiecare luna la încărcare 50 GB bonus.deci ce mă face să trec la ab yoxo...nimic...

Nu pot trece la yoxo pana nu se rezolva esim si roamingul non eu. Roamingul non eu e prohibitiv - pt un sms/apel inte-in aeroport pt a primi o parola de wifi platesti 100+ ron. Pt o zi in Moldova daca vrei sa poti fi contactat in caz de e o urgenta, la fel. Un produs excelent pe care mi-as dori sa il testez dar acele featureuri sunt deal breaker momentan.

Razvan_12
Razvan_12

Razvan_12

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Razvan_12

Poate fi despre YOXO, dar si Orange in general: Inotam intr-un ocean de feedback... Cand cerem oamenilor sa prezinte cele mai mici detalii, feedbackul apare intotdeauna… Ei descriu cat de greu este sa dai un feedback onest, chiar atunci cand stiu ca este extrem de necesar… Unii observa si ca primirea feedbackului nu este adeseori usoara…
Altceva este interesant: Cand dam feedback, observam ca cel care-l primeste nu e bun la primit. Cand primim feedback, observam ca cel care-l da nu e bun la dat… Ne-am dat seama curand ca persoana cheie nu este cea care da feedback, ci cea care-l primeste. Cu perseverenta, ar putea ambele parti sa fie mai castigate.
https://okian.ro/thanks-for-the-feedback-9780670922635.ht...

Primirea feedback-ului e doar un proces. Conteaza daca este si pus in practica si daca apar rezultate vizibile in aplicatie. Cred ca asta e cel mai important, ca oamenii sa vada ca parerea lor conteaza catusi de putin. Nu orice feedback se va aplica, dar macar cele de baza sa fie luate in seama si puse in practica.

Cu siguranță vor fi schimbări, mai ales că ni s-a spus cu subiect și predicat că acest produs este într-o continuă transformare.

Yoxo ar putea fi produsul pe care il caut de ceva timp, daca s-ar adauga cateva imbunatatiri. Lucrez o parte din timp in strainatate si am nevoie sa primesc pe numarul de Romania apeluri (de la clienti) si sms (de la banca pt autentificarea unor tranzactii). In unele locuri nu am roaming, doar conexiune wifi. Problema am rezolvat-o cu aplicatia Telos care mi-a alocat numar de telefon de Belgia si pe care pot primi apeluri/mesaje, dar am rezolvat doar partial pentru ca unii clienti ma suna in continuare pe numarul de Romania, iar pentru banci a trebuit sa imi deschid cont in Belgia pt tranzactii. Asadar daca Yoxo imi da voie sa primesc apeluri si mesaje cand sunt conectata doar la Internet, sunt dispusa chiar sa platesc o optiune pt asta, pe langa abonament. Cu asta ati castiga probabil si un numar mare de clienti care locuiesc/lucreaza in strainatate si au nevoie de un numar de telefon de Ro care sa functioneze indiferent de locatie. A doua chestiune importanta pentru mine ar fi optiunea de roaming global. Mult succes in continuare!

@Quant: Bine ai venit in Comunitate. Propuneri pertinente, insa Orange nu cred ca va merge in directia dorita de tine. De ce? Pentru ca Yoxo nu este pentru roaming exclusiv, ci in primul rand pentru un plan tarifar national. Mai citeste impresiile si parerile altor mermbrii din Comunitate si revino cu concluzii asupra a ceea ce este Yoxo. Oricum Yoxo are si acum plan tarifar pentru roaming. Deci daca pretul nu e o problema, ramane decizia sa o iei.

Salut Flo_1! Orange are datele ref la utilizatori si piață, cu siguranță că își vor orienta produsul spre maxim de profit. Dar ceea ce spun eu este că există un grup semnificativ de utilizatori cu nevoi specifice care ar fi atrași spre produs prin asiguarea accesibilității în zone unde roamingul nu functioneaza mereu și ai doar acces la internet prin wifi. Fiind un grup de clienți cu venituri mai mari, vor achizitiona si optiuni de roaming sau alte servicii premium întrucât nu sunt foarte sensibili la diferențele de preț și nici nu au disponibilitatea/timpul de a face comparații permanente cu prepay. Unique selling proposition pentru acest posibil grup de clienti ar fi reliability: inițiezi/primești apeluri/sms de oriunde din lume unde ai acces internet. Întrucât văd că echipa de dezvoltatori aplică principii de lean enterpreneurship le-am dat o idee de pivotare.

@Quant: Corect si ce spui si ceea ce vrei. O singura remarca: stiu, cunosc si se poate ceea ce doresti, dar nu la persoane fizice. Pe partea de clienti bussiness DA. Gamă de numere alocate, IPuri fixe dedicate, dar pe echipamente de routare proprii, deloc ieftine. Astea pe langa abonament....

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!