Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Felicitari pentru proiectul Yoxo!
Cine a venit cu aceasta idee si cei care au implementat-o intr-un soft in sfarsit matur, merita promovati! Adaug feedback de viitor:
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Bun venit in comunitate!
Un review foarte reusit! Felicitari! Foarte multe sfaturi de imbunatatire a aplicatiei, pe care cu siguranta Orange le va lua in seama.
Am observat ca ai deschis 2 topicuri referitoare la yoxo, si sugestia mea, e sa adaugi si propunerea de a avea yoxo in limba engleza aici, tocmai pt a avea totul intr-un singur loc.
Cum pot adauga sugestia pentru limba engleza aici? Observ ca nu pot modifica mesajul initial.
Bun venit în Comunitate! Și eu am spus că este ceva nou, cu plusuri și minusuri. Face parte din diversitate și este foarte bine că există! Mulțumim pentru impresiile tale!
Din păcate, nu mai poți adăuga nimic, pentru că există deja răspunsuri!
Salut! Acum, poti adauga si mesajul acelui subiect ca si răspuns aici, la acesta.. Modificarea unui subiect se poate face, doar dacă nu ai niciun răspuns deja.. de aceea nu-l mai poți modifica.. pentru ca exista răspunsuri..
O alta varianta ar fi sa mergi pe acel subiect și sa apeși pe "raportate", iar în mesajul raportării sa scrii ca dorești ca si acea sugestie sa fie adăugată aici.. si sa pui link-ul acestui subiect.. iar, un moderator va modifica acest subiect, adăugând si cele câteva rânduri scrise separat..
Mulțumim de review, foarte bine documentat. Poate, cândva, tot ce ai enumerat mai sus va fi fost implementat la ORO.
@Cristian bine ai venit în comunitate! Mulțumim foarte mult pentru sugestiile de îmbunătățire, le vom trimite colegilor noștri.
Feedback-ul venit din partea voastră este foarte apreciat și împreună putem crește și îmbunătăți noul abonament Yoxo.
Referitor la a2-a întrebare, am adăugat aici și sugestia cu limba engleză și am șters întrebarea respectivă.
@Jay mulțumim mult pentru indicațiile oferite.
Interesant punctul tau de vedere si ma bucura faptul ca in sfarsit sunt si clienti multumiti de acest abonament. Fiind la inceput de drum, o parte din abonati au intampinat si dificultati in folosirea lui. Sper sa se implementeze si recomandarile oferite de tine.
Oh, wow, ce review clar, constructiv si frumos structurat. Multumim mult, Cristian!
Toata echipa Yoxo a citit acest mesaj, ne-ai facut foarte fericiti, sa stii :). Si cu laudele, si cu toate sugestiile facute.
La unele dintre ele lucram deja sau le avem clar definite pe planul de lansari. Pentru ca am scris tot proiectul de la 0, sunt foarte foarte multe lucruri de facut. Pe care ni le-am fi dorit de la inceput, dar ar fi intarziat foarte mult lansarea.
Si aici multumim foarte tare tuturor clientilor care au facut pasul si sunt "early adopters". Cu ajutorul lor depistam scaparile si rafinam functionalitatile constant. Suntem foarte in "priza" la ce ne scrieti, in formularul de feedback din app, in Messenger din app sau in Comunitate.
Sa raspund la cateva dintre observatiile tale:
Stiti cum se zice, "perfect is the enemy of done". Asa ca, mai repede decat sa lansam noi ceva care credem ca este "perfect" si voua nu va place, mai bine lansam cat mai repede functionalitati si lucram cu voi sa le modelam cat sa va fie utile.
Prin urmare, extind aici o invitatie. Daca vreti sa fiti testeri pentru functionalitatile noastre viitoare (care intra intr-o faza de testare inainte de lansare), va rog sa ne spuneti. Echipa din Comunitate o sa ne inainteze intentia voastra si va putem adauga unui grup special pentru asta.
Feedbackul dat de @Cristian / E chiar complex, nu-i aerian / Cu informatii pertinente / Pentru persoane competente. /// Ca tester, cobai si curios / Dar si sa nu decid pe dos / Eu ma ofer ca voluntar / Pe YOXO de-l primesc in dar. /// Asa cum @IoanaA a propus / De bun augur si un concurs / Ar fi pe-acesta tema data / Sa n-o lasam abandonata. /// Dar draga Orange nu ma pune / La al meu numar "de renume" / Sa-l bag in joc, sa faca spume / Si-nchinuri sa se zbuciume. /// Deci sper un numar sa primesc / Cu care teste sa pornesc / Pe care sa-l pot butona / Si o parere a-mi forma.
@MihaelaC - multumesc pentru integrarea continutului cu feedback pentru limba engleza.
@IoanaA - multumesc pentru timpul acordat cu acest raspuns detaliat. Abea ieri am descoperit Orange Yoxo, l-am testat toata ziua si este un sentiment foarte placut sa vad o reflexie a feedback-ului initial, venita de la angajati Orange si mai ales de la cineva care lucreaza in mod direct cu Yoxo.
@IoanaA: in descrierea "consum în timp real" a aplicatiei din Magazinplay, se mentioneaza ca "vei stii mereu cate minute sau cati GB de net mai ai la dispozitie". Deci SMSuri nu este cazul? Daca sunt minute UNLIMITED, are rost sa discutam despre cat am consumat??Poate ceva ca un contor, dar nu in gen avertizor, ca doar e nelimitat.
Alte impresii in curand.
@IoanaA
Și eu sunt interesat de invitația lansată pentru participarea la testarea viitoarelor funcționalități nelansate pentru Yoxo.
Când va fi cazul,te rugăm, să revii cu detalii în legătură cu criteriile pe baza cărora se vor face listele de înscriere pentru testare.
Salut tuturor! Vă vom ține la curent cu acest program și o să vă anunțăm când avem mai multe detalii. Probabil la momentul respectiv vom face un topic dedicat unde vor fi toate informațiile și mecanismul de înscriere și selecție :) Stay tuned!
Un singur lucru s-a uitat.Integrare Number Sharing ca sa putem folosi si Apple Watch-ul cu abonamentul Yoxo.
Felicitări YoXo Team, zâmbete!
teop a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
Quant a răspuns
FLo1 a răspuns
Quant a răspuns
Vio73 a răspuns
CristianP a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan_12 a răspuns
Christian a răspuns
IoanaA a răspuns
happy a răspuns
GAMERNORBI a răspuns
MihaelaC a răspuns
tomaciprian a răspuns
FLo1 a răspuns
CristianP a răspuns
FLo1 a răspuns
IoanaA a răspuns
Miha Z a răspuns
MihaelaC a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
CristianP a răspuns
Anca07 a răspuns
CristianP a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.