Întrebare cu răspuns(uri)

viteza foarte proasta sau deloc in unele intervale orare

Salutare comunitate! Are idee cineva de ce de nu imi functioneaza internetul cum trebuie si prin asta ma refer la ping foarte mare in jocuri, cam 600 - 1200 si aproape de nefunctionalitate a internetului uneori sau abia se incarca o pagina web sau viteza de download 17kbps, dar asta nu e tot timpul doar in intervalul orar 18:00 - 12:00, iar dupa ora 12 noaptea am viteza de download de 1.5mbps si ping34. Tin sa precizez ca am semnal foarte bun la telefon si toate retelele au semnal bun aici deoarece stau langa un Releu de Satelit la tara. Inteleg ca este prin satelit, dar si ca e traficul mare, dar totusi de ce este asa de neprecis adica acum am 50ping dupa o secunda am 700ping si nu inteleg de ce. Modemul pe care il am de la Orange este Huawei B311s-220

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! În primul rând nu ai internet prin satelit, în al doilea rând este congestie pe Banda B20. Instalează pe telefon, aplicația Netmonitor și pune un screenshoot aici. Din păcate, pe 4G nu prea ai soluții la îndemână, dacă în timpul nopții merge așa de slab, pare că nu prea ai nici semnal. Depune sesizare la Orange la 300 sau trimite feedback pe site-ul https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/, despre calitatea semnalului, în care să menționezi ce ai scris și în comunitate. Îți mai recomand să treci modemul pe 3G, s-ar putea să obții o experiență mai bună pe B1 (2100 MHz). Apropo, ai antena externă la modem? Volte îți funcționează? După ce treci pe 3G, te rugăm să revii cu un feedback.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut FlaviusI! Bine ai venit în comunitate! Ne poți spune, te rog, în ce zonă stai și de când ai observat aceste diferențe?

Cred că te referi la faptul că te afli lângă o antenă care emite 2g/3g/4g. Dacă spui că în anumite intervale orare ai viteze mult mai mici și ping mult mai mare, este clar că în rest, rețeaua este aglomerată și nu face față traficului existent. Probabil este o antenă 4g în banda 20, pe 800 MHz. Ai rețea 4g sau 4g+? Sigur, ruterul acela suportă doar 4g, dar pe telefon e mai bine?
Mie îmi apare că ai doar rețea 4g!

Salut! În primul rând nu ai internet prin satelit, în al doilea rând este congestie pe Banda B20. Instalează pe telefon, aplicația Netmonitor și pune un screenshoot aici. Din păcate, pe 4G nu prea ai soluții la îndemână, dacă în timpul nopții merge așa de slab, pare că nu prea ai nici semnal. Depune sesizare la Orange la 300 sau trimite feedback pe site-ul https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/, despre calitatea semnalului, în care să menționezi ce ai scris și în comunitate. Îți mai recomand să treci modemul pe 3G, s-ar putea să obții o experiență mai bună pe B1 (2100 MHz). Apropo, ai antena externă la modem? Volte îți funcționează? După ce treci pe 3G, te rugăm să revii cu un feedback.

Semnalul este foarte bun zic eu, dar de exemplu a inceput si acum sa mearga prost, adica nu inteleg internetul asta merge bine doar cand vrea si inteleg ca este reteaua aglomerata, dar chiar asa? Am adaugat ss-ul aici. Referitor la internetul de pe telefon daca merge mai bine, nu merge. Adica daca merge bine pe telefon merge si pe router si daca nu merge pe router nu merge nici de pe telefon.

Exact cum am anticipat, ai semnal 4g în banda 20 (pe 800 Mhz), dar există momente din zi în care rețeaua se aglomerează. Ai RSRQ -8 în poza respectivă, ceea ce arată faptul că rețeaua începe să se aglomereze. Cu cât ai RSRQ cu valori care arată -9, -10, etc, cu atât rețeaua este mai aglomerată.

Revin cu un update si tin sa mentionez ca e mai bine pe 3G, dar cu un pic de ping mai mare si totusi e mai ok adica tot merege internetul si am ping 80 maxim. Multumesc comunitate!

3G este pe B1 (2100 MHz) capacitate mult mai mare față de B20 (800 MHz) și telefoane mai puține și o rețea mai densă, 4G pe 800 au pus o stație, una/două ba.
@flauviusl, și eu îți mulțumesc și ma bucur că te-am putut ajuta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!