Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut.
Am o problema cred ca neobisnuita si nu am reusit sa gasesc o solutie online. Situatia este urmatoarea:
Pana recent eram la Vodafone pe pre-pay. Am vrut sa ma mut la un abonament YOXO, asa ca a fost necesar sa fac mai intai portarea pe Orange pre-pay. Portarea s-a realizat in aceasta dimineata, timp in care am avut ambele SIM-uri cu numere diferite (cel VDF cu numarul meu vechi si cel ORO cu un numar din retea). Asadar, statusul in care sunt acum este urmatorul: sunt in reteaua Orange pe pre-pay cu numarul meu vechi de Vodafone. Cel temporar de Orange nu mai este alocat (daca incerc sa il sun).
Care este problema? Atunci cand realizez un apel sau trimit SMS-uri, totul functioneaza normal (se trimit de pe numarul meu portat, cel ce era pana ieri in Vodafone). Daca activez insa Chat messages (Rich Communication Services) si am internetul deschis, mesajele ajung la destinatie in stil chat (nu SMS), insa de pe numarul vechi de Orange. Este ca si cum portarea s-a facut doar pentru SMS si apeluri, insa nu si pentru RCS Messages. Daca incerc insa sa trimit SMS sau apel la numarul de Orange, primesc eroarea ca nu este alocat.
Aveti idee de ce se intampla acest lucru si ce pot face?
P.S.: Daca este relevant, telefonul este Samsung A50.
Salutare,
Revin cu un update pe aceasta situatie. Am fost astazi intr-un magazin Orange si mi-au schimbat intr-adevar SIM-ul. Acum functioneaza asa cum ar trebui.
Se pare ca asta e solutia pentru aceasta problema.
Numai bine :)
Alte răspunsuri
Poate nu este finalizata portarea.. Alta varianta nu vad, din moment ce pare cumva ca numărul temporar a rămas "agățat"...
Încearcă sa vorbești pe chat cu un consultant...
Ai incercat si o resetare de retea din setari cu cartela portata recent in telefon?
Din cate stiu, acest rich communication este dezvoltat de operator. S-ar putea sa fie un defect de fabricatie, sa zic asa - sa fie un scenariu pe care nu l-a luat nimeni in calcul.
Poti dezactiva chat-ul pentru a il activa din nou? Poti incerca sa stergi datele aplicatiei Messages de pe Android si sa vezi daca isi revine?
Daca nu, posibil sa fie o setare din "spate" si sa fie nevoie de un consultant Orange / un dezvoltator al solutiei pentru a reconfigura numarul.
Nu stiu, doar imi dau cu parerea aici :)
Dezactivează funcțiile de chat, apoi scoate cartela din telefon, și da-i un restart. Pune cartela apoi în telefon și activează funcțiile de chat. Poate de data asta o sa iti funcționeze.
Salut @Laurul23,
Ai incercat ce au recomandat colegii, ai reusit sa rezolvi problema?
Salut tuturor, va multumesc pentru raspunsuri.
Am incercat toate solutiile pe care mi le-ati sugerat. Am mai cautat pe internet si se pare ca este o problema care le apare tuturor celor care se porteaza in alta retea, chiar si in afara si indferent de retea. Din ce imi dau seama, portarea nu „acopera” si serviciul RCS. Se pare ca solutia este sa cer un SIM nou, asa ca voi face o vizita intr-un magazin zilele acestea.
Stay healthy & stay safe :)
@Laurul23, mulțumim pentru feedback! Te așteptăm să revii cu detalii în Comunitate după schimbarea SIM-ului.
Schimbi sim-ul și te așteptăm cu impresii. Bine că ai descoperit cauza!
Salutare,
Revin cu un update pe aceasta situatie. Am fost astazi intr-un magazin Orange si mi-au schimbat intr-adevar SIM-ul. Acum functioneaza asa cum ar trebui.
Se pare ca asta e solutia pentru aceasta problema.
Numai bine :)
@Laurul23 mulțumim mult pentru update și ne bucurăm că s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri ai comunității.
Ce bine ca s-a rezolvat! :)
Am putea marca atunci raspunsul ca solutie? Sunt convins ca vor mai fi si alti utilizatori in situatii similare si ar fi frumos sa vada direct rezolvarea
Cum ai reușit sa activezi pe yoxo mesajele chat? Mie în android messages îmi scrie după ce introduc numărul de telefon "Setting up trying to verify 07xx..." și rămâne așa, până mai târziu când îmi apare butonul retry.
Deschis aici intrebare noua https://comunitate.orange.ro/questions/2487542-activa-serviciile-chat-cartela-yoxo
Klaudiurad a răspuns
Laurul23 a fost desemnat cel mai bun respondent
Trixen_old a răspuns
MihaelaC a răspuns
Laurul23 a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Laurul23 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
Trixen_old a răspuns
tomaciprian a răspuns
Jay a răspuns
Laurul23 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.