Întrebare cu răspuns(uri)

Chat messages foloseste numarul vechi dupa portare

Salut.
Am o problema cred ca neobisnuita si nu am reusit sa gasesc o solutie online. Situatia este urmatoarea:
Pana recent eram la Vodafone pe pre-pay. Am vrut sa ma mut la un abonament YOXO, asa ca a fost necesar sa fac mai intai portarea pe Orange pre-pay. Portarea s-a realizat in aceasta dimineata, timp in care am avut ambele SIM-uri cu numere diferite (cel VDF cu numarul meu vechi si cel ORO cu un numar din retea). Asadar, statusul in care sunt acum este urmatorul: sunt in reteaua Orange pe pre-pay cu numarul meu vechi de Vodafone. Cel temporar de Orange nu mai este alocat (daca incerc sa il sun).
Care este problema? Atunci cand realizez un apel sau trimit SMS-uri, totul functioneaza normal (se trimit de pe numarul meu portat, cel ce era pana ieri in Vodafone). Daca activez insa Chat messages (Rich Communication Services) si am internetul deschis, mesajele ajung la destinatie in stil chat (nu SMS), insa de pe numarul vechi de Orange. Este ca si cum portarea s-a facut doar pentru SMS si apeluri, insa nu si pentru RCS Messages. Daca incerc insa sa trimit SMS sau apel la numarul de Orange, primesc eroarea ca nu este alocat.
Aveti idee de ce se intampla acest lucru si ce pot face?

P.S.: Daca este relevant, telefonul este Samsung A50.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare,
Revin cu un update pe aceasta situatie. Am fost astazi intr-un magazin Orange si mi-au schimbat intr-adevar SIM-ul. Acum functioneaza asa cum ar trebui.
Se pare ca asta e solutia pentru aceasta problema.
Numai bine :)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Poate nu este finalizata portarea.. Alta varianta nu vad, din moment ce pare cumva ca numărul temporar a rămas "agățat"...
Încearcă sa vorbești pe chat cu un consultant...

Din cate stiu, acest rich communication este dezvoltat de operator. S-ar putea sa fie un defect de fabricatie, sa zic asa - sa fie un scenariu pe care nu l-a luat nimeni in calcul.
Poti dezactiva chat-ul pentru a il activa din nou? Poti incerca sa stergi datele aplicatiei Messages de pe Android si sa vezi daca isi revine?
Daca nu, posibil sa fie o setare din "spate" si sa fie nevoie de un consultant Orange / un dezvoltator al solutiei pentru a reconfigura numarul.
Nu stiu, doar imi dau cu parerea aici :)

Dezactivează funcțiile de chat, apoi scoate cartela din telefon, și da-i un restart. Pune cartela apoi în telefon și activează funcțiile de chat. Poate de data asta o sa iti funcționeze.

Salut tuturor, va multumesc pentru raspunsuri.
Am incercat toate solutiile pe care mi le-ati sugerat. Am mai cautat pe internet si se pare ca este o problema care le apare tuturor celor care se porteaza in alta retea, chiar si in afara si indferent de retea. Din ce imi dau seama, portarea nu „acopera” si serviciul RCS. Se pare ca solutia este sa cer un SIM nou, asa ca voi face o vizita intr-un magazin zilele acestea.
Stay healthy & stay safe :)

@Laurul23, mulțumim pentru feedback! Te așteptăm să revii cu detalii în Comunitate după schimbarea SIM-ului.

Salutare,
Revin cu un update pe aceasta situatie. Am fost astazi intr-un magazin Orange si mi-au schimbat intr-adevar SIM-ul. Acum functioneaza asa cum ar trebui.
Se pare ca asta e solutia pentru aceasta problema.
Numai bine :)

@Laurul23 mulțumim mult pentru update și ne bucurăm că s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri ai comunității.

Ce bine ca s-a rezolvat! :)
Am putea marca atunci raspunsul ca solutie? Sunt convins ca vor mai fi si alti utilizatori in situatii similare si ar fi frumos sa vada direct rezolvarea

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!