Întrebare fară răspuns

Cum sa nu dublezi un topic/subiect in Comunitate!

Deoarece am vazut ca foarte multe subiecte sunt deschise inainte de a ne asigura ca acestea nu au mai fost discutate in topicuri initiate de alti membri ai comunitatii, m-am gandit sa fac un tutorial, despre cum sa ne asiguram ca intrebarea postata nu va dubla un alt topic deja deschis si discutat in Comunitate.

De aceea, primul pas cand ne dorim sa cautam un raspuns la intrebarea pe care o avem, este sa ne folosim de bara de search din Comunitate. Aceasta are acelasi rol ca si bine-cunoscutul Google, si anume: trebuie sa scriem un cuvant care credem noi ca este cheie in aflarea raspunsului nostru, iar pe baza acestui cuvant vom primi o serie de subiecte care il contin, ca si rezultate. Daca niciunul dintre acele rezultate nu contine raspunsul intrebarii noastre, si inca nu suntem lamuriti, putem incerca si cu un alt cuvant cheie. si tot asa pana ne asiguram ca nu exista un raspuns pentru intrebarea noastra. Daca nu gasim niciun raspuns, putem sa adresam noi o intrebare comunitatii.

Al 2 lea pas, este acela de a posta intrebarea in categoria destinata topicului implicat, si sa asteptam ca ceilalti membri ai Comunitatii sa ne raspunda, pentru a ne ajuta in demersul nostru.

Un al 3-lea pas, ar fi sa marcam raspunsul care ne-a ajutat, ca si solutie, tocmai pentru a oferi posibilitatea celor care vor cauta rezolvarea la aceeasi intrebare, sa identifice rapid solutia, si pentru ca daca am inceput ceva, e bine sa si finalizam:)

Let's make the world a better place & Let's start with a clean Community:)

Multumesc frumos!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din pacate subiectele nu prea sunt citite, iar incepatorii in Comunitate prefera sa posteze o intrebare si sa primeasca rapid un raspuns la ea. Unii sunt simpli "trecatori" care nu citesc recomandarile si regulile Comunitatii. Au postat, au primit raspunsul dorit si nici ca mai intra in Comunitate.

Acest tutorial, dacă nu este fixat se va pierde în noianul întrebărilor de pe comunitate. Și platforma este un pic rudimentară, nu oferă o formă structurată, care să fie și ușor de urmărit.

Interesant de citit și aprofundat materialul, doar că se întâmplă exact cum ați spus și voi. Mulți vin, întreabă, primesc un răspuns convenabil și nu îi interesează dacă s-a mai pus întrebarea sau nu.

Mulți vin, întreabă, iar altii ofera sistematic raspunsuri din 3 - 4 cuvinte doar pentru a deranja contorul. Si aici iarasi este o problema pentru ca se ajunge la ghiveci, iar topicul sfarseste undeva prin suburbiile platformei.

Plus ca personanele care ofera astfel de raspunsuri din 3 - 4 cuvinte ajung sa devina "Experti" sau "Specialisti" fara sa spuna nimic la modul concret, adica Level Up in mod artificial.

1. Am propus la un moment dat ca utilizatorii noi sa nu aiba posibilitatea sa deschida topicuri in primele XX zile de la inregistrare. Pot participa la discutii dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma.

2. De asemena am propus ca raspunsurile din 3 - 4 cuvinte sa fie sterse si odata cu acestea si statisticile contorului, pentru ca nu stiu cat plus valoare poate adauga un raspuns de tipul "Multumim de informatie" sau "Interesant, multumim" sau "Asta nu e bine".

Toate aceste propuneri s-au pierdut aici https://comunitate.orange.ro/questions/2080627-comunitatea-orange-ajuta-operatorul-ignora iar topicul a ajuns undeva in Recycle Bin-ul platformei, ca dovada faptul ca astazi la cca 9 luni distanta de la discutia de pe topicul respectiv, revenim de unde am plecat cu aceeasi discutie veche dar pe un topic nou.

Za fiuciar iz brait si Tughedar ui chen du mor - Destul de interesant ...

Salut tuturor!
Comunitatea este construită pe o platformă de tip SaaS (software as a service) și orice dezvoltare necesită o analiză inițială și timp. Vă asigurăm că sugestiile voastre sunt analizate și în funcție de capabilitățile platformei sunt apoi prioritizate într-un plan de dezvoltare.
O să vă ținem la curent cu toate dezvoltările ulterioare pe care le vom face.
Referitor la întrebările duplicate este normal să existe într-o comunitate, chiar dacă avem funcția de căutare și apoi în procesul de adăugare întrebare există lista de întrebări similare. Fiecare dintre noi caută diferit și folosește termeni diferiți, de aceea suntem noi aici pentru a modera astfel de situații. În acest caz ne puteți ajuta foarte mult dacă raportați întrebările respective, cum am și văzut că o faceți și vă mulțumim foarte mult!
Împreună construim comunitatea și tot împreună o vom îmbunătăți! Vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!