Întrebare fară răspuns

Care este motivul pentru care am 0 euro credit desi am reincarcat?

De curand mi-am reincarcat cartela cu 6 euro pentru a activa optiunea si desi am reincarcat, am primit mesaj cum ca 6 euro credit s-au alocat in contul meu, cand apelez *133# pentru a-mi verifica creditul primesc mesaj cum ca am 0 euro credit activ.

@Georgi02
@Georgi02

@Georgi02

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
@Georgi02
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Probabil, se întâmplă asta, pentru ca este weekend și durează un pic mai mult pana se face actualizarea.. Astăzi, dimineața, vei putea vedea si in cont..
Dar, dacă poți apela, da mesaje și folosi netul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji..
Presupun ca ai activat opțiunea conform sms?!..
Daca astăzi nu se rezolva ar trebui sa contactezi serviciul clienti, sa nu fie vreo eroare..
Au mai fost subiecte asemănătoare in comunitate..

https://comunitate.orange.ro/questions/2228249-rezolvat-probleme-reincarcarea-prepay

Bun venit în Comunitate! Cred că nu s-a actualizat informația, pentru că durează ceva mai mult până se face acest lucru în weekend. Dacă totuși nu se va întâmpla acest lucru, trebuie să le comunici și sunt sigur că se va rezolva problema.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca a existat o fereastra de timp din momentul reincarcarii si pana in momentul in care ai vrut sa activezi optiunea, in care datele mobile au fost active, atunci traficul efectuat a consumat din creditul disponibil in cont.

Pe cont ce informatii ai? Optiunea apare ca fiind activa sau nu?

Va multumesc ca v-ati rupt din timp pentru a-mi raspunde, dar problema nu s-a rezolvat si cel mai probabil nu se va rezolva. Voi efectua o alta reincarcare si sper ca pe viitor sa nu se mai repete situatia asta neplacuta.

@Georgi02
@Georgi02

@Georgi02

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
@Georgi02

Buna @Georgi02,
‏‏‎ ‎
Verifica cu un consultant Orange ce s-a intamplat cu cei 6 euro.
Exista posibilitatea sa ii fi consumat inainte de a reactiva optiunea sau sa nu ne fi alocat contului tau.
Intra in sectiunea contact si verifica cu cineva pe chat, la 300 sau prin email.
https://www.orange.ro/contact/
‏‏‎ ‎
Nu uita sa ne spui ce ai aflat.

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci! Da, este o soluție să iei legătura cu cineva de la Serviciul clienți și să vezi exact ce s-a întâmplat.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!