Întrebare fară răspuns

Nu îmi mai merge netul !!!

Mi-am reîncărcat acum doua săptămâni mai exact pe 12.05 2020 cu opțiunea de 5 euro. Ieri când sunasem la credit aveam 30 gb + bonusul cu îmbrățișările din aceasta perioada. De azi dimineata nu îmi mai merge netul, îmi apare 4G sus însă net nimic. Ma puteți ajuta va rog?am nevoie urgent

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut
Cauzele ar putea fi multiple:

  • dacă folosești aplicația tik-tok, cunoscuta pentru consumul sau in background e posibil sa fi rămas fără resurse. Alții s-au ales cu cost suplimentar.
  • ai urmărit ceva online cu conținut ridicat al calității imaginii ceea ce a dus la consumul resurselor
  • posibil sa fie o problema de rețea. Da un restart telefonului. Exista cazuri ( rare) de semnal fals,adică arată că ai semnal dar nu te poți conecta
  • Înainte de toate mai fa o verificare la cost control și vezi situația contului
    Succes

Dacă sun la 333 nu mi spune nimic de net, filme sau aplicația tik tok nu le am folosit deloc. Însă mulțumesc pentru răspunsuri, dacă merg la cei de la orange nu cred ca mi pot rezolva tare multe nu?

Verifica te rog, consumul de date mobile, pentru a vedea exact ce aplicatii au consumat internetul. Pentru ca am vazut ca folosesti un model de iphone, poti face urmand pasii din poza atasata.

Sorry, am apasat pe raspunde in loc de adauga un fisier, si la editarea raspunsului, nu sunt lasata sa atasez poza.
Regasesti aici poza.
Poate o anume aplicatie consuma foarte mult trafic de internet.
De asemeni poti sa si setezi care aplicatie sa consume sau nu date mobile.

Stiu ca probabil raspunsul asta o sa vina foarte tarziu, dar din screenshot-ul de mai sus, eu inteleg ca partea de internet nu a fost inclusa in optiune. Nu zice nimic de net. Doar minute.

Uitandu-ma la optiunea de 5 euro cu minute (https://www.orange.ro/prepay/optiuni-prepay/), vad ca ar trebui sa ai si vreo 55 de GB de net. Dar nu par sa fi fost inclusi in optiune, pentru un motiv anume. Pentru ca daca ar fi fost, si ar fi fost consumati deja, ar fi trebuit sa apara cu 0 disponibil, nu? Dar nu cred ca traficul de net nu a fost adaugat in primul rand.

Daca inca n-ai rezolvat problema, sugestia mea ar fi sa contactezi serviciul de relatii cu clientii la 300 sau folosind chat-ul Djingo.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!