Întrebare fară răspuns

Netflix dezactivează conturile inactive

Netflix anunță că dezactivează conturile de pe serviciul său pentru cei care plătesc, dar nu îl folosesc. Acest anunț este extrem de ciudat pentru o platformă de streaming, în special datorită faptului că lăsarea conturilor active aduce bani în conturile sale. Se pare însă că Netflix își dorește să adopte o strategie care îi poate aduce o imagine mai bună în rândul utilizatorilor. Chiar dacă aceștia nu folosesc activ serviciile sale acum, dar ar putea să se întoarcă la ele în viitor.

De ce dezactivează Netflix conturile utilizatorilor?

Compania spune că va începe săptămâna aceasta să dezactiveze conturile utilizatorilor care și-au făcut cont în urmă cu 12 luni și nu au vizionat nimic de pe serviciu. Aceste conturi sunt practic active, deci în fiecare lună sunt automat plătiți de pe card între 8 și 12 euro. De acești bani, utilizatorii nu primesc nimic, întrucât probabil că au uitat de cont sau uită mereu să anuleze abonamentul. Astfel, Netflix va începe să dezactiveze aceste conturi.

Chiar și cei care au conturi mai vechi ar putea să se trezească cu conturi șterse. Dacă ai un cont mai vechi de un an, dar nu te-ai mai uitat la nimic pe serviciu timp de doi ani, ajungi în aceeași situație descrisă mai sus. Practic, Netflix nu mai vrea să îți ia banii, chiar dacă tu îi dai de bunăvoie.

Cum dezactivează Netflix conturile?

Înainte să treacă la ștersul conturilor, Netflix va trimite o notificare prin e-mail către cei afectați. Astfel, utilizatorii vor ști dinainte că respectivele conturi urmează să fie dezactivate. Unii vor opta probabil să le dezactiveze manual. Cei care ignoră mesajele de la Netflix și nu intră pe serviciu să îl folosească sau să își anuleze abonamentele vor avea conturile dezactivate „din oficiu”.

Din fericire însă pentru cei care țin mult la lista de filme și seriale personală sau la istoricul de pe Netflix, dezactivarea contului nu este permanentă. Cel puțin nu duce la o ștergere a datelor de pe servere de la început. Netflix oferă tuturor 10 luni de grație în care se pot întoarce la serviciu. Astfel, profilurile de utilizatori, istoricul și listele vor putea fi recuperate dacă îți reactivezi abonamentul în această perioadă.

Câți utilizatori de Netflix vor fi afectați de această situație?

Netflix spune că mai puțin de jumătate de procent dintre abonații riscă să aibă contul dezactivat în urma acestei decizii. Având în vedere că serviciul număra în luna aprilie 183 de milioane de conturi active în toată lumea, numărul total de conturi afectate ajunge undeva la doar câteva sute de mii.

Sursa - https://www.go4it.ro/content/muzica-si-filme/netflix-deza...

Anuntul Oficial Netflix - https://media.netflix.com/en/company-blog/helping-members...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Super, aș zice chiar că este de admirat, nu am mai auzit de o altă companie care să facă acest lucru. Chiar am pățit de câteva ori să activez un serviciu free și apoi să plătesc fără să îmi dau seama 2-3 luni, dar nu am ajuns totuși la un an, iar sumele erau mici.

Foarte tare.. desi, mi se pare incredibil ca sunt oameni care nu folosesc de atat de mult timp un serviciu și îl plătesc.. :O
Ii ajuta la imagine, macar.. :)

De apreciat initiativa lor. In ziua de azi toate firmele vor profit cat mai mare si nu prea pun accent pe clienti. Sa inchizi benevol niste conturi de pe urma carora se obtin beneficii, chiar daca nu mai erau folosite, da de inteles ca pentru firma Netflix conteaza multumirea clientului si nu profitul. Practic ei vor bani dar pentru un serviciu folosit de client si nu doar primirea banilor fiindca clientul a uitat de cont si plata se face automat.
Pe de alta parte cred ca aceasta initiativa este si o strategie de marketing, din care vor avea castig de imagine.

Foarte faina si de apreciat initiativa! Netflix are foarte multi clienti, in asa fel incat isi permite sa faca asa ceva. Si plus ca, dezactiveaza conturile pe care nimeni nu le-a folosit in ultimele 12 luni, deci este o perioada destul de mare. Cu siguranta nr abonatilor care intra in aceasta categorie, este foarte mic.

Mi se pare o decizie foarte corectă în relația cu foștii săi utilizatori. Chiar nu am mai auzit de o chestie asemănătoare!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!