Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Cum recuperez banii pentru o comanda anulata in magazinul online?

Buna, am cumparat in data de 16 mai un telefon cu prelungirea abonamentului, aveam puncte thank you in valoare de 98 € si a trebuit da mai platesc diferenta de 33€.
Am platit...am asteptat sa primesc telefonul si nimic...am sunat la orange si mi-au spus ca nu s-a finalizat cu succes operatiunea din cauza sistemului...am facut aceeasi operatiune...am platit din nou...dar de data aceasta am cumparat si accesorii si am platit 42 €.
Chestiunea interesanta e ca din banca mi-au luat o data 33 si apoi 42!!! Ce pot sa fac sa recuperez cei 33 € care sunt ai mei???

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Buna! Probabil acest lucru se va rezova de la sine, pentru ca sigur se va vedea eroarea si in sistem la ei si, cel mai probabil va veni ca un minus la valoarea de plata a urmatoarei facturi.. Dar, pentru linistea ta, poti vorbi la serviciul clienti sa intrebi care ar fi variantele in acest caz..
Cu siguranta va verifica si va scrie si o nota, pe contul tau de client..
Presupun ca te intereseaza sa-i recuperezi, nu tii neaparat sa fie un retur efectiv in banca, daca, in 1-2 saptamani, vei avea de plata factura..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Indiferent de modalitatea in care intri in legatura cu operatorii Orange, se va verifica cele relatate de tine. Daca se constata ca banii pentru acelasi telefon au fost retrasi de doua ori ar trebui sa-ti restituie banii in cont.
Oricum in urma celor scrise in Comunitate e posibil sa se autosesizeze angajatii Orange si sa-ti ofere un raspuns in privat.

Eu cred că dacă insiști, trebuie să recuperezi suma respectivă, pentru că nu ai nicio vină. Eu mi-am recuperat de fiecare dată micile scăpări care mai apar în sistemele lor. Succes!

@Maya: Suma respectiva este SIGUR retrasa de pe card (cont) sau e doar blocata? Daca a fost doar blocata, se va rezolva destul de repede, altfel cu putina rabdare, dupa sesizare se va restitui suma in contul de ORANGE. In cont bancar probabil.... nu se vor complica.

Suma a fost bloacata pana ieri, de ieri a fost retrasa, din aceasta cauza nu am facut nimic primele zile ca imi arata doar ca e blocata suma

@Maya, au fost ceva probleme tehnice zilele trecute cu plasarea comenzilor în magazinul online. Situația a fost remediată, acum comenzile se proceseaza corect.
Vom verifica situația comenzilor care au fost anulate și vom reveni aici cu un răspuns cât de repede.
Vom modifica și titlul postării tale pentru fi mai clar la ce anume se referă.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Maya, avem confirmarea colegilor de la magazinul online. Banii achitați pentru comanda anulată au fost deblocați și vor fi înapoi în contul tău în maximum 3 zile lucrătoare.
Te așteptăm să revii în Comunitate și să ne confirmi când totul s-a rezolvat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@Maya ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru update. Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!