Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Erori in aplicatia My Orange

Erori multiple ale aplicatiei My Orange. Luna trecută am platit prin aplicatia My Orange suma de 286 de lei din care 219 lei servicii Orange iar restul rate Orange. Orange insa mi-a inregistrat doar suma de 219 aferenta serviciilor insa diferenta de 67 de lei aferenta ratelor nu mi-a inregistrat-o astfel ca luna aceasta m-am trezit ca rata mi-a venit dublu,ca si cand luna trecuta nu as fi platit-o. Astazi am incercat sa descarc factura Orange prin aplicatia My Orange insa imi da eroare. Am pus atasament. In sprijinul celor scrise de mine pot veni cu dovezi,mail de plata de la Orange,SMS etc. Va rog sa luati legatura cu departamentul plati-facturi si sa escaladati situatia mea.
O aplicatie in care se lucreaza cu bani ar trebui sa mearga struna. Pacat ca sunt atat de multe erori in ultimul timp.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Aplicația My Orange este varză de când s-a trecut de la contul meu. Au trecut 2 ani și nicio dată nu a fost avansată pentru finalizare a aplicației.

Vezi @Ascary si ieri ma intrebai de ce nu platesc din My Orange. De aceea prefer varianta platii in magazine, ca-mi da si factura si am o garantie mai mare in ceea ce priveste plata efectuata.

Miha eu plateam prin Orange Money și întotdeauna platiile se faceau corect,luna trecută insa ,ca tot românul abonat la Orange am vrut sa pun mana pe cele 50 de puncte OTY si am pus insa iata ca am dat si peste neplacerea asta. Eu am vazut ca in My Orange din suma totala s-a scazut plata serviciilor si a ramas rata de 67 de lei dar m-am gandit ca se va actualiza in cele din urmă si aceasta suma si sa fiu pe zero cum e normal. Iata ca insa nu s-a actualizat si luna aceasta mi-a venit restanta plus rata pe luna in curs, restanță care de fapt nu e restanta eu platind,ca un abonat model ce sunt.
E drept ca inainte de Orange Money,plateam prin My Orange facturile si n-am avut probleme. Ma gandesc ca este o eroare de sistem,acesta nefacand diferenta intre rate si servicii. Banii mei sunt acolo undeva in sistem si sunt sigur ca se va rezolva,ba o sa mai primesc si vreo 100 de puncte OTY,asa pentru disconfortul creat.
_________
@Daniela,multumesc frumos!

Inca odata multumesc Daniela. Colegii au fost foarte promti si au actualizat suma de plata. Totul a durat o ora,de la postarea mea initiala si pana la rezolvarea situatiei. De asta-mi place mie Comunitatea Orange! :)
(se poate inchide topicul)

Cata promptitudine din partea Orange-ului. Ma bucur ca s-a solutionat.
@Ascary si cu Orange Money stii ca au fost cateva probleme...

Mai apar probleme, am observat și eu. Dar este destul de neplăcut să plătești și apoi să îți apară că nu ai făcut-o!

@Ascary: Orange ti-a pus la incercare fidelitatea si loialitatea? :)))) Sa nu cedezi!!

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!