Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (47)

Da (15)

24%

15 membri au votat cu DA

47 membri au votat cu NU

24% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 5

Eu sunt "fericita" posesoare a doua abonamente Netflix si bineinteles ca cei de la Orange nu pot rezolva problema. Intreband azi telefonic daca s-au mai facut sesizari legate de aceasta problema, mi s-a raspuns ca nu.

Evident a fost o breșă de securitate. I s-a întâmplat soacrei mele care are telefon cu taste (non Smart). Au sunat-o de la Orange sa o anunțe că s-a activat netflix pe contul ei. de ce au sunat-o daca nu știau de breșa de securitate ? Am făcut reclamație și am primit un răspuns că voi recupera banii. Dar tot după îndemnuri sa reclame la poliție și așa mai departe, că poate am activat fara sa stiu, gargara . Faceti reclamație la ei.

Elena_14
Elena_14

Elena_14

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Elena_14

Și cum s-au activat, Daniela? Eu am My Orange pe telefon și PC de acasă și am primit mesaj cu activare frauduloasă. Îmi pare rău, dar Orange nu va recunoaște, în public, în veci că serverul a fost atacat, cum de altfel nici Yahoo, nu a recunoscut initial, ci după câțiva ani. Dacă pe 27 mai apare, cont Netflix activat, voi face reclamație la Orange și instituțiile abilitate, nu am de gând să plătesc nimic.

Prin formularea "Totodata, va recomand modificarea parolei contului MyOrange" , Orange nu face altceva decat sa recunoasca evaziv faptul a fost o bresa de securitate in sistem si o parte din datele utilizatorilor au fost compromise.

Din cate observ cazurile de activare a contului Netflix fraudulos din My Orange cresc numeric si nu deloc bine. Trebuie gasita o solutie de a evita pe viitor astfel de metode de fraudare.

Buna seara, Si eu am patit similar. Astazi cand mi s-a emis factura apare in data de 18.05 Abonamentul Netflix, eu nesolicitand asa ceva si nici inscriindu-ma mai stiu eu pe unde. Mai mult, am intrat si la Netflix pe site unde am contul asociat cu e-mailul din contul Orange, dar nu apare nici o informatie de facturare, nici o optiune activata, absolut nimic, eu nemai folosind contul respectiv de mai bine de un an. Am mai incercat sa resetez parola de pe Netflix folosind nr.de telefon Orange, dar surpriza, imi spune ca "nu exista niciun cont asociat cu acest nr. de telefon". Este clar ca e vorba de o inselatorie la mijloc, o frauda sau ceva. In aplicatia My orange si pe site nici nu apare la optiuni abonament Netflix sau orice altceva legat de Netflix, si eu sunt sigur 100% ca nu am activat acest serviciu, eu fiind singurul care are acces la telefonul meu, blocat cu amprenta si cod secret si nici nu l-am dat la nimeni sa il foloseasca pt.mai stiu eu ce. Astept un raspuns si din partea celor de la serviciul clienti ptr.ca nu sunt dispus sa platesc 60 lei aiurea pt. ceva ce nu am activat eu, nu folosesc si nici nu imi trebuie. Sper sa se rezolve fara prea mare bataie de cap toata situatia asta, iar cei responsabili sa fie trasi la raspundere.

Salut, la fel am patit si eu la ultima factura in 22.05, am cost suplimentar contravaloarea a 2 abonamente Netflix.
Imi apare cost suplimentar Netflix 115.92 iar la detalii factura apare Netflix 38.64.

In contul orange si istoric actiuni, detalii convorbiri nu apare nimic. Mentionez ca am Netflix si se plateste automat cu un card.
Astazi voi lua legatura cu orange.

Aștept cu interes și eu factura peste 2 zile. Am un cont de Netflix pe care îl plătesc, însă sunt curios, dacă apare și al doilea.

am patit la fel .pe doua abonamente la orange a venit si 2 de netflix.am sunat la orange si au spus ca stiu de asta si ca trimit un raspuns in 15 zile si sa platesc suma de pe factura fara abonamenete de netflix.au recomandat sa schimb parola la contul my orange.au spus ca nu e o problema de securitate la orange. ACUM INTREB.....CUM IMI VINE FACTURA DE LA ORANGE CU ABONAMENT NETFLIX DACA NU AU PROBLEME DE SECURITATE??? PENTRU CA EU DIN CONTUL MY ORANGE NU IMI FAC FACTURI PE CARE SA LE PLATESC.FACTURA VINE DE PE SRVERUL DE ORANGE CU PLATA IN CONTUL OPERATORULUI. PRECIZEZ CA FAC PLATA INTOTDEAUNA CU CASH LA PARTENERI ORANGE SAU PAY POINT...

baicaniku
baicaniku

baicaniku

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
baicaniku

si inca ceva in contul meu my orange nu apare nimic de netflix abonament activ sau sa pot activa netflix

baicaniku
baicaniku

baicaniku

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
baicaniku

Părerea mea este că au fost atacate de hackeri, oricum My Orange este o aplicație neterminată de vreo 2 ani, poate cu ocazia asta o vor termina și vor pune la punct și problemele de vulnerabilitate.

Mă adaug și eu în lista „fericiților” posesori de servicii nesolicitate. Am vorbit la serviciu clienți, mi-au recomandat să-mi schimb parola. Le-am explicat că lucrez la „fabrica de bomboane”, mai exact că sunt programator, deci nu e cazul să-mi povestească ce parole să-mi pun și unde. A rămas ca în tren: eu am plătit factura integral, iar Orange va „analiza” (e la modă în România chestia asta cu analizatul, toți analizează...)

Din partea-mi, urmează să se întâmple următoare, în cazul în care „analiza” Orange nu constată că s-a produs o fraudă și să-mi returneze banii:

  • o plângere la protecția consumatorului împotriva serviciilor nesolicitate
  • o portare a numerelor de telefon la alt furnizor de servicii de telefonie
  • „reclamă” pe unde pot face, despre profesionalismul celor de pe partea IT din Orange

În final, asta cu „vă asigurăm că nu am avut probleme de securitate” lângă aia cu „vă sugerăm să schimbați parola” îmi spune că este foarte probabil că au fost reparate defecțiuni în producție, sau, în cel mai rău caz, nu au nici cea mai vagă idee despre ce s-a întâmplat. Mulțumim mult, Orange!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!