Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (43)

Da (13)

23%

13 membri au votat cu DA

43 membri au votat cu NU

23% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Mda, treaba pare destul de groasă, mâine aștept și eu factura și cred ca ma aștept la facturare de cont Netflix.
Probabil toți vor fi despăgubiți de către ORO, depuneți sesizare ca să știe de ele, fie despagunesc pe toți, în semn de respect față de clienți și abonații vor aprecia acest lucru.

Aceeași problemă și la mine. M-am trezit cu Netflix pe factură. Am sunat și după lungi discuții mi s-a înregistrat o cerere cu soluționare/răspuns în 15zile.
Eu chiar am cont de netflix cu același număr de telefon și aceeași adresă de email. Nu este activat momentan. Dacă se activa îmi apărea, îmi trimitea confirmare Netflix. Nici nu cred că poate folosi altcineva numărul meu de telefon pentru a activa alt cont.

În contul Orange nu găsesc nici opțiunea de activare nici cea de dezactivare a serviciuliu.
Nu am primit confirmare nici de la Netflix nici de la Orange cu activarea opțiunii.
Ipoteza oferită de consultanții Orange este greșită pentru că Netflix trimite confirmări peste confirmări și repet, am deja cont cu numărul respectiv de telefon.
E clar o problemă Orange și trebuie să învețe să trateze problema. Nu să trimită oamenii la poliție.

PS: Nu mergeți la poliție fără o hârtie sau punct oficial de vedere oferit de Orange. Eventual cu detalii de accesare a contului - dacă asta e punctul oficial Orange.

@ DanielaH: Nu ajută cu nimic faptul că vedem activarea opțiunii la ora X pe factură. Nu folosește. Eventual să ne ofere informațiile de activare Orange. Data accesării contului, locația, device, țara, etc. Eventual cu aceste informații putem merge la poliție dacă presupunem că ne-a fost contul spart.

CosminT
CosminT

CosminT

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
CosminT

Am patit si eu "premierea" Netflix la ultima factura ORANGE. Am intrat din contul My Orange pe chat cu un operator ce mi-a sugerat sa schimb parola contului ORANGE si sa platesc factura integral ca sa evit posibilitatea suspendării serviciilor pe motiv de neplata. La insistențele mele mi-a spus ca in acest moment toate abonamentele Netflix cu plata pe factura sunt inchise si a fost suspendata posibilitatea de a activa abonamente Netflix cu plata pe factura. Ce sa zic ? RUSINE ORANGE !!!

Salutare! Si eu am paít acelasi lucru, am luat legatura cu serviciul clienti si dupa ceva timp de verificari mi-au spus sa platesc factura asa cum este acum si data viitoare imi va veni cu minus valoarea abonamentului netflix. Mi-au recomandat si mie sa-mi schimb parola si sa dezactivez optiunea (pe care nu am gasit-o niciunde). Nu am fost pus sa sun la politie si se pare ca imi voi recupera banii la factura urmatoare, a fost foarte politicos operatorul si am apreciat asta. La fel ca si la ceilalti nu am gasit nici un fel de log la sectiunea activitati care sa-mi indice activarea optiunii netflix. Si bineinteles nu mi s-a cerut nici o confirmare din partea Orange sau Netflix pentru o astfel de activare. In fine, daca se tin de cuvant si viitoarea factura imi va veni pe minus, nu o sa am nimic sa le reprosez, in caz contrar un apel la OPC va urma cu siguranta.

Cei care au activat Netflix pe abonament ORO anterior perioadei în care s-au activat fraudulos, rămâne în continuare activ. Al meu rămâne activ, în folosesc de prin toamna lui 2019.

Am patit acelasi lucru, am sunat si astept solutionarea cazului. Problema mea e ca am facut deja plata(crezand ca sunt 2 facturi, azi e 1 Iunie) si banca nu o poate anula.

Culmea e ca am o sezizare deschisa pe tema asta din 22.05- insa nu eu am sunat sa o fac.
E clar o bresa, astept solutionarea problemei, in caz contrar, am mai colaborat cu cei de la OPC, cu siguranta se asigura sa fie problema rezolvata.

Razvan, te-as sfatui sa iti revizuiesti logica. Cand numitorul comun al tuturor persoanelor care trec prin asta este platforma voastra si tu negi ca vina v-ar apartine nu faci altceva decat sa folosesti un script pe care l-am auzit de la colegii tai de la relatii clienti.
Nu neg faptul ca vina ne-ar apartine partial pentru ca nu am verificat periodic contul orange, sau ca parolele nu au fost suficient de puternice, insa Compania Orange nu isi asuma nicio responsabilitate, astfel:
1. nu imi poate prezenta o istorie a detaliilor de logare in contul meu orange sau a IPurilor prin care am avut acces la site
2. nu si-au notificat niciunul dintre clienti imediat cand au aflat despre acest incident de securitate
3. nu au protocoale se securitate suficient de puternice incat sa trimita un sms/ email automat atunci cand o optiune este activata online
4. nu sunt dispusi sa ia nicio masura in aceasta privinta si nu vor scadea costurile de facturare petru ca de ce ar face asta.
Prefer sa raman sub anonim, insa am reclamat la politie, la ANPC si la DPO-ul vostru, din punctul meu de vedere asta este incalcare de GDPR.

@name_unknown, inteleg ca te-a deranjat ceva, ca ai facut sesizari, este dreptul tau, dar, cred si ca trebuie sa citesti cu mai multa atentie comentariie lui Razvan.. Si el spune ca sunt probleme, isi exprima nemultumirea si, Razvan, nu este angajat Orange, deci nu este platforma lui.. Este client, ca si mine, ca si tine, ca majoritatea de aici..

În cazul în care vă ajută cu ceva, mi-a fost indicat următorul link https://help.netflix.com/en/node/22614 după ce am vorbit cu cineva de la Netflix.
Pentru cazul meu, se pare că NU există un cont de Netflix creat pentru numărul de telefon pe care mi-a venit factura de servicii nesolicitate...
NU există cont nici pentru emailul pe care este făcut contul de Orange...
Ce să înțelegem? Că suntem facturați pentru servicii pe care NU le-am solicitat, dar nici măcar NU există?

@nume_anonim, cred că nu ai citit cu atenție ce am scris mai sus. Părerea mea este că aplicația My Orange a fost spartă de hackeri și a fost furată o parte din baza de date, din această cauză la o parte din clienți li s-au activat fraudulos conturi de Netflix. Ca și în cazul Yahoo, este recomandabil să se schimbe parola My Orange.
Am observat zilele trecute că se poate reactiva din nou abonamentul Netflix, pesemne că au remediat breșa de securitate.
Nu sunt angajat ORO, doar un abonat vechi, de prin 2004.

Salutare..din nou. Pana la urma a primit cineva vreo solutionare la problema aceasta? Sau cum se va proceda? Platim ca fraierii pretul intreg si apoi asteptam ca prin minune sa ni se deconteze acel abonament activat fraudulos cand a da cel de sus? Sau cum?? Deja ne pierdem rabdarea tot asteptand o rezolvare. De cateva zile mi-a aparut si mie in My Orange (web), cum ca optiunea cu Netflix e valabila pana in 16.06.2020, dar nu pot face nimic acolo, sa o dezactivez sau ceva, doar am optiunea de parola uitata, iar cand dau acolo imi spune:
Sign into your Netflix account
If the email below is incorrect, please contact us at 0800-672-120 to update.
EMAIL:
motocop95+mma@gmail.com
Aparent ala ar fi mailul de care s-au folosit atacatorii sa activeze Netflix-ul, desi, fiind cu + nu prea ar fi mail valabil, dar in fine. Cat mai trebuie sa asteptam pana se va rezolva toata magaria asta? Deja a trecut termenul de plata al facutrii, dar am cerut amanare pana in 23.06, pt. ca nu sunt dispus sa platesc acei 60 lei bagati gratuit acolo pe factura. Sper ca nu va trebui sa ajungem pe la OPC si alte institutii de genul asta, ptr.ca in cazul asta reziliez si contractul si aia e.
Vrem raspunsuri concrete, nu termene.

Se pare ca nu....cred ca si la ceilalti ca si la mine...au primit din partea orange o reducere cu 10 eur a abonamentului urmator, dar cu conditia achitarii integrale a facturii curente (cea cu ab. de NETFLIX inclusa :( ).
Eu sunt de aceeasi parere...au avut probleme cu serverele si nu vor sa recunoasca, altfel s-ar crea mai mare tamtam-ul.

@Tibi, dar abonamentul este de 12 euro...ce se intampla cu acei 2 euro?? Ii aruncam asa pe geam? Facem donatie la cauze pierdute? Sau cum?? Noi muncim pt.banii aia, nu ii castigam la pacanele sau altele. Mie au vrut sa imi dea 10 euro in ziua cand am sesizat problema, dar le-am spus ca acolo pe factura scrie 12 euro (11.99, deh) si ca asa ar fi corect...apoi mi-au spus ca ei mai mult de 10 nu pot da...de zici ca eram la piata, nu alta, si ne targuiam acum la pret, poate pune prostu botu si il facem de bani. Mi se pare o chestie de foarte joasa speta ce se intampla, sincer, si poate ca ar trebui sa dea 20 euro compensatie, nu 10, pt.tot disconfortul creat clientilor..nu mai zic acum de semnal si calitatea serivciilor si alte chestii, ca apoi chiar intram intr-un cerc vicios, si numa ne umplem de si mai multi nervi. Ideal era ca pana la aceasta data sa se fi solutionat toata aceasta problema si sa avem un raspuns concret, nu doar "povesti" si promisiuni si targuieli.

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, pe contul online al firmei ce o administrez. Am facut o sesizare la Orange in data de 27 Aprilie legat de activarea a 2 abonamente Netflix pe numerele de telefon ale firmei, situatie in care mi s-a comunicat sa accesez contul online, sa anulez cele 2 abonamente Netflix si sa schimb parola contului, ceea ce am si facut.

In luna Mai 2020 am verificat din nou contul online, si am observat activarea a 6 abonamente Netflix, dupa ce am schimbat parola si am dezactivat abonamentele Netflix in Aprilie 2020... Cei de la Orange m-au sfatuit sa sun direct la Netflix pentru a suspenda abonamentele (desi nu am nici o legatura cu Netflix, nici un cont activ) si sa merg la Politie.

Am reusit sa anulez abonamentele Netflix prin adresa de email fictiva ce imi apare cand selectez optiunea "Parola uitata" din sectiunea Netflix de pe contul online, si Netflix m-a sfatuit sa prezint un formular standard autoritatilor locale si ca ei vor colabora direct cu autoritatile...ceea ce oricum e absurd avand in vedere ca Orange ar trebui sa se ocupe de asta, nu eu sunt cea care am activat si nu am nici un detaliu in ce mod s-au putut activa aceste abonamente... Faza cu accesarea contului online de terti nu prea tine avand in vedere ca am schimbat parola in luna Aprilie si tot mi s-au activat in luna Mai abonamente Netflix.

Pana in acest moment mi s-a creditat pe factura de pe luna Mai cele 2 abonamente Netflix aparute pe luna Aprilie, si cei de la Orange mi-au comunicat ca ar trebui sa vad pe factura de pe luna Iunie 2020 creditarea celor 6 abonamente Netflix ce au aparut pe luna Mai.

La fel a pățit și maică-mea, pe 4 numere de pe abonament iar unul din ele nu este smart... renunțăm la orange si asta e...daca altfel nu se poate.

Alexandru_19
Alexandru_19

Alexandru_19

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Alexandru_19

Cu aceeasi problema ma lupt si eu. Am observat un cost suplimentar de 12 euro pe fiecare abonament(2 voce, 1 internet, 1 TV) ceea ce mi se pare absurd, nimeni intreg la cap nu ar activa din propria initiativa 4 abonamente. Am sunat la Orange, au spus ca poate am facut eu o greseala sau ceva de genu, de pe alta parte imi dadeau de inteles ca multe persoane au patit asta in ultima luna. Factura a fost emisa si a spus ca nu pot face nimic in privinta asta eventual o amanare a facturii si o recalculare, care ghiciti ce, nu s-a intamplat, banii mi-au fost trasi din cont si nicio recalculare nu s-a facut, doar o abureala. Urmeaza sa vad ce fac mai departe.

TudorDiac
TudorDiac

TudorDiac

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
TudorDiac

Vina e exclusiva a Orange.E mult prea ușor să activezi o opțiune mai ales dacă ești în afara perioadei contractuale .Sunt sute de aplicații care îți pot accesa memoria cache sau la dispozitivele Huawei sau Samsung care au aplicații gen Samsung pass pot completa automat datele.
Mai.ales că 100% din posesorii de Huawei folosesc phone clone

Buna, tocmai am primit factura orange, urmatoarea celei cu abonamente Netflix.
Am avut activate 3 abonamente fraudulos, 3 x 38.64=115.92, factura platita urmand sa se faca compensarea.
Pe noua factura am o compensare de 64.98 si o reducere de 32.49, total 97.47. Ce se intampla cu diferenta???
Probabil este TVA-ul, pe factura cu abonamente Netflix am platit si tva, dar reducerea au facut-o fara aceasta valoare.

Valoarea de 115 in plus, presupun ca ai ca calculat-o la finalul facturii, deci la valoarea cu tva.. iar acum, te uiți doar la valorile din interior, deci fără tva..
Eu cred ca este in regula, dar, ca sa fii și tu sigur ca este ok, verifica la ambele facturi acelasi lucru.. la cealaltă factura, de exemplu, ce suma ai in plus in interiorul facturii?!... Eu cred ca tot 97..
Reducerile se aplica fara tva.. tva-ul se adaugă la finalul facturii.. Suma pe care o ai cu minus, este o suma care are și tva, tot cu minus.. Daca nu m-am exprimat clar, poti pune poze, fără sa se vadă datele tale personale si-ti explic pe factura..

Urmeaza sa-mi vina noua factura. Sunt curios daca se vor tine de cuvant si-mi vor deconta abonamentul Netflix activat fraudulos, asa cum mi-au promis cand am apelat serviciul clienti.

Deci am asa(print screen atasat):
-factura 1a.jpg , am la 3 numere 38.64 - Netflix total factura1.jpg = 115.92, inteleg ca nu sunt incluse in baza TVA.
-factura 2.jpg, compensare -64.98 si reducere factura -32.49, ar fi trebuit sa am 3*38.64 compensare.

Cine ma poate lamuri? Multumesc

Din franturile astea nu-mi pot da seama exact, fara a vedea si un total.. valabil pentru ambele facturi..
Dar, din "sume neincluse in baza de impozitare" eu inteleg ca nu s-a aplicat si tva la suma de 115,92.. fara a avea un total, in care sa se vada toate sumele, nu stiu daca s-a mai adaugat sau nu tva-ul, la aceasta suma, la final.. parerea mea e ca nu..
Ca sa ti se scada costul, metoda gasita de companie a fost ca o reducere la factura, astfel de sume se includ in baza de impozitare, deci la ele se aplica tva.. dupa cum apare, nu este specificat altfel.. cum este la abonament de exemplu..

Ca si concluzie, eu inteleg ca tu ai platit in final 115.92 si ti s-a stornat 115.92, difera componenta sumelor, dar, este parerea mea personala, neavand toate informatiile, NU a companiei Orange, pentru ca eu sunt doar un client, NU sunt angajat Orange..

M-am uitat pe factura mea și la costuri suplimentare, inclusiv abonamentul netflix este trecut cu tva, reprezinta 3 abonamente net flix, în valoare de 8 euro/buc.

In cazul colegului de mai sus, compensarea da către Orange a fost realizată în mod corect.

Dupa ce am platit luna trecuta un abonament netflix in speranta ca luna asta il vor deconta (ca asa am fost indrumat de serviciul clienti), SURPRIZA, luna asta mi-a venit din nou pe factura o noua luna de netflix. Luna asta a venit pe minus (aproximativ toata suma per o luna), dar cel de pe luna trecuta mi-a ramas asa. CUM E POSIBIL ca dupa ce i-am anuntat ca a fost activat fraudulos, sa-mi vina pe factura inca o luna de abonament netflix? In conditiile in care luna trecuta cand am intrat in cont nu aveam nici o optiune posibila de dezactivare/activare netflix, iar luna asta imi apare ca este dezactivat.

O sa mai incerc sa vorbesc din nou la serviciul clienti si daca nu primesc o rezolvare o sa sun la OPC. Nu e vorba de bani, ca nu e o avere, e vorba de principiu. Cand faci o greseala (i.e. ti-au fost compromise sistemele) si ai fost prins, ti-o asumi si o corectezi/diminuezi, nu incerci sa o arunci la altii (i.e. la clienti).

Urat din partea voastra Orange, credeam ca sunteti mai seriosi. Sau o fi oare pentru ca noi suntem romani si cu noi merge? Sunt curios daca cu clientii din alte state pe unde mai activati va comportati la fel.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!