Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (43)

Da (13)

23%

13 membri au votat cu DA

43 membri au votat cu NU

23% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cate ceva despre unele surprize am mai auzit, dar, nu de cele cu Netlix.. si, de ceva timp imi verific contul My Orange inclusiv sa vad ce opțiuni am active.. :D

Problema tine de platforma de carduri si de proasta securizare a unei aplicatii de plati furnizata de un procesator tert. Chiar ieri am citit patatia unei persoane care dupa ce a platit cu cardul Visa dar emis de alta banca s-a trezit cu notificare, in aplicatia de banking + SMS prin care era instiintat de faptul ca tocmai s-a activat un abonament Netflix utilizand datele cardului respectiv.

Later Edit - Cel mai posibil o aplicatie instalata in telefon si rau intetionata a reusit sa extraga cumva datele de utilizator din aplicatia My Orange si / sau Orange Money si sa le trimita catre un "baiat bun" care s-a folosit de ele pentru a activa Netflix.

Pe contul de Netflix ar trebui sa apara ce dispozitive sunt conectate + IP-ul de pe care s-a realizat conectarea.

Se intampla treaba asta deobicei cand se activeaza trialuri,simbolic de un euro,dar cel care activeaza nu citeste termenii si conditiile trialului,astfel ca dupa expirarea trialului site-ul respectiv trimite catre terti datele cardului si se activeaza diferite abonamente,in cazul de față,Netflix. Site-ul respectiv castiga si el un comision de la Netflix,dar rețineți ca nu Netflix activeaza abuziv un abonament ci pur si simplu el primeste o cerere de activare pe care o onoreaza. Atentie mare,ce si pe unde plătiți iar daca platiti cititi si Termenii si conditiile ,in caz contrar vă treziți ca va abonati la cine stie ce aplicații. Un Netflix nu e un lucru rau,dar ce va faceti cand vă abonați fara sa vreți pe BADOINKVR,Virtualtaboo,Vrbangers etc ...va uitati sau nu? :)))

Interesant, bine de știut, nu am pățit niciodată, însă cel mai bine renunti la acel card, dacă ai astfel de probleme și nu mai poți închide abonamentul.

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Astazi mi s-a emis factura si surpriza, am abonament la NETFLIX :)).
Am contactat serviciul client sa le sesizez problema si dupa verificari si multe minute pierdute la telefon am fost indrumat sa merg la Politie sa depun plangere. Pe bune?
Am fost transferat la serviciul inchideri abonamente si acolo am gasit toata bunavoina si intelegerea.
Ca o paranteza, nu am cont personal si nu am avut niciodata cont la NETFLIX, deci exclus sa fi uitat sa il inchid sau altele de genul acesta.
Ca si concluzie, consider ca serverul ORANGE a cam fost hacuit si acestia nu stapanesc situatia deloc, dar nici nu vor sa recunoasca acest aspect.
Rusinica nenii si tantiile de la ORANGE.

Si ti s a anulat plata acelui abonament la netflix?
Si eu am patit acelasi lucru si m au directionat catre politie dar au zis ca trebuie sa platesc nu au cum sa imi anuleze plata pentru netflix

Cosmin1983
Cosmin1983

Cosmin1983

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmin1983

Nu s a anulat, consider eu din cauza comoditatii. Oricum am directionat situatia si catre avocat. Nu mi se pare normala atitudinea Orange. Vedem.

Si eu am patit aceiasi situatie. M-am trezit cu un cont de netflix cu plata prin orange. M-au pus sa trimit email si sa contactez si politia. Intre timp i-am contactat si pe cei de la netflix sa blocheze contul.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Vă asigurăm că nu a fost identificată nicio breșă în sistemele de securitate Orange.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu este nici o bresa de securitate in sistemul de abonare Netflix pe factura Orange. Procesul de inregistrare este mai complicat si nu are cum sa isi faca cineva abonament pe numarul meu daca nu are acces la telefonul meu. Vedeti pe unde va lăsați telefoanele :)

La data in care sa facut abonamentul netflix eram in casa treaz. Nu stiu cat de complexa e subscriptia dar stiu ca nu am fost informat nici prin mesaj nici prin emailul contului de orange cum ca sa adaugat o noua permisiune. Lucru care ar trebui sa se intample pentru a cere o confirmare. In plus in contul meu orange la loguri nu aparea nici o notificare de asa ceva. Mailul pe care s-a creat era clar unul de robot si total diferit de adresa de email a contului orange. Apare un fel de convorbire de peste 3 ore cu netflix.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Eu sunt "fericita" posesoare a doua abonamente Netflix si bineinteles ca cei de la Orange nu pot rezolva problema. Intreband azi telefonic daca s-au mai facut sesizari legate de aceasta problema, mi s-a raspuns ca nu.

Evident a fost o breșă de securitate. I s-a întâmplat soacrei mele care are telefon cu taste (non Smart). Au sunat-o de la Orange sa o anunțe că s-a activat netflix pe contul ei. de ce au sunat-o daca nu știau de breșa de securitate ? Am făcut reclamație și am primit un răspuns că voi recupera banii. Dar tot după îndemnuri sa reclame la poliție și așa mai departe, că poate am activat fara sa stiu, gargara . Faceti reclamație la ei.

Elena_14
Elena_14

Elena_14

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Elena_14

Și cum s-au activat, Daniela? Eu am My Orange pe telefon și PC de acasă și am primit mesaj cu activare frauduloasă. Îmi pare rău, dar Orange nu va recunoaște, în public, în veci că serverul a fost atacat, cum de altfel nici Yahoo, nu a recunoscut initial, ci după câțiva ani. Dacă pe 27 mai apare, cont Netflix activat, voi face reclamație la Orange și instituțiile abilitate, nu am de gând să plătesc nimic.

Prin formularea "Totodata, va recomand modificarea parolei contului MyOrange" , Orange nu face altceva decat sa recunoasca evaziv faptul a fost o bresa de securitate in sistem si o parte din datele utilizatorilor au fost compromise.

Din cate observ cazurile de activare a contului Netflix fraudulos din My Orange cresc numeric si nu deloc bine. Trebuie gasita o solutie de a evita pe viitor astfel de metode de fraudare.

Buna seara, Si eu am patit similar. Astazi cand mi s-a emis factura apare in data de 18.05 Abonamentul Netflix, eu nesolicitand asa ceva si nici inscriindu-ma mai stiu eu pe unde. Mai mult, am intrat si la Netflix pe site unde am contul asociat cu e-mailul din contul Orange, dar nu apare nici o informatie de facturare, nici o optiune activata, absolut nimic, eu nemai folosind contul respectiv de mai bine de un an. Am mai incercat sa resetez parola de pe Netflix folosind nr.de telefon Orange, dar surpriza, imi spune ca "nu exista niciun cont asociat cu acest nr. de telefon". Este clar ca e vorba de o inselatorie la mijloc, o frauda sau ceva. In aplicatia My orange si pe site nici nu apare la optiuni abonament Netflix sau orice altceva legat de Netflix, si eu sunt sigur 100% ca nu am activat acest serviciu, eu fiind singurul care are acces la telefonul meu, blocat cu amprenta si cod secret si nici nu l-am dat la nimeni sa il foloseasca pt.mai stiu eu ce. Astept un raspuns si din partea celor de la serviciul clienti ptr.ca nu sunt dispus sa platesc 60 lei aiurea pt. ceva ce nu am activat eu, nu folosesc si nici nu imi trebuie. Sper sa se rezolve fara prea mare bataie de cap toata situatia asta, iar cei responsabili sa fie trasi la raspundere.

Salut, la fel am patit si eu la ultima factura in 22.05, am cost suplimentar contravaloarea a 2 abonamente Netflix.
Imi apare cost suplimentar Netflix 115.92 iar la detalii factura apare Netflix 38.64.

In contul orange si istoric actiuni, detalii convorbiri nu apare nimic. Mentionez ca am Netflix si se plateste automat cu un card.
Astazi voi lua legatura cu orange.

Aștept cu interes și eu factura peste 2 zile. Am un cont de Netflix pe care îl plătesc, însă sunt curios, dacă apare și al doilea.

am patit la fel .pe doua abonamente la orange a venit si 2 de netflix.am sunat la orange si au spus ca stiu de asta si ca trimit un raspuns in 15 zile si sa platesc suma de pe factura fara abonamenete de netflix.au recomandat sa schimb parola la contul my orange.au spus ca nu e o problema de securitate la orange. ACUM INTREB.....CUM IMI VINE FACTURA DE LA ORANGE CU ABONAMENT NETFLIX DACA NU AU PROBLEME DE SECURITATE??? PENTRU CA EU DIN CONTUL MY ORANGE NU IMI FAC FACTURI PE CARE SA LE PLATESC.FACTURA VINE DE PE SRVERUL DE ORANGE CU PLATA IN CONTUL OPERATORULUI. PRECIZEZ CA FAC PLATA INTOTDEAUNA CU CASH LA PARTENERI ORANGE SAU PAY POINT...

baicaniku
baicaniku

baicaniku

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
baicaniku

si inca ceva in contul meu my orange nu apare nimic de netflix abonament activ sau sa pot activa netflix

baicaniku
baicaniku

baicaniku

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
baicaniku

Părerea mea este că au fost atacate de hackeri, oricum My Orange este o aplicație neterminată de vreo 2 ani, poate cu ocazia asta o vor termina și vor pune la punct și problemele de vulnerabilitate.

Mă adaug și eu în lista „fericiților” posesori de servicii nesolicitate. Am vorbit la serviciu clienți, mi-au recomandat să-mi schimb parola. Le-am explicat că lucrez la „fabrica de bomboane”, mai exact că sunt programator, deci nu e cazul să-mi povestească ce parole să-mi pun și unde. A rămas ca în tren: eu am plătit factura integral, iar Orange va „analiza” (e la modă în România chestia asta cu analizatul, toți analizează...)

Din partea-mi, urmează să se întâmple următoare, în cazul în care „analiza” Orange nu constată că s-a produs o fraudă și să-mi returneze banii:

  • o plângere la protecția consumatorului împotriva serviciilor nesolicitate
  • o portare a numerelor de telefon la alt furnizor de servicii de telefonie
  • „reclamă” pe unde pot face, despre profesionalismul celor de pe partea IT din Orange

În final, asta cu „vă asigurăm că nu am avut probleme de securitate” lângă aia cu „vă sugerăm să schimbați parola” îmi spune că este foarte probabil că au fost reparate defecțiuni în producție, sau, în cel mai rău caz, nu au nici cea mai vagă idee despre ce s-a întâmplat. Mulțumim mult, Orange!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!