Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (47)

Da (15)

24%

15 membri au votat cu DA

47 membri au votat cu NU

24% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 5

Cam aiurea treaba asta. Se poate face și așa ceva?

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Cate ceva despre unele surprize am mai auzit, dar, nu de cele cu Netlix.. si, de ceva timp imi verific contul My Orange inclusiv sa vad ce opțiuni am active.. :D

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Problema tine de platforma de carduri si de proasta securizare a unei aplicatii de plati furnizata de un procesator tert. Chiar ieri am citit patatia unei persoane care dupa ce a platit cu cardul Visa dar emis de alta banca s-a trezit cu notificare, in aplicatia de banking + SMS prin care era instiintat de faptul ca tocmai s-a activat un abonament Netflix utilizand datele cardului respectiv.

Later Edit - Cel mai posibil o aplicatie instalata in telefon si rau intetionata a reusit sa extraga cumva datele de utilizator din aplicatia My Orange si / sau Orange Money si sa le trimita catre un "baiat bun" care s-a folosit de ele pentru a activa Netflix.

Pe contul de Netflix ar trebui sa apara ce dispozitive sunt conectate + IP-ul de pe care s-a realizat conectarea.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Se intampla treaba asta deobicei cand se activeaza trialuri,simbolic de un euro,dar cel care activeaza nu citeste termenii si conditiile trialului,astfel ca dupa expirarea trialului site-ul respectiv trimite catre terti datele cardului si se activeaza diferite abonamente,in cazul de față,Netflix. Site-ul respectiv castiga si el un comision de la Netflix,dar rețineți ca nu Netflix activeaza abuziv un abonament ci pur si simplu el primeste o cerere de activare pe care o onoreaza. Atentie mare,ce si pe unde plătiți iar daca platiti cititi si Termenii si conditiile ,in caz contrar vă treziți ca va abonati la cine stie ce aplicații. Un Netflix nu e un lucru rau,dar ce va faceti cand vă abonați fara sa vreți pe BADOINKVR,Virtualtaboo,Vrbangers etc ...va uitati sau nu? :)))

Interesant, bine de știut, nu am pățit niciodată, însă cel mai bine renunti la acel card, dacă ai astfel de probleme și nu mai poți închide abonamentul.

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Astazi mi s-a emis factura si surpriza, am abonament la NETFLIX :)).
Am contactat serviciul client sa le sesizez problema si dupa verificari si multe minute pierdute la telefon am fost indrumat sa merg la Politie sa depun plangere. Pe bune?
Am fost transferat la serviciul inchideri abonamente si acolo am gasit toata bunavoina si intelegerea.
Ca o paranteza, nu am cont personal si nu am avut niciodata cont la NETFLIX, deci exclus sa fi uitat sa il inchid sau altele de genul acesta.
Ca si concluzie, consider ca serverul ORANGE a cam fost hacuit si acestia nu stapanesc situatia deloc, dar nici nu vor sa recunoasca acest aspect.
Rusinica nenii si tantiile de la ORANGE.

Si ti s a anulat plata acelui abonament la netflix?
Si eu am patit acelasi lucru si m au directionat catre politie dar au zis ca trebuie sa platesc nu au cum sa imi anuleze plata pentru netflix

Cosmin1983
Cosmin1983

Cosmin1983

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmin1983

Nu s a anulat, consider eu din cauza comoditatii. Oricum am directionat situatia si catre avocat. Nu mi se pare normala atitudinea Orange. Vedem.

Si eu am patit aceiasi situatie. M-am trezit cu un cont de netflix cu plata prin orange. M-au pus sa trimit email si sa contactez si politia. Intre timp i-am contactat si pe cei de la netflix sa blocheze contul.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Nu este nici o bresa de securitate in sistemul de abonare Netflix pe factura Orange. Procesul de inregistrare este mai complicat si nu are cum sa isi faca cineva abonament pe numarul meu daca nu are acces la telefonul meu. Vedeti pe unde va lăsați telefoanele :)

La data in care sa facut abonamentul netflix eram in casa treaz. Nu stiu cat de complexa e subscriptia dar stiu ca nu am fost informat nici prin mesaj nici prin emailul contului de orange cum ca sa adaugat o noua permisiune. Lucru care ar trebui sa se intample pentru a cere o confirmare. In plus in contul meu orange la loguri nu aparea nici o notificare de asa ceva. Mailul pe care s-a creat era clar unul de robot si total diferit de adresa de email a contului orange. Apare un fel de convorbire de peste 3 ore cu netflix.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!