Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (9)

Da (4)

31%

4 membri au votat cu DA

9 membri au votat cu NU

31% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cate ceva despre unele surprize am mai auzit, dar, nu de cele cu Netlix.. si, de ceva timp imi verific contul My Orange inclusiv sa vad ce opțiuni am active.. :D

Problema tine de platforma de carduri si de proasta securizare a unei aplicatii de plati furnizata de un procesator tert. Chiar ieri am citit patatia unei persoane care dupa ce a platit cu cardul Visa dar emis de alta banca s-a trezit cu notificare, in aplicatia de banking + SMS prin care era instiintat de faptul ca tocmai s-a activat un abonament Netflix utilizand datele cardului respectiv.

Later Edit - Cel mai posibil o aplicatie instalata in telefon si rau intetionata a reusit sa extraga cumva datele de utilizator din aplicatia My Orange si / sau Orange Money si sa le trimita catre un "baiat bun" care s-a folosit de ele pentru a activa Netflix.

Pe contul de Netflix ar trebui sa apara ce dispozitive sunt conectate + IP-ul de pe care s-a realizat conectarea.

Se intampla treaba asta deobicei cand se activeaza trialuri,simbolic de un euro,dar cel care activeaza nu citeste termenii si conditiile trialului,astfel ca dupa expirarea trialului site-ul respectiv trimite catre terti datele cardului si se activeaza diferite abonamente,in cazul de față,Netflix. Site-ul respectiv castiga si el un comision de la Netflix,dar rețineți ca nu Netflix activeaza abuziv un abonament ci pur si simplu el primeste o cerere de activare pe care o onoreaza. Atentie mare,ce si pe unde plătiți iar daca platiti cititi si Termenii si conditiile ,in caz contrar vă treziți ca va abonati la cine stie ce aplicații. Un Netflix nu e un lucru rau,dar ce va faceti cand vă abonați fara sa vreți pe BADOINKVR,Virtualtaboo,Vrbangers etc ...va uitati sau nu? :)))

Interesant, bine de știut, nu am pățit niciodată, însă cel mai bine renunti la acel card, dacă ai astfel de probleme și nu mai poți închide abonamentul.

Astazi mi s-a emis factura si surpriza, am abonament la NETFLIX :)).
Am contactat serviciul client sa le sesizez problema si dupa verificari si multe minute pierdute la telefon am fost indrumat sa merg la Politie sa depun plangere. Pe bune?
Am fost transferat la serviciul inchideri abonamente si acolo am gasit toata bunavoina si intelegerea.
Ca o paranteza, nu am cont personal si nu am avut niciodata cont la NETFLIX, deci exclus sa fi uitat sa il inchid sau altele de genul acesta.
Ca si concluzie, consider ca serverul ORANGE a cam fost hacuit si acestia nu stapanesc situatia deloc, dar nici nu vor sa recunoasca acest aspect.
Rusinica nenii si tantiile de la ORANGE.

Si ti s a anulat plata acelui abonament la netflix?
Si eu am patit acelasi lucru si m au directionat catre politie dar au zis ca trebuie sa platesc nu au cum sa imi anuleze plata pentru netflix

Cosmin1983
Cosmin1983

Cosmin1983

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmin1983

Nu s a anulat, consider eu din cauza comoditatii. Oricum am directionat situatia si catre avocat. Nu mi se pare normala atitudinea Orange. Vedem.

Si eu am patit aceiasi situatie. M-am trezit cu un cont de netflix cu plata prin orange. M-au pus sa trimit email si sa contactez si politia. Intre timp i-am contactat si pe cei de la netflix sa blocheze contul.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Nu este nici o bresa de securitate in sistemul de abonare Netflix pe factura Orange. Procesul de inregistrare este mai complicat si nu are cum sa isi faca cineva abonament pe numarul meu daca nu are acces la telefonul meu. Vedeti pe unde va lăsați telefoanele :)

La data in care sa facut abonamentul netflix eram in casa treaz. Nu stiu cat de complexa e subscriptia dar stiu ca nu am fost informat nici prin mesaj nici prin emailul contului de orange cum ca sa adaugat o noua permisiune. Lucru care ar trebui sa se intample pentru a cere o confirmare. In plus in contul meu orange la loguri nu aparea nici o notificare de asa ceva. Mailul pe care s-a creat era clar unul de robot si total diferit de adresa de email a contului orange. Apare un fel de convorbire de peste 3 ore cu netflix.

Paul_12
Paul_12

Paul_12

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Paul_12

Eu sunt "fericita" posesoare a doua abonamente Netflix si bineinteles ca cei de la Orange nu pot rezolva problema. Intreband azi telefonic daca s-au mai facut sesizari legate de aceasta problema, mi s-a raspuns ca nu.

Evident a fost o breșă de securitate. I s-a întâmplat soacrei mele care are telefon cu taste (non Smart). Au sunat-o de la Orange sa o anunțe că s-a activat netflix pe contul ei. de ce au sunat-o daca nu știau de breșa de securitate ? Am făcut reclamație și am primit un răspuns că voi recupera banii. Dar tot după îndemnuri sa reclame la poliție și așa mai departe, că poate am activat fara sa stiu, gargara . Faceti reclamație la ei.

Elena_14
Elena_14

Elena_14

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Elena_14

"Buna ziua,

In urma solicitarii dumneavoastra doresc sa va informez de faptul ca a fost intampinata o situatie generala privind crearea mai multor conturi Netflix. Prin urmare, va asigur ca s-au luat toate masurile de preventie astfel incat situatia sa nu se mai repete.

Aceasta situatia a fost solutionata, si v-am oferit pe cont o compensare in valoare de 12 euro, contravaloarea taxarii. Compensarea va fi vizibila la emiterea urmatoarei facturi, scazandu-se din totalul de plata.

De asemenea, este necesar sa dezactivati acel cont Netflix. Puteti accesa contul online, sectiunea Netflix, si daca va apare contul dumneavoastra puteti sa apasati pe cele 3 puncte din partea dreapta si sa selectati “Dezactivare”. In cazul in care intampinati dificultati, am rugamintea sa reveniti cu o captura de ecran pentru a putea efectua verificari detaliate.

Totodata, va recomand modificarea parolei contului MyOrange.

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

O zi buna va doresc si numai bine.

Cu stima,........."

Urmeaza o amenda grasa conform GDPR sper. Asta incearca sa evite operatorul.

Elena_14
Elena_14

Elena_14

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Elena_14

Și cum s-au activat, Daniela? Eu am My Orange pe telefon și PC de acasă și am primit mesaj cu activare frauduloasă. Îmi pare rău, dar Orange nu va recunoaște, în public, în veci că serverul a fost atacat, cum de altfel nici Yahoo, nu a recunoscut initial, ci după câțiva ani. Dacă pe 27 mai apare, cont Netflix activat, voi face reclamație la Orange și instituțiile abilitate, nu am de gând să plătesc nimic.

Prin formularea "Totodata, va recomand modificarea parolei contului MyOrange" , Orange nu face altceva decat sa recunoasca evaziv faptul a fost o bresa de securitate in sistem si o parte din datele utilizatorilor au fost compromise.

Din cate observ cazurile de activare a contului Netflix fraudulos din My Orange cresc numeric si nu deloc bine. Trebuie gasita o solutie de a evita pe viitor astfel de metode de fraudare.

Buna seara, Si eu am patit similar. Astazi cand mi s-a emis factura apare in data de 18.05 Abonamentul Netflix, eu nesolicitand asa ceva si nici inscriindu-ma mai stiu eu pe unde. Mai mult, am intrat si la Netflix pe site unde am contul asociat cu e-mailul din contul Organe, dar nu apare nici o informatie de facturare, nici o optiune activata, absolut nimic, eu ne mai folosind contul respectiv de mai bine de un an. Am mai incercat sa resetez parola de pe Netflix folosind nr.de telefon Orange, dar surpriza, imi spune ca "nu exista niciun cont asociat cu acest nr. de telefon". Este calr ca e vorba de o inselatorie la mijloc, o frauda sau ceva. In aplicatia My orange si pe site nici nu apare la optiuni abonament Netflix sau orice altceva legat de Netflix, si eu sunt sigur 100% ca nu am activat acest serviciu, eu fiind singurul care are acces la telefonul meu, blocat cu amprenta si cod secret si nici nu l-am dat la nimeni sa il foloseasca pt.mai stiu eu ce. Astept un raspuns si din partea celor de la serviciul clienti ptr.ca nu sunt dispus sa platesc 60 lei aiurea pt. ceva ce nu am activat eu, nu folosesc si nici nu imi trebuie. Sper sa se rezolve fara prea mare bataie de cap toata situatia asta, iar cei responsabili sa fie trasi la raspundere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!