Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am încărcat un număr de telefon cu opțiunea 12€ in roaming si persoanei respective i s-a activat opțiunea 6€ . Persoana fiind in strainatate nu poate avea acces din cauza asta la minute si internet. Mai nou a primit mesaj cum ca ar avea 0€ in cont.
De ce?
Răspunsuri
Cred ca numai serviciul clienti iti poate raspunde exact.. E foarte ciudat sa alegi 12 euro si sa se activeze 6..
Poate este vreo eroare de sistem..
Pentru lamuriri incearca la Relatii cu clientii. Oricum e ciudat ce spui ca ti s-a intamplat. Nu a verificat creditul primit?
Si mie mi s-a parut imposibil mai ales că am cumparat cartela acum 2 saptamani si acum 2 zile i-am facut reîncărcarea cu opțiunea roaming..
La momentul activarii unui SIM nou, in contul cartelei este alocata automat optiunea de 6 euro credit. Cred ca trebuia dezactivata aceasta optiune si ulterior activata cea de 12 euro, pentru a evita incompatibilitatea intre optiuni.
Oricum ar fi, ar trebui luată legătura cu cei de la Serviciul clienți, pentru a se găsi cele mai bune soluții!
@Crina, ai rezolvat cu activarea opțiunii?
Așa cum spunea și FaraUnID, cartela PrePay vine cu optiunea de 6 euro credit. Ai dezactivat această opțiune înainte de a o activa pe cea de 12 euro? Ai primit confirmarea că a fost activată opțiunea de 12 euro?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații.
Am sunat la orange, au verificat numarul de telefon, mi s a spus că optiunea de 12€ este activa si mi-a spus sa intru in setări la operatori retele sa incerc la una dintre ele , dar nu a mers la niciuna. Minutele se pot folosi, însă netul nu
@Crina, care mai este situația? Se poate folosi opțiunea în roaming? Funcționează și internetul?
Merge opțiunea. Poate folosi doar minutele, internetul nu stiu ce are de nu merge. Am respectat pașii care mi s-au spus sa intru in Setări la retele si dupa operatori retea si sa aleg una dintre variante, dar nu a mers niciuna
Poate fi și de la furnizorul de acolo vreo problemă.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.