Întrebare fară răspuns

Problema la reîncărcarea cartelei in roaming

Am încărcat un număr de telefon cu opțiunea 12€ in roaming si persoanei respective i s-a activat opțiunea 6€ . Persoana fiind in strainatate nu poate avea acces din cauza asta la minute si internet. Mai nou a primit mesaj cum ca ar avea 0€ in cont.
De ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cred ca numai serviciul clienti iti poate raspunde exact.. E foarte ciudat sa alegi 12 euro si sa se activeze 6..
Poate este vreo eroare de sistem..

Si mie mi s-a parut imposibil mai ales că am cumparat cartela acum 2 saptamani si acum 2 zile i-am facut reîncărcarea cu opțiunea roaming..

La momentul activarii unui SIM nou, in contul cartelei este alocata automat optiunea de 6 euro credit. Cred ca trebuia dezactivata aceasta optiune si ulterior activata cea de 12 euro, pentru a evita incompatibilitatea intre optiuni.

@Crina, ai rezolvat cu activarea opțiunii?
Așa cum spunea și FaraUnID, cartela PrePay vine cu optiunea de 6 euro credit. Ai dezactivat această opțiune înainte de a o activa pe cea de 12 euro? Ai primit confirmarea că a fost activată opțiunea de 12 euro?
Te așteptăm să revii cu mai multe informații.

Am sunat la orange, au verificat numarul de telefon, mi s a spus că optiunea de 12€ este activa si mi-a spus sa intru in setări la operatori retele sa incerc la una dintre ele , dar nu a mers la niciuna. Minutele se pot folosi, însă netul nu

Merge opțiunea. Poate folosi doar minutele, internetul nu stiu ce are de nu merge. Am respectat pașii care mi s-au spus sa intru in Setări la retele si dupa operatori retea si sa aleg una dintre variante, dar nu a mers niciuna

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!